Kuinka pitkä on heikki paasonen??? olisi mukava jos saisi tietoa. Veikkauksetkin käy.
KUINKA
7
22882
Vastaukset
- ei tietoa
oon seissyt paasosen vieressä ja oli mua muutaman sentin pidempi eli veikkaan heikin pituudeksi 179cm
- heikki.paasosen.pituus
Näyttäis olevan noin kaksi kolme senttiä pidempi kuin Aku Hirviniemi ja Mikko Leppilampi, joiden molempien kanssa löytyy yhteiskuvia. Molemmat ovat useampien lähteiden mukaan tasan 180 cm, eli Paasosen pituus on noin 182-183 cm.
- Pätkis83
Enemmän kuin pari senttiä pidempi mitä Hirviniemi. Aki Palsanmäki on Hirviniemen pituuksissa ja Palsanmäen livenä nähneenä sanoisin Palsanmäen olevan 176 cm. Kuvakulmatkin vaikuttaa paljon.
Veikkaisin Paasosen pituudeksi 180-181 cm. - Anonyymi
Veikkaan että Heikki on noin 180-183
- Anonyymi
Seisoin juuri vieressä, ja sanoisin että 176 cm
- Anonyymi
Jaa miks se kiinnostaa?
- Anonyymi
Huvin vuoksi ja urheilun kannalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233061Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122149Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.692000Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001843Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761583Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401356Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141292Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111085
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151066