Jussi Halla-ahon raiskaustekstistä

saattaa tulla rikosilmoitus

8

392

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hassu

Voihan Jussi haastaa heidät vastaavasti aiheettomasta syyttämisestä, tai vastaavasta.

Haastakoon minutkin sitten saman tein, olen nimittäin täysin samaa mieltä Jussin kanssa, enkä usko olevani sitä yksin.

Mielenkiintoista oli lukea vihreänlangan keskustelua, kunnes se loppui kun seinään ja viimeisenä oli ilmoitus.

"Viestiketjusta on poistettu
      Taina Ahtela | 12.11.2008 16:19
      Viestiketjusta on poistettu kommentteja ja kommentointi on suljettu. "

Ei kestänyt pokka viherpipertäjillä kuulla muiden mielipiteitä.

• iski niille.

Hölmöläisporukkaa ovat, vielä VEROVAROIN!
        Afrikassahan hollantilaiset piiperöt joutui joukkoraiskattavaksi, se on sitä kehitysapua.

• (e-m)

”Koska näin ollen yhä useampi nainen tulee joka tapauksessa raiskatuksi, toivon hartaasti, että uhrinsa sattumanvaraisesti valitsevien saalistajien kynsiin jäisivät oikeat naisihmiset. Vihervasemmistolaiset maailmanparantajat ja heidän äänestäjänsä. Mieluummin he kuin joku muu. Heihin ei tehoa mikään muu kuin se, että monikulttuuri osuu omaan nilkkaan."
      TUOSSA EI YLLYTETÄ KETÄÄN, VAAN TOIVOTAAN, ETTÄ KOHDE VALIKOITUISI SATTUMALTA PAREMMIN. TOIVE TUO ON. VOIN YHTYÄ TUOHON TOIVOMUKSEEN!!!!!

• pohtija1

Kyllä vielä sattuu joku isokenkäinen,viherpiipertäjä tai jopa RKP:nen rikastuksen kohteeksi.

• (e-m)
        pohtija1 kirjoitti:

Kyllä vielä sattuu joku isokenkäinen,viherpiipertäjä tai jopa RKP:nen rikastuksen kohteeksi.

Jos se sattuu Asridin kohdalle, voi mamujen määrä kääntyä jyrkkään nousuun. ;=))

• Vain paremmalla

mahdollisuudella voittaa, etenkin kaisaniemenpuistossa.

• parkaa..

Saa ainoastaan hulluja puolueeseensa.

• näkyy vetävän näitä hyödyllisiä idiootteja puoleensa kuin paska käräsiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      17
      2387
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      169
      2278
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1870
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      152
      1829
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      Kreationismi ja älykäs suunnittelu
      480
      1423
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1225
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      55
      1021
    8. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      426
      951
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      931
    10. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      899
    Aihe