Kuinka pitkä on heikki paasonen??? olisi mukava jos saisi tietoa. Veikkauksetkin käy.
Vastaukset 7
- ei tietoa
oon seissyt paasosen vieressä ja oli mua muutaman sentin pidempi eli veikkaan heikin pituudeksi 179cm
- heikki.paasosen.pituus
Näyttäis olevan noin kaksi kolme senttiä pidempi kuin Aku Hirviniemi ja Mikko Leppilampi, joiden molempien kanssa löytyy yhteiskuvia. Molemmat ovat useampien lähteiden mukaan tasan 180 cm, eli Paasosen pituus on noin 182-183 cm.
- Pätkis83
Enemmän kuin pari senttiä pidempi mitä Hirviniemi. Aki Palsanmäki on Hirviniemen pituuksissa ja Palsanmäen livenä nähneenä sanoisin Palsanmäen olevan 176 cm. Kuvakulmatkin vaikuttaa paljon.
Veikkaisin Paasosen pituudeksi 180-181 cm. - Anonyymi
Veikkaan että Heikki on noin 180-183
- Anonyymi
Seisoin juuri vieressä, ja sanoisin että 176 cm
- Anonyymi
Jaa miks se kiinnostaa?
- Anonyymi
Huvin vuoksi ja urheilun kannalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398