Kirous ja kuolema!

tuputuu

Tää samperin palvelu pölli mun nikkini jo toisen kerran tänään enkä mä enää keksi uusia kirppukirouksia:(

30

663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kbasa

      siinahan sa olet!

      • Juukeli, mä otin kunnon niskapersotteen ja sit vippasin pöllijät menemään ja änkesin tänne väkiste takas, siis mun nikki on mun ja ylläpito ei sitä multa vie. Se on varma se!


      • tuputuu kirjoitti:

        Juukeli, mä otin kunnon niskapersotteen ja sit vippasin pöllijät menemään ja änkesin tänne väkiste takas, siis mun nikki on mun ja ylläpito ei sitä multa vie. Se on varma se!

        Ota ny viel koko sivu haltuun niin on kaikki paremmi. Melkee joka ilta jumittaa mokoma :/


      • kbasa
        tuputuu kirjoitti:

        Juukeli, mä otin kunnon niskapersotteen ja sit vippasin pöllijät menemään ja änkesin tänne väkiste takas, siis mun nikki on mun ja ylläpito ei sitä multa vie. Se on varma se!

        ma olen jättäny oman nikkini melkeen kuin heitteille
        onko olemassa riski että nikki häviää? nyt ahistaa..


      • lammas-jr kirjoitti:

        Ota ny viel koko sivu haltuun niin on kaikki paremmi. Melkee joka ilta jumittaa mokoma :/

        Aina jokin vika täällä. Tjuuh, tuputuu, kaikkien turhautuneiden sankari!


      • kbasa kirjoitti:

        ma olen jättäny oman nikkini melkeen kuin heitteille
        onko olemassa riski että nikki häviää? nyt ahistaa..

        Se kuule pöllitään heti kun silmäs käännät.


      • kbasa
        tuputuu kirjoitti:

        Se kuule pöllitään heti kun silmäs käännät.

        kilttinikkini on mussulin keksimä
        mittaamattoman arvokas siis.


      • kbasa kirjoitti:

        kilttinikkini on mussulin keksimä
        mittaamattoman arvokas siis.

        Sinun pitää säästää se teidän lapsenlapsille!


      • mc.kielibee
        tuputuu kirjoitti:

        Sinun pitää säästää se teidän lapsenlapsille!

        kuulin eilen vinkin akrylaattimuovista
        semmoisessa siitä tulee vielä koko suvun kiistakapula :-)


      • mc.kielibee kirjoitti:

        kuulin eilen vinkin akrylaattimuovista
        semmoisessa siitä tulee vielä koko suvun kiistakapula :-)

        liika tiukkaan ettei ummehdu.


      • kbasa
        tuputuu kirjoitti:

        liika tiukkaan ettei ummehdu.

        mutta nyt tämä yksi lähtee töihin.. sommoro :-)


      • kbasa kirjoitti:

        mutta nyt tämä yksi lähtee töihin.. sommoro :-)

        ja työniloo. Toivottavasti ne edes maksaa sulle tarpeeks.


    • niin ihastuttava nimimerkki, kutsuva tuputuu...

      Siitä tuon pöllimisen täytyy johtua. :)

      • mutta on se silti aika noloo että palvelu sen koittaa pölliä:(


      • tuputuu kirjoitti:

        mutta on se silti aika noloo että palvelu sen koittaa pölliä:(

        minunkin nikkini roikkuu välillä ties missä, haluisin pitää sen vain itselläni...


      • Silipa-Tuuli kirjoitti:

        minunkin nikkini roikkuu välillä ties missä, haluisin pitää sen vain itselläni...

        tosi paljon nulleja. Oletkos huomannut?


      • tuputuu kirjoitti:

        tosi paljon nulleja. Oletkos huomannut?

        persoonallisuutta kun kuulutan, niin tuntuu epämukavalta kun omalle kohdalle osuessa tuo null... :)


      • musta-g.

        nyt meni spaghetti veteläks.
        Pussss.


      • Silipa-Tuuli kirjoitti:

        persoonallisuutta kun kuulutan, niin tuntuu epämukavalta kun omalle kohdalle osuessa tuo null... :)

        Välillä tuntuu että koko palvelu on täys nulleja. Mihkäs ne kaikki persoonat sit on kadonneet?


      • tuputuu kirjoitti:

        Välillä tuntuu että koko palvelu on täys nulleja. Mihkäs ne kaikki persoonat sit on kadonneet?

        kuulemma... :)


      • musta-g. kirjoitti:

        nyt meni spaghetti veteläks.
        Pussss.

        niin tapahtui minullekkin, tai siis, onko tuo nyt niin harmillista...


      • musta-g.
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        niin tapahtui minullekkin, tai siis, onko tuo nyt niin harmillista...

        Hekumallista.


      • tuputuu
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        kuulemma... :)

        Kaikki nullit alkavat kapinoida:)


    • musta-g.

      vuosikertaa 1968. Nro 12.

      • Mua sit harmittaa etten oo koskaan päässyt lukemaan yhtään Jerry Cottonia. Saakohan niitä enää mistään?


      • musta-g.
        tuputuu kirjoitti:

        Mua sit harmittaa etten oo koskaan päässyt lukemaan yhtään Jerry Cottonia. Saakohan niitä enää mistään?

        Martti Korhonen Kajaanista kynäilee niitä tasaisella vauhdilla kioskeihin.
        Kulma-antikvariaatit pullollaan vanhoja seikkailuja.
        Lue ja nauti.


      • musta-g. kirjoitti:

        Martti Korhonen Kajaanista kynäilee niitä tasaisella vauhdilla kioskeihin.
        Kulma-antikvariaatit pullollaan vanhoja seikkailuja.
        Lue ja nauti.

        Muistan lapsuudestani että sellasia lehtiä oli mutta en oo koskaan itse lukenut? Onko ne hyviäkin? Tykkään muutenkin pulpista.


      • musta-g.
        tuputuu kirjoitti:

        Muistan lapsuudestani että sellasia lehtiä oli mutta en oo koskaan itse lukenut? Onko ne hyviäkin? Tykkään muutenkin pulpista.

        lähellekään pulppia.
        Karmeeta äijähuumoria Nevillen kirouksilla voideltuna.
        Suosittelen silti.


      • musta-g. kirjoitti:

        lähellekään pulppia.
        Karmeeta äijähuumoria Nevillen kirouksilla voideltuna.
        Suosittelen silti.

        Höh, mä luulin että se on pulppia. No kai sitä yhden voi lukee ja sit päättää lukeeko enempi.


    • Kun olet kirjatunut ja kirjoitat ensimmäistä viestiä, niin sitten tulee ilmoitus, että nikki on jo käytössä.
      Mene heti kirjautumaan uudestaan, pakita sitten kirjoitussivulle ja lähetä viesti. Näin säästät aikaa ja hermoja. Tai näin minä ainakin teen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe