Kuka muistaa kyseisen elokuvan?
Siinä ajetaan kilpaa New Yorkista Pariisiin. Muistan katsoneeni elokuvan joskus 80-luvulla ja pidin siitä kovasti. Se on oiken hulvattoman hauska komedia, jossa mm. käydään kakkusotaa ja ajetaan sianpaskassa...
Olis mahtava saada tuo elokuva jostain videolle
Onko muita mahdollisuuksia kuin divarit tai tilata Amazonista(on turvallista?!)
Telkkarista ei ainakaan ole tullut sitten 80-luvun. Ei ainakaan voisi väittää, että on uusittu 10 kertaa niin kuin jotkut Bondit!!
The Great Race (1965)
7
960
Vastaukset
- mimmi
mm. Jack Lemmon, Tony Curtis, Natalie Wood
- Mr. Black
muistaakseni Blake Edwards (vaaleanpunainen pantteri).... En ole nähnyt missään videolla enkä DVD:nä... kannattaa tilata jostain
- _J_
löytyy playsta:
http://www.playusa.com/playusa.asp?page=title&r=R1&title=102140 - bronsu
Hassu yhteensattuma: Juuri aamulla mietin, mikä olikaan tuon kyseisen, lapsuudesta tutun, elokuvan nimi! Joo, muistan oikein hyvin tuon mainion elokuvan "Press the Button, Max!"
- natalie wood-fanitytteli
tosi hupaisasta leffasta puhut kyllä.aina välillä tulee katottua tuota rainaa. tosi hauska ja tunnelmallinen. itse lainasin sen tossa parisen vuotta sitten muistaakseni ihan hesan filmtownista tai makuunista. niistä fredan isoista liikkeistä. vois parhaiten filmtownista löytyä. kantsii tilata sit amazon.co.uk :sta tai blackstar.co.uk :sta. sieltä löytyy varmasti ja ovat TAKUULLA luotettavia.olen kummastakin paljon tilaillut. ja on helppoa jos on visa-kortti( täysin turvallista).kerro löytykö!!
- Ei ainakaan tosikko
Tilasin itse joskus DVD version amazon.de stä.
Ja oikeasti tämä elokuva sopii ehdottamasti kaikille komediasta tykkääville. - Suuri Alpakijo
Pystyn siirtämään Vhs:ltä dvd:lle
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412775Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4312329Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens222185Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182050Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411779Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1381723Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221246Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11164- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987