sammakot

tappavat krokotiilit

australiassa.

"Äskettäin tehty selvitys osoittaa, että Victoriajoen krokotiileista jopa 77 prosenttia kuoli yhden vuoden aikana konnien syömisen seurauksena, kertoi professori Keith Christian Charles Darwinin yliopistosta."

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200811188606835_ul.shtml

ei se oo helppoa krokotiilinikaan. pitäisi kattoa vähän mitä suuhunsa pistää!

19

4727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poisson

      No johan on markkinat! -ja vaaralliset sellaiset.

    • Pierre Pascal

      Ohhoh, pitäkääpä varanne niiden sammakonreisien kanssa, fransmannit!

      • jbdb

        nuolimyrkkysammakoita.(vissiin)


      • kvaak kvaak
        jbdb kirjoitti:

        nuolimyrkkysammakoita.(vissiin)

        50:tä luvulla oli kotipuolessa häiriintynyt sammakko,se teki tuhojaan hajotti puimakoneen,
        potki meidän hevosen tainnoksiin ja raateli yhden vanhan kissan riekaleiksi


      • joopajoojoo
        kvaak kvaak kirjoitti:

        50:tä luvulla oli kotipuolessa häiriintynyt sammakko,se teki tuhojaan hajotti puimakoneen,
        potki meidän hevosen tainnoksiin ja raateli yhden vanhan kissan riekaleiksi

        Ei teillä viiskytäluvulla mitään puimakonetta ollut!


      • puimakone naksutti
        joopajoojoo kirjoitti:

        Ei teillä viiskytäluvulla mitään puimakonetta ollut!

        tai oikeastaan 40 luvulla jo kiivaasti.


      • anteeksi
        joopajoojoo kirjoitti:

        Ei teillä viiskytäluvulla mitään puimakonetta ollut!

        Ei se kissa vovin vanha ollu


      • viisasten juottaja
        anteeksi kirjoitti:

        Ei se kissa vovin vanha ollu

        juotettiin sammakko kahtena iltana humalaan ja
        päästettiin sitten vapaaksi,se palasi joka ilta
        meille ja kurnutti mahottomasti,me ihmeteltiin
        että mikä sillä on,sitten minä hokasin että viinaa se on vailla.Näin se alkoholisoitui,ei tulis nyt mittää kun tuo viina verokii nousee 10% onneksi silloin keitettiin vielä ponua


    • _timonen_

      Huh. Eihän sitä enää tiedä mitä uskaltaa suuhunsa laittaa :[

      • jos sammakoita

        olet tähän asti syönyt?Hyvä että päästään erilleen niistä krokosauruksista.


    • jänkhäporomiehimys

      hommaan nuita ja syötän pevoille perkhele,,ku karhu syö sammakon niin siihen keikahtaa. pittää vain muistaa etten itte heti raakana karhua syö niinku ruukaan muita elukoita syä..

    • sdfdsfsd

      Sammakot on katoamassa sukupuuttoon. 2/3 osa amazonin värisammakoista on jo kuollut sukupuuttoon.

    • sen näkee miten käy kun "luomakunnan kruunu" huseeraa...

    • Keväällä ausseissa ollessani, illalla semmonen konna hyppäs päin jalkaani, eikä se kosketus ollut suurikaan, kun en tajunnut heti huuhdella koipeeni, alkoi kutina ja punotus joka kesti useemman päivän, iho kutistui kuin palovammassa. En ihmettele jos krokot kuolee semmosen syötyään.
      Vaikka on kuulemma ne sammakotkin vähentyneet, ainakin siellä koillis australiassa.Liekö muona käyny vähiin...

      • rottatoille

        kuin rotanmyrkkyä rotille


    • Ramseskertoo

      Krokotiilien pitäs käyttää harkintaa ehdottomasti tuon ruoka valionsa suhteen...Eikö pitäis katsella vähä siellä rämeellä miten on kavereiden käyny kun moisen värikkään sammakon syönyt...Se on niiden krokotiilien ihan omaa tyhmyyttä...Söis vaan seeproja ja vesipuhveleita...

      • Crocotilet

        Mielellään suomen femakot pois kummittelemasta. Vai pääsiköhän taas sammakko suustain?


      • seepra

        Oisko tuolla Australiassa kuitenkaan seeproja muonaksi asti ... ??


    • jos se syö

      malariasääsken?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe