Hienoa, että saimme KotiPizzan tänne Lapualle. Maukkaat pizzat ja hyvä palvelu.Kaikki uusi on aina tervetullutta! Lisää vaan uusia yrityksiä Lapualle:)
Kotipizza
18
1975
Vastaukset
- vai,,,,,
niin......
- Lounasruokailija
Olipas kommentti tuokin..??
Itse ainakin tykkään Kotipizzan pizzoista.
Ihmetyttää vaan sijainti..Elman vieressä. Kilpailua syntyy väkisinkin. Vaikka Elmassakin on ihan hyvät pizzat, ei sen puoleen. - Anonyymi
Lapuan Pizzakulma 1993 -1996 oli paras pizzapaikka ja parhaat pizzat, aikoinaan ja siitä etiäpäinkin1996-👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapuan Pizzakulma 1993 -1996 oli paras pizzapaikka ja parhaat pizzat, aikoinaan ja siitä etiäpäinkin1996-👍
Harmistus että se loppui siellä oli myös hyvää ruokaa.
- vouhotus
Jos näin viestien takana ei oo itse kotipizza yrittäjä niin minä syön hatullisen kotipizzaa. Hienoa kun oot alkanu pitsa yrittäjäksi ,,,onnea vaan kovasti roskaruokapaikalle ,, Lapualaiset läskeiksi kampanja pystyyn ja eniten vuodenaikana lihoneelle vuoden kotipitsat ilmaaseksi.
- pitzaaaaaa
On selvästi kirjoittanut joku katkeroitunut ex-painonvartia. Jätä se salaatin kastike väliin niin homma toimii. Pitza & grilli ruoka EI LIHOTA, jos et syö siihen päälle mitään muuta (läskisoosia yms, kotiruokaa). Ainakaan mun ja kaverin paino eio nousut kun 0,5 kiloa 15:sta vuodessa. Eli ei muuta kun pitzalla ja hyvää ruokahalua! Kotipitzan pitzan on parasta.
T: asiakas jo 90-luvun alusta - voita mikään
pitzaaaaaa kirjoitti:
On selvästi kirjoittanut joku katkeroitunut ex-painonvartia. Jätä se salaatin kastike väliin niin homma toimii. Pitza & grilli ruoka EI LIHOTA, jos et syö siihen päälle mitään muuta (läskisoosia yms, kotiruokaa). Ainakaan mun ja kaverin paino eio nousut kun 0,5 kiloa 15:sta vuodessa. Eli ei muuta kun pitzalla ja hyvää ruokahalua! Kotipitzan pitzan on parasta.
T: asiakas jo 90-luvun alustatuoreet, raikkaat ainekset nam...nam . Puhdas paikka ja välineet.
- Aloittaja
Pitääkö olla itse yrittäjä mainostaakseen täällä tuotteitaan..?? Voin kyllä kertoa, etten ole kyseinen Kotipizzan yrittäjä vaan työtön työnhakija kotipitäjästämme. on se nyt kumma, kun ei saa kehua täällä mitään, heti on joku taka-ajatus muka mielessä. Ei olisi pitänyt mainita edes koko asiasta..kummaa touhua.
- Lapuan mafisso
Järjen ja yrittämisen köyhyyttää, että kaksi pitzeriaa asettuu ja sijoituu vierekkäin pienellä paikkakunnalla. Eikö todellakaan löytynyt muuta toimintapaikkaa Lapualta uudelle KotiPiza-yrittäjälle?
Kaksi pitzeria vierekkäin ei tule menestymään pienessä tuppukylässä.- vetoa
siitä kumpi on kauemmin lapualla. Tuo toisten läheisyys tuo tervettä kilpailua. Oma mielipiteenin on se että en mene ensimmäiseen vaan viimeiseen. Tutut turvalliset tuotteet. Niin ja erittäin hyvät ja kunnon kokoiset
- maku kadonnut
vetoa kirjoitti:
siitä kumpi on kauemmin lapualla. Tuo toisten läheisyys tuo tervettä kilpailua. Oma mielipiteenin on se että en mene ensimmäiseen vaan viimeiseen. Tutut turvalliset tuotteet. Niin ja erittäin hyvät ja kunnon kokoiset
Syön kotona pelkästään kylmiä mikropizzoja.
- pizzoja myös
saatavilla....niitä ei enne lapualta saanutkaan
- työssäkäyvä...
mutta ei mulla oo silti varaa ruokailla lounasaikaan kotipizzas eikä Elmaskaan kovin usein!
Ruoka maksaa kaupaskin nykypäivänä niin "törkiän"paljon ettei oo enää varaa "roskaruokiin" :@
Kotipizzas en oo vielä käyny, mutta oon kyllä ilahtunu myös Elman siisteydestä...pojat hoitaa hyvin hommansa...kiitos heille siitä:) - gluteenittomia
pizzoja on saanut jo monta vuotta marian tallista.
- Elmasta
Hyväskästä ja Aarlasta...
- ja rasvaa
Onnea vaan Lapuan lantion leventäjille. On se kumma miten yks roskaruoka paikka herättää näin kovasti intohimoja. popsikaa porkkanaa ja käykää lenkillä niin elätte terveenä pidempään.
- On se nyt kauheeta
Pari kertaa kuussa käyn pizzalla. Ei ole kiloja tuosta kertynyt.
- Anonyymi
Löytyykö makkaraperunat -annos tai grillilautanen valikoimista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232448- 1341905
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631246Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1061225En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771111Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik331091Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451049HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio241036Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831009The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut9944