Ei kiinnosta työnteko taaskaan ässäpelaajia. Koko seura vain mestikseen kun ei pelaaminen kiinnosta.Kilpeläinen vboidaan myydää pois imuroimasta kun ei saa edes rantapalloakaan kiinni.
Vastaukset 4
- jo jonnekin
... heti kun kaveri tekee muutaman maalin niin täällä ulistaan
- aivan oikeasti
Ei vittu 8-2 jotain vitun Bluesia vastaan?
Ässät saisi opetella ekana sen takaperin luistelun ennenkuin tulevat liigaan.
- jonez1
mitä kommentteja, jokainen vieraspelikö pitäis otteluruuhkassa voittaa, hei hoo... hajoo aamuihis!
- Porilainen joka vihaa ässiä
Vetävät Sm-liigassa kuin joku puulaakijoukkue. Voittoja ja menestystä tai ei tule tukea. Olen saanut aivan tarpeekseni tästä ässien paskasta amatööritouhusta.
Velölu Ketola häpeää ässiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27437- 33415
- 66409
- 32405