Tuurin "hevosenkenkä" 3. rumin

nähtävyys ?

http://www.ilkka.fi/Article.jsp?article=381975&Title=Tuurin hevosenkenk%E4 on kolmanneksi rumin n%E4ht%E4vyys maailmassa

- Kukahan tämän on luonut ? Toisaalta se voi olla niinkin ,että negatiivinen julkisuus kääntyy kohteelleen voitoksi. Aina on jokin julkisuus parempaa kuin ei mitään.
Eikös jotakin lauluakin mollattu niin ,että sitä levyä myytiin lopulta vallan vietävästi.

11

2552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Late Lapista
      • viljavarastoa

        tai tms.
        Kyllä on vastenmielisen ja tympeän näköinen.

        - Ei sitä tarvitse kyllä pyytää kuprujaan kuin yhdeltä Jumalalta.
        Onneksi ne lappalaisten seitakivet sun muut taikauskot on kristinusko saanut sentään poistettua.


      • järkyttävän

        ruma kirkko, hyi vittu! Tuonnen en menis edes omiiin hautajaisiin.


      • rajat..

        ylittävä paperikonehalli, jossa kait jotain H&M ja muita kauppaliikkeitä sijaitsee.

        Sehän olisi pitänyt räjäyttää jo ennen avajaisia taivaan tuuliin.

        Toi kirkkohan on suorastaan hieno sen rinnalla:)


      • on..
        viljavarastoa kirjoitti:

        tai tms.
        Kyllä on vastenmielisen ja tympeän näköinen.

        - Ei sitä tarvitse kyllä pyytää kuprujaan kuin yhdeltä Jumalalta.
        Onneksi ne lappalaisten seitakivet sun muut taikauskot on kristinusko saanut sentään poistettua.

        perseestä.

        "Onneksi ne lappalaisten seitakivet sun muut taikauskot on kristinusko saanut sentään poistettua."

        Taikauskoa se on krisselismikin:)


      • yllättävän
        rajat.. kirjoitti:

        ylittävä paperikonehalli, jossa kait jotain H&M ja muita kauppaliikkeitä sijaitsee.

        Sehän olisi pitänyt räjäyttää jo ennen avajaisia taivaan tuuliin.

        Toi kirkkohan on suorastaan hieno sen rinnalla:)

        hieno oikeen mannermaista tyyliä.


    • hyvä vesku!

      ettex te ny tajuu, Vesku tahallaan tommosen hommas, jotta saa taas halvalla laajaa julkisuutta????

    • *sirius*

      olen ylpee sinusta.ja nämä sanat tulee sydämmestäni.
      noita kateellisia löytyy aina.
      älä välitä heistä,koska he näyttävät tyhmyytensä.
      ja eiks sanota et siitä pidetään mistä puhutaan.
      vaikka yleensä sellaset jotka puhuu pahaa toisista,on omas elämäs paljon huonommin.
      sanosin heille että kattokaa oma tausta ensi ja sitten puhukaa muista.
      tuhat halia veskulle. tulemma taas joukolla
      kauppaasi.toivotamme tässä siunlle hyvää joulua ja onellista uutta vuotta.tv.sirius ja kumppanit

    • dippaduuda

      Kiviäkin kiinnostaa!rumin nähtävyys,kylläpä jotkut taas ovat aikansa viisaasti käyttäneet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe