vaippa vai ei?

markku27

Niin tässä pienoinen ongelma jota käsittelen päässäni. Se et reilu kolme kuukautta sitten alko sillai yht äkkiä ei mitään tapaturmaa ei mitää pissa tulemaan housuun siis sillai et yht äkkiä kova vessahätä ja 3 sekkaa siittä oli kaikki laskettava alle... No aloin käymään useesti vessassa varmistamaan ettei tapahdu mut mut vessassa tulee ehkä desi pihalle ja sit vähän ajan päästä taas sama ongelma...

Mulle ei tule vessa hätää ollenkaan. lääkärissä käynyt ja tutkittu kovasti ja vaipat saan kotisairaala huollon kautta. ei maksa mitään. mut hävettää..

öisin aina tulee no sille ei voi mitään mut päivisin yritän ilman vaippaa niin varma et kastuu jos vähänkin pitempään olen... ja aina sama homma yht äkkiä hirveä hätä ja sit tulee... olen vasta 27 eli nuori mies et vaikeuttaa paljon elämää,, Muita samanlaisia kohtaloita tai sit mikä neuvoksi..?

3

2065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tena lady 34

      Terve, markku27!

      Nyt täytyy heti ens alakuun kysästä, että ootko käyny kuvauttamassa magneetissa alaselkäsi? Tai onko oireita?

      Miulla oli & on sellainen tilanne, että vajaat 3 vuotta on ollut virtsaumpi, että joudun katetroimaan useita kertoja päivässä enkä tunne virtsaamisen tarvetta. Pian vuoden verran on ollut ulosteinkontinenssi ja sama juttu, etten tunne tarvetta.

      Miulla kuvattiin silloin vuosi... vai pari sitten selkä magneetissa ja todettiin että on selkäydinkanavan ahtauma ristiluussa ja se painaa rakon ja suolen hermoja. Ei ollut selkäkipuja. Ajoittain vaivasi iskias.

      Selkäleikkauksesta väännettiin kättä ja kuitenkin päädyttiin selkäleikkaukseen. Kun alkoi tulla ulosteinkontinenssia, lääkärit alkoivat kiirehtiä. Tuli antibioottiripuli kestäen 5 kk. Ja sitten leikattiin selkä 11.6 yliopistosairaalassa. Sanottiin että seuraavana päivänä alkaa tulla virtsa ja uloste normaalisti, maksimissaan puolen vuoden kuluessa.

      Eipä niin tapahtunut... Minun pitää käyttää Tena Ladya päivittäin. En tunnista tarvetta. Vajaa 3 vuotta sitten tuli myös virtsan karkailua, mutta se saattoi johtua liian täydestä rakosta.

      Miehillekin on ne omat inkontinenssi suojat ja niitä kannattaa ehdottomasti käyttää. Vaipat on taas eri juttu.

      Minulla tilanne alkoi yht' äkkiä.

      Hakeudu ns. urodynaamiseen tutkimukseen, jossa testataan esim. virtsasuihkun voimakkuutta ja rakon täyttymisen tarvetta.

      Olen 34 vuotias, työkyvyttömyyseläkkeellä oleva lady. Ulosteinkontinenssi ja virtsaumpi on päivittäisiä ja toivon että ne joskus parantuisi. Lääkärien kannanotto on vähättelevä.

      Jos ei ole selkäydinkanavan ahtaumaa, voi apua olla esim. lantionpohjalihasten harjoituksesta.

      Toivon Sinulle, markku27 kaikkea hyvää ja jos olisi vastauksestani ollut jotain apua... Vastaa viestiini, jos ajatuksia heräsi.

      Ystävällisin terveisin, hyvää vointia ja alkavaa joulunodotustakin toivottaen lady 34.

      Ps. vaipoissa ei ole mittään hävettävää!

    • asdfghjklöäqwertyuiopå

      Minä suosittelen vaipan käyttöä mää itse käytän vaippaa 24/7 et ei ainaskaan tarvitse mittiä sattuuko vahinko vai ei mää käytän attends pull-ons vaippaa ne on huomaamattomat eikä muut huomaa että on vaipat housuissa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe