Tänään on paljon "rikkinäisten" kotien lapsia.
Monilla pojilla ei ole oikeaa miehenmallia.
Usein vaihtuvat äidin avopartnerit eivät aina
lapsista piittää.
Jotkut avopartnerit jopa käyttävät hyväksi avonaisensa lapsia.
Nykyisin intistäkin tullaan pois kuin likat.
Pojat tarvivat mieheksi kasvattamista.
Olisi oltava terve itsetunto ja luottaa
omiin valintoihinsa.
Monet avioerot hajottavat entisestäänkin selkärangattomia miehiä.
Miksi ei järjestetä kursseja?
Ehkä sitten mieslaatu kohenis henkiseltä tasoltaan.
Miehille miehisyyskoulu
8
188
Vastaukset
- Henri Puumala.
tulkaa tulevaisuudessa kokouksiini.Tehdään pojista miehiä,PISTE AAMEN!!!!!!!!!!!!!!!!
sellaiseen ryhdy! Pojat tarvitsevat sellaisen miehen mallia,joka ei sorra naisia!
Olen itse sellaisessa työssä ja annamme heille elämänohjeeksi naisen kunnioittamisen!- yksi sinulta puuttuu
aviomiehen ja isänäolemisen kokemus.
Avustajana voisit olla kokeneemmalle
Jumalan miehelle. - Henri Puumala.
Mysterion kirjoitti:
sellaiseen ryhdy! Pojat tarvitsevat sellaisen miehen mallia,joka ei sorra naisia!
Olen itse sellaisessa työssä ja annamme heille elämänohjeeksi naisen kunnioittamisen!Jos haluaa tasa-arvoa miehille ja naisille,se on Raamatun mukaan itseasiassa naisen syrjintää.
- Henri Puumala.
yksi sinulta puuttuu kirjoitti:
aviomiehen ja isänäolemisen kokemus.
Avustajana voisit olla kokeneemmalle
Jumalan miehelle.Koska Pyhä Henki pitää naisten Hengessä minulle seuraa yötä päivää,minä kyllä tiedän,mikä on avioliitto.
- perustu
Henri Puumala. kirjoitti:
Koska Pyhä Henki pitää naisten Hengessä minulle seuraa yötä päivää,minä kyllä tiedän,mikä on avioliitto.
Raamattuun.
Hylkää se ja odota Jumalan aikaa. Henri Puumala. kirjoitti:
Jos haluaa tasa-arvoa miehille ja naisille,se on Raamatun mukaan itseasiassa naisen syrjintää.
minä olen esimiesasemassa ja alaisina on PELKÄSTÄÄN NAISIA! Iytsetuntoni on niin hyvä, ettei minun tarvitse sortaa KETÄÄN- ei miehiä, ei naisia!
Toisen ihmisen sortamisessa on aina mukana PELKOA ja HUONOA ITSETUNTOA!!
Kunnioitan alaisiani ja he kunnioittavat minua - sellainen on terve työyhteisö!Henri Puumala. kirjoitti:
Koska Pyhä Henki pitää naisten Hengessä minulle seuraa yötä päivää,minä kyllä tiedän,mikä on avioliitto.
vastaa lihallista vaimoa ja avioliittoa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va3444723Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1294173Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,2102522Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1012239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.411761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv41589Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71409- 311356
Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii511304entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä1471026