Miksi annu42 ei ota opikseen viisaampien selostuksista? Onhan palstalla todellinen
asiantuntiajkin.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000039376334
Adventtitotuus pyhäköstä
7
213
Vastaukset
Uskova_1 kirjoitti: "Pyhäkköoppi ja Tutkivan tuomion oppi mitätöi koko ristin sovituksen eikä adventismia voi lukea kristilliseksi vaan kristillisperäiseksi harhaopiksi, kuten mormonit ja jehovatkin"
Uskova_1 on tuossa täysin oikeassa ja löytyyhän häneltä riittäviä perusteluja.
Olen sitä mieltä, että todellinen Jeesuksen uskova eroaa ennemmin tai myöhemmin adventtikirkosta. Jeesuksen uskova vierastaa väärän profeetan(EGW)seuraamista.
Tutkikaa sydäntänne! Ja luopukaa väärän profeetan seuraamisesta.- tätä olet nyt ihmetellyt
ties kuinka kauan.. mites on.. onko muistisi alkanut lakkoilla - kun ihmettelet samoja asioita kerta kerran jälkeen? Ihan kuin puhuisit ensimmäistä kertaa asiasta. :) taidatkin olla vaan halveraamassa ihmisiä.. kun ei ne ajattele niinkun sinä.. mokomat.
- suosittelisit
eroavalle adventistille?
suosittelisit kirjoitti:
eroavalle adventistille?
Utulilan temppeliritareihin kannattaa liittyä:)
- ei ei ei
Utulila kirjoitti:
Ennen on seurakunnista sivussa ja viettää sapatia, kuin lähtisi Utulilan seurakuntaan.
Utulila kirjoitti:
Daavid ja Mefiboset - 2. SAm. 9:1-
1
Daavid kysyi: "Mahtaako Saulin suvusta olla enää jäljellä ketään, jolle voisin Jonatanin tähden osoittaa ystävyyttä?"
2
Saulin talossa oli ollut Siba-niminen palvelija. Hänet kutsuttiin Daavidin luo, ja kuningas kysyi: "Oletko sinä Siba?" Hän vastasi: "Olen, herrani."
3
Kuningas kysyi: "Eikö Saulin suvusta ole enää jäljellä ketään, jolle voisin osoittaa ystävyyttä, niin kuin Jumala vaatii?" Siba vastasi kuninkaalle: "On yksi, Jonatanin rampa poika." [2. Sam. 4:4]
4
Kuningas kysyi: "Missä hän on?" Siba sanoi: "Hän on Ammielin pojan Makirin talossa Lo-Dabarissa." [2. Sam. 17:27-29]
5
Kuningas lähetti palvelijansa hakemaan hänet sieltä.
6
Tultuaan kuninkaan luo Mefiboset, Saulin pojan Jonatanin poika, heittäytyi kunnioittavasti maahan hänen eteensä. Daavid sanoi: "Mefiboset!" Hän vastasi: "Olen palvelijasi."
7
Daavid sanoi hänelle: "Älä pelkää. Minä haluan osoittaa sinulle ystävyyttä isäsi Jonatanin tähden. Minä annan sinulle isoisäsi Saulin koko maaomaisuuden, ja saat aina syödä minun pöydässäni." [1. Sam. 20:15]
8
Mefiboset kumarsi kunnioittavasti ja sanoi: "Mikä olen minä, sinun palvelijasi, kun käännyt tällaisen koiranraadon puoleen?" [1. Sam. 24:15]
9
Kuningas kutsui luokseen Saulin palvelijan Siban ja sanoi hänelle: "Kaiken sen, mikä on kuulunut Saulille ja hänen suvulleen, minä annan herrasi pojalle.
10
Viljele poikiesi ja orjiesi kanssa hänen maataan ja korjaa sato, niin että herrasi poika saa siitä toimeentulonsa. Mefiboset, herrasi poika, saa kuitenkin aina syödä minun pöydässäni." Siballa oli viisitoista poikaa ja kaksikymmentä orjaa. [2. Sam. 19:18]
11
Hän vastasi kuninkaalle: "Minä teen niin kuin herrani ja kuninkaani käskee." Siitä alkaen Mefiboset söi Daavidin pöydässä kuninkaan poikien joukossa.
12
Mefibosetilla oli pieni poika, jonka nimi oli Miika. Koko Siban talonväki jäi Mefibosetin palvelukseen,
13
mutta Mefiboset itse asui Jerusalemissa, koska hän sai aina syödä kuninkaan pöydässä; ja hän ontui kumpaakin jalkaansa.
Mefiboset_2
ALATI TAIVAAN PYHÄKÖSSÄ
Mikään ei voi erottaa uskovaa taivaan
pyhäköstä, joka pyhäkkö - Kristus - alati rukoilee
puolestamme valtaistuimella, Isän oikealla puolella. Seisoi, kun Stefanus kivitettiin.
Jeesus myös lupasi pystyttää temppelin uudestaan
kolmessa päivässä. Jeesus pääsi määränsä päähän jo
kolmantena päivänä eikä vasta kuudentena!
Ketutkin sen jo tietävät, mutta ylifariseusket
eivät tajua.
Luuk. 13:32
Niin hän sanoi heille: "Menkää ja sanokaa sille ketulle: 'Katso, minä ajan ulos riivaajia ja parannan sairaita tänään ja huomenna, ja kolmantena päivänä minä pääsen määräni päähän'.
Temppeli todella revittiin maan tasalle. mutta
meillä on nyt taivaallinen pyhäkkö - Kristus.
Eikös Jeesuksen ruumiilla ole tärkeä osa pelastuksessamme? Ja eikös temppelin esirippu
ole tärkeä saada auki?
Kunpa pääsy kaikkeinpyhimpään voisikin olla
joka hetki mahdollinen! Mutta sehän on!!
Hepr. 10:20
ja näin avannut meille uuden, elämään vievän tien, joka kulkee väliverhon -- hänen ruumiinsa -- kautta.
SYNAGOOGASSA 7 PÄIVÄÄ VIIKOSSA !
Kun astun kirkkoon, voin ajatella tulevani
Jeesukseen Kristukseen. Kun astun ulos kirkosta,
voin ajatella yhä olevani ja asuvani pyhäkössä,
sillä Jeesuksessa Kristuksessa olen sisäpuolella.
Vain epäuskoiset ovat ulkopuolella. Sellainen en
tahdo olla.
Joh. 10:9
Minä olen portti. Se, joka tulee sisään minun kauttani, pelastuu. Hän voi vapaasti tulla ja mennä, ja hän löytää laitumen.
[Joh. 14:6; Ef. 2:18; Hepr. 10:19]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532