TÄÄLLÄ RATKAISULAAKSOSSA MELUTAAN IHAN TYHJÄSTÄ
## Omassa uskossani
Kirjoittanut: alex-kasi
19.2.2007 klo 03.18
olen saanut varmuuden siitä, että KENELLÄKÄÄN EI OLE OIKEUTTA KIELTÄÄ sapatin viettoa. ##
(Ote yhdestä niistä lukuisista sapattisaarnoista,
joita luterilainen alex-kasi täällä adventismin
puolustukseksi on esittänyt ja lisää tuota
melua varmasti piisaa ratkaisun päivään asti)
Onko alex-kasi jälleensyntynyt Don Quijote?
Sillä kukaan ei ole kieltänyt pitämsätä sapattia
pyhänä!
Sensijaan nuo sapatin pyhittäjät (alex ym)
kirjoittavat: "minun ei tule hyväksyä sunnuntain
pyhyyttä". (Olavi Rouheen Ilm.kirjaseminaarista)
Joel. 3:14
Meluavia joukkoja, meluavia joukkoja ratkaisulaaksossa!
Sillä lähellä on Herran päivä ratkaisulaaksossa.
Jooel 3. Ratkaisulaaksossa ...
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible
Luterilaisuus, johon alex-kasi väittää lukeutuvansa, ei mitenkään kiellä sapatinpitämistä.
Eivät varmasti vapaat suunnat myöskään, sillä
sapatin herrahan (Adv.kirkon ylin johtaja Suomessa)johtaa heidän suurta neuvsotoaan!
http://www.svkn.fi/?sid=11
Ole rauhassa alex - ei kukaan estä sinua pyhittämästä sapattinakaan elämääsi Herralle!!
sinulal on puolustaja suuressa neuvostossa.
Paljon melua tyhjästä, alex!
7
312
Vastaukset
- kirjoitin kovin sanoin
että Alex-kasi kiivailee sapattipakon puolesta enemmän kuin avoimesti "adventtitotuutta" tunnustavat ellensapatsitit.
ja että Alexin Suuri Taistelu näyttää olevan: mene ja myy kaikki, mitä sinulal on - ja osta
sapattimerkki.
Tuo kirjoituksesi on vain epärehellistä panettelua, jota nyt yrität puolustaa kuin asia ei olisi mainitsemisen arvoinen.
Totuus on että valehtelit ja teet sitä yhä.
Jokainen voi itse lukea noista alexin lenkeistä mitä alexi on kirjoittanut ja nähdä että poimit osia alexin kirjoituksista ja lisäilet niihin omiasi saadaksesi ne näyttämään toiselta kuin ne todellisuudessa ovat. - alex-kasi
jää jäljelle vain kaksi vaihtoehtoa
a) tunnustaa että on vahetta kirjoittanut
b) uusi valhe millä vanhaa peitellään.
Tähän asti olet valinnut vaihtoehto b):n.
Totuus on että minä ole KOSKAAN väittänyt MITÄÄN siitä että ihmisen tulisi viettää sapattia pelastuksensa takeiksi. Tai että sapatti (lepopäivä) olisi jonkinlainen sinetti vaan sanonut että sinetti on Jumalan Pyhä Henki.
Miksi olen sanonut niin ???
KOSKA RAAMATTU SANOO SEN.
En ole myöskään KOSKAAN SANONUT TAI KIRJOITTANUT, että uskoisin että sillä olisi mitään väliä minä päivänä ihminen lepopäiväänsä viettää.
-------------
MUTTA - en myöskään alenna itseäni siihen valehtelevien ja adventisteja parjaavien ihmisten joukkoon jossa valhe seuraa toistaan ja ilkeydet ja suunsoitto ovat ylimpänä ... Kyllä minäkin olen sanonut ja sanon asioita adventismistakin joissa en voi jakaa heidän ajatuksiaan ja tulkintojaan - MUTTA MINÄ YRITÄN TEHDÄ SEN KUTEN KRISTITYN IHMISEN TULEE - ILMAN VALHEITA JA PANETTELUA. Minulle ovat kaikki Kristukseen luottavat ihmiset jotka tekevät sen puhtaalla tarkoituksella uskon veljiä ja sisaria - mistä kirkosta tai seurakunnasta he sitten ovatkin.
Minun USKONI on minun - en minä usko yhteenkään kirkkoon Jumalana tai keneenkään ihmiseen joka poikkeaa Raamatun ilmoituksesta (sillä kaikki olemme vajavaisia)
Minä uskon Jumalaan ja pyrin hänen tahtonsa tuntemiseen elämässäni - ja siihen ei sisälly kaatuilemiset tai hurmostilat - ei myöskään postisiirto-pastorit jotka käsi ojolla ovat pyytämässä rahaa kaiken aikaa, mutta joiden kädessä kiiltää 10000 dollarin timanttisormus tai 50000 dollarin Rolex-kello..
En minä välitä siitä että valehtelet - omahan on asiasi - mutta halusin paljastaa palstalaisille minkälainen olet.. puhut puuta heinää.. Jos nyt valheesi minusta oli mielestäsi "tyhjästä" niin olet vain osoittanut että et paljon piittaa puhutko totta vai valhetta..
Surullista todeta mutta niin se on.. Voisitko hieman valottaa nykyisiä tunteitasi luterilaista porttoa
kohtaan viime päivien uutisten perusteella, kun eräs kirkkoherra
leikkauttaa pois miehiset vehkeensä, pukeutuu naiseksi ja
alkaa heilua alttarilla naisen hameessa?- alex-kasi
mitä joku toinen ihminen touhuaa - minkäs antti sille voi - ei yhtään enempää kuin sinäkään..
alex-kasi kirjoitti:
mitä joku toinen ihminen touhuaa - minkäs antti sille voi - ei yhtään enempää kuin sinäkään..
kun hän sanoi pysyvänsä luterilaisen porton helmassa niin kauan, kun
sen porton alttareilla naisten hameenhelmat heiluvat.
Miksi tämäkin nyt sinuun noin kovasti sattui?- Tyypillistä, tyypillistä
TeuvoSuni kirjoitti:
Miksi tämäkin nyt sinuun noin kovasti sattui?Teuvo, mikisi sinä aina liioittelet ja provosoit? Tuollainen on sinulle erittäin tyypillistä kielenkäyttöä saatanallistamisen lisäksi. Väität myös alinomaa, että joku "raivostuu", kun reagoi sinun tyhmiin kirjoituksiin. Ei kukaan raivoa, eikä kehenkään satu, vaan sinun juttusi ovat vain niin provosoivia, että ne olisi viisasta jättää omaan arvoonsa, so. arvottomuuteensa.
- alex-kasi
TeuvoSuni kirjoitti:
Miksi tämäkin nyt sinuun noin kovasti sattui?Teuvo sanoit Kantolalle;
Voisitko hieman valottaa nykyisiä tunteitasi luterilaista porttoa kohtaan viime päivien uutisten perusteella, kun eräs kirkkoherra
leikkauttaa pois miehiset vehkeensä, pukeutuu naiseksi ja alkaa heilua alttarilla naisen hameessa.
--
Siis yksi lause ja niin paljon halveksuntaa, itsekorostusta, ymmärtämättömyyttä ja tuomitsemista..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492