oli kaverin kans tosa tinka siitä,että kun klamydia ja tippuri yleensä aiheuttaa miehillä virtsaputkentulehduksen niin se samanen virtsis voidaan todeta ilman klamydia testiä niin että käy vaan testaan normaali virtsiksen,mutta silloinhan klamydia jää päälle..eikös totta?Olipas vaikeasti esitetty..heh! eli jos jos löytyy virtsis miehillä niin yleensä silloin on myös klamydia.Ja lisäkives tulehdus löytyy ultralla.Kaveri ei tohi testeihin mut jäähän se kii noinkin.eikö totta?
kuka tietää?
tästä jotain?
2
222
Vastaukset
- testataan
klamydia ja tippuri niin sitten se selviää. Jos taas tutkitaan normi virtsis, niin ei tietenkään nuo tule esille. Ja jos on klamydia eikä sitä testata niineihän se minnekään poistu, ilman lääkitystä
klamydia ja tippuri ei aiheuta virtsatietulehdusta vaan oireena on kirvely virtsatessa.
PLV, jolla testataan virtsatieinfektio, ei vastaa siihen onko klamydiaa tai tippuria..
huoh...ei uskalla mennä? lisäkivestulehdus esim klamydian seurauksena--->lapsettomuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184