The Great Race (1965)

mimmi

Kuka muistaa kyseisen elokuvan?
Siinä ajetaan kilpaa New Yorkista Pariisiin. Muistan katsoneeni elokuvan joskus 80-luvulla ja pidin siitä kovasti. Se on oiken hulvattoman hauska komedia, jossa mm. käydään kakkusotaa ja ajetaan sianpaskassa...
Olis mahtava saada tuo elokuva jostain videolle
Onko muita mahdollisuuksia kuin divarit tai tilata Amazonista(on turvallista?!)
Telkkarista ei ainakaan ole tullut sitten 80-luvun. Ei ainakaan voisi väittää, että on uusittu 10 kertaa niin kuin jotkut Bondit!!

7

946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmi

      mm. Jack Lemmon, Tony Curtis, Natalie Wood

    • Mr. Black

      muistaakseni Blake Edwards (vaaleanpunainen pantteri).... En ole nähnyt missään videolla enkä DVD:nä... kannattaa tilata jostain

    • bronsu

      Hassu yhteensattuma: Juuri aamulla mietin, mikä olikaan tuon kyseisen, lapsuudesta tutun, elokuvan nimi! Joo, muistan oikein hyvin tuon mainion elokuvan "Press the Button, Max!"

    • natalie wood-fanitytteli

      tosi hupaisasta leffasta puhut kyllä.aina välillä tulee katottua tuota rainaa. tosi hauska ja tunnelmallinen. itse lainasin sen tossa parisen vuotta sitten muistaakseni ihan hesan filmtownista tai makuunista. niistä fredan isoista liikkeistä. vois parhaiten filmtownista löytyä. kantsii tilata sit amazon.co.uk :sta tai blackstar.co.uk :sta. sieltä löytyy varmasti ja ovat TAKUULLA luotettavia.olen kummastakin paljon tilaillut. ja on helppoa jos on visa-kortti( täysin turvallista).kerro löytykö!!

    • Ei ainakaan tosikko

      Tilasin itse joskus DVD version amazon.de stä.

      Ja oikeasti tämä elokuva sopii ehdottamasti kaikille komediasta tykkääville.

    • Suuri Alpakijo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe