Bua hah hah haaaa...Kärpät valuuuuuuu...
Ei näy Pohjanpojua???
3
256
Vastaukset
- Pohjan ÄIJÄ
Ensinnäkin yritä hahmottaa pojun ja ÄIJÄN ero, ok?
Ja jos "Pohja" ei tuo sulle muuta mielikuvaa kuin Oulu ja Kärpät niin hyvä sekin, heh!
Googleta, tai siis kehoita äitiäs googlettamaan, "pohja" niin saat ehkä valaistusta asiaan.
Ja älä väitäkkään että et olisi huomannut kaksi vuotta sitten ennustamaani KÄRPPIEN alamäkeä aivan samalla tavalla mitä nyt osasin ennustaa Pelsujen valumisen.
Ihan yhtä kiukkuisesti siellä otettiin ennustukseni vastaan, mutta niin on vaan valunut Kärpätkin, ei tosin Pelsujen tasolle kuitenkaan!
Ai niin, Suomen jalkapallo maajoukkueessa pelasi eilen Antti Pohja. Hänkään ei ole Oulusta, enkä ole hänen ÄIJÄ.- Huvittunut.
sä olet vinkuva pentu, et muuta. Juu Antti Pohja ei ole Oulusta vaan Lahdesta..tiesitkö poju? Sinä et ole äijää nähnytkään vellihousu..heh..säälittävä poju...
- hehee.
Pohja on Kuhmalahti-city.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606684- 1003442
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262770- 212438
- 271963
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251680
- 321548
- 491502
- 111482