Tää samperin palvelu pölli mun nikkini jo toisen kerran tänään enkä mä enää keksi uusia kirppukirouksia:(
Kirous ja kuolema!
30
596
Vastaukset
- kbasa
siinahan sa olet!
Juukeli, mä otin kunnon niskapersotteen ja sit vippasin pöllijät menemään ja änkesin tänne väkiste takas, siis mun nikki on mun ja ylläpito ei sitä multa vie. Se on varma se!
tuputuu kirjoitti:
Juukeli, mä otin kunnon niskapersotteen ja sit vippasin pöllijät menemään ja änkesin tänne väkiste takas, siis mun nikki on mun ja ylläpito ei sitä multa vie. Se on varma se!
Ota ny viel koko sivu haltuun niin on kaikki paremmi. Melkee joka ilta jumittaa mokoma :/
- kbasa
tuputuu kirjoitti:
ma olen jättäny oman nikkini melkeen kuin heitteille
onko olemassa riski että nikki häviää? nyt ahistaa.. lammas-jr kirjoitti:
Ota ny viel koko sivu haltuun niin on kaikki paremmi. Melkee joka ilta jumittaa mokoma :/
Aina jokin vika täällä. Tjuuh, tuputuu, kaikkien turhautuneiden sankari!
kbasa kirjoitti:
ma olen jättäny oman nikkini melkeen kuin heitteille
onko olemassa riski että nikki häviää? nyt ahistaa..Se kuule pöllitään heti kun silmäs käännät.
- kbasa
tuputuu kirjoitti:
Se kuule pöllitään heti kun silmäs käännät.
kilttinikkini on mussulin keksimä
mittaamattoman arvokas siis. kbasa kirjoitti:
kilttinikkini on mussulin keksimä
mittaamattoman arvokas siis.Sinun pitää säästää se teidän lapsenlapsille!
- mc.kielibee
tuputuu kirjoitti:
Sinun pitää säästää se teidän lapsenlapsille!
kuulin eilen vinkin akrylaattimuovista
semmoisessa siitä tulee vielä koko suvun kiistakapula :-) mc.kielibee kirjoitti:
kuulin eilen vinkin akrylaattimuovista
semmoisessa siitä tulee vielä koko suvun kiistakapula :-)liika tiukkaan ettei ummehdu.
- kbasa
tuputuu kirjoitti:
liika tiukkaan ettei ummehdu.
mutta nyt tämä yksi lähtee töihin.. sommoro :-)
kbasa kirjoitti:
mutta nyt tämä yksi lähtee töihin.. sommoro :-)
ja työniloo. Toivottavasti ne edes maksaa sulle tarpeeks.
niin ihastuttava nimimerkki, kutsuva tuputuu...
Siitä tuon pöllimisen täytyy johtua. :)tuputuu kirjoitti:
mutta on se silti aika noloo että palvelu sen koittaa pölliä:(
minunkin nikkini roikkuu välillä ties missä, haluisin pitää sen vain itselläni...
Silipa-Tuuli kirjoitti:
minunkin nikkini roikkuu välillä ties missä, haluisin pitää sen vain itselläni...
tosi paljon nulleja. Oletkos huomannut?
tuputuu kirjoitti:
tosi paljon nulleja. Oletkos huomannut?
persoonallisuutta kun kuulutan, niin tuntuu epämukavalta kun omalle kohdalle osuessa tuo null... :)
- musta-g.
nyt meni spaghetti veteläks.
Pussss. Silipa-Tuuli kirjoitti:
persoonallisuutta kun kuulutan, niin tuntuu epämukavalta kun omalle kohdalle osuessa tuo null... :)
Välillä tuntuu että koko palvelu on täys nulleja. Mihkäs ne kaikki persoonat sit on kadonneet?
tuputuu kirjoitti:
Välillä tuntuu että koko palvelu on täys nulleja. Mihkäs ne kaikki persoonat sit on kadonneet?
kuulemma... :)
musta-g. kirjoitti:
nyt meni spaghetti veteläks.
Pussss.niin tapahtui minullekkin, tai siis, onko tuo nyt niin harmillista...
- musta-g.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
niin tapahtui minullekkin, tai siis, onko tuo nyt niin harmillista...
Hekumallista.
- musta-g.
vuosikertaa 1968. Nro 12.
Mua sit harmittaa etten oo koskaan päässyt lukemaan yhtään Jerry Cottonia. Saakohan niitä enää mistään?
- musta-g.
tuputuu kirjoitti:
Mua sit harmittaa etten oo koskaan päässyt lukemaan yhtään Jerry Cottonia. Saakohan niitä enää mistään?
Martti Korhonen Kajaanista kynäilee niitä tasaisella vauhdilla kioskeihin.
Kulma-antikvariaatit pullollaan vanhoja seikkailuja.
Lue ja nauti. musta-g. kirjoitti:
Martti Korhonen Kajaanista kynäilee niitä tasaisella vauhdilla kioskeihin.
Kulma-antikvariaatit pullollaan vanhoja seikkailuja.
Lue ja nauti.Muistan lapsuudestani että sellasia lehtiä oli mutta en oo koskaan itse lukenut? Onko ne hyviäkin? Tykkään muutenkin pulpista.
- musta-g.
tuputuu kirjoitti:
Muistan lapsuudestani että sellasia lehtiä oli mutta en oo koskaan itse lukenut? Onko ne hyviäkin? Tykkään muutenkin pulpista.
lähellekään pulppia.
Karmeeta äijähuumoria Nevillen kirouksilla voideltuna.
Suosittelen silti. musta-g. kirjoitti:
lähellekään pulppia.
Karmeeta äijähuumoria Nevillen kirouksilla voideltuna.
Suosittelen silti.Höh, mä luulin että se on pulppia. No kai sitä yhden voi lukee ja sit päättää lukeeko enempi.
Kun olet kirjatunut ja kirjoitat ensimmäistä viestiä, niin sitten tulee ilmoitus, että nikki on jo käytössä.
Mene heti kirjautumaan uudestaan, pakita sitten kirjoitussivulle ja lähetä viesti. Näin säästät aikaa ja hermoja. Tai näin minä ainakin teen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606744- 1003472
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262800- 212458
- 272013
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581852- 251720
- 321588
- 111532
- 491512