Kotipizza

Lounasruokailija

Hienoa, että saimme KotiPizzan tänne Lapualle. Maukkaat pizzat ja hyvä palvelu.Kaikki uusi on aina tervetullutta! Lisää vaan uusia yrityksiä Lapualle:)

18

1975

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai,,,,,

niin......

• Lounasruokailija

Olipas kommentti tuokin..??
        Itse ainakin tykkään Kotipizzan pizzoista.
        Ihmetyttää vaan sijainti..Elman vieressä. Kilpailua syntyy väkisinkin. Vaikka Elmassakin on ihan hyvät pizzat, ei sen puoleen.

• Anonyymi

Lapuan Pizzakulma 1993 -1996 oli paras pizzapaikka ja parhaat pizzat, aikoinaan ja siitä etiäpäinkin1996-👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapuan Pizzakulma 1993 -1996 oli paras pizzapaikka ja parhaat pizzat, aikoinaan ja siitä etiäpäinkin1996-👍

Harmistus että se loppui siellä oli myös hyvää ruokaa.

• vouhotus

Jos näin viestien takana ei oo itse kotipizza yrittäjä niin minä syön hatullisen kotipizzaa. Hienoa kun oot alkanu pitsa yrittäjäksi ,,,onnea vaan kovasti roskaruokapaikalle ,, Lapualaiset läskeiksi kampanja pystyyn ja eniten vuodenaikana lihoneelle vuoden kotipitsat ilmaaseksi.

• pitzaaaaaa

On selvästi kirjoittanut joku katkeroitunut ex-painonvartia. Jätä se salaatin kastike väliin niin homma toimii. Pitza & grilli ruoka EI LIHOTA, jos et syö siihen päälle mitään muuta (läskisoosia yms, kotiruokaa). Ainakaan mun ja kaverin paino eio nousut kun 0,5 kiloa 15:sta vuodessa. Eli ei muuta kun pitzalla ja hyvää ruokahalua! Kotipitzan pitzan on parasta.

T: asiakas jo 90-luvun alusta

• voita mikään
        pitzaaaaaa kirjoitti:

On selvästi kirjoittanut joku katkeroitunut ex-painonvartia. Jätä se salaatin kastike väliin niin homma toimii. Pitza & grilli ruoka EI LIHOTA, jos et syö siihen päälle mitään muuta (läskisoosia yms, kotiruokaa). Ainakaan mun ja kaverin paino eio nousut kun 0,5 kiloa 15:sta vuodessa. Eli ei muuta kun pitzalla ja hyvää ruokahalua! Kotipitzan pitzan on parasta.

T: asiakas jo 90-luvun alusta

tuoreet, raikkaat ainekset nam...nam . Puhdas paikka ja välineet.

• Aloittaja

Pitääkö olla itse yrittäjä mainostaakseen täällä tuotteitaan..?? Voin kyllä kertoa, etten ole kyseinen Kotipizzan yrittäjä vaan työtön työnhakija kotipitäjästämme. on se nyt kumma, kun ei saa kehua täällä mitään, heti on joku taka-ajatus muka mielessä. Ei olisi pitänyt mainita edes koko asiasta..kummaa touhua.

• Lapuan mafisso

Järjen ja yrittämisen köyhyyttää, että kaksi pitzeriaa asettuu ja sijoituu vierekkäin pienellä paikkakunnalla. Eikö todellakaan löytynyt muuta toimintapaikkaa Lapualta uudelle KotiPiza-yrittäjälle?

Kaksi pitzeria vierekkäin ei tule menestymään pienessä tuppukylässä.

• vetoa

siitä kumpi on kauemmin lapualla. Tuo toisten läheisyys tuo tervettä kilpailua. Oma mielipiteenin on se että en mene ensimmäiseen vaan viimeiseen. Tutut turvalliset tuotteet. Niin ja erittäin hyvät ja kunnon kokoiset

• maku kadonnut
        vetoa kirjoitti:

siitä kumpi on kauemmin lapualla. Tuo toisten läheisyys tuo tervettä kilpailua. Oma mielipiteenin on se että en mene ensimmäiseen vaan viimeiseen. Tutut turvalliset tuotteet. Niin ja erittäin hyvät ja kunnon kokoiset

Syön kotona pelkästään kylmiä mikropizzoja.

• pizzoja myös

saatavilla....niitä ei enne lapualta saanutkaan

• työssäkäyvä...

mutta ei mulla oo silti varaa ruokailla lounasaikaan kotipizzas eikä Elmaskaan kovin usein!
        Ruoka maksaa kaupaskin nykypäivänä niin "törkiän"paljon ettei oo enää varaa "roskaruokiin" :@
        Kotipizzas en oo vielä käyny, mutta oon kyllä ilahtunu myös Elman siisteydestä...pojat hoitaa hyvin hommansa...kiitos heille siitä:)

• gluteenittomia

pizzoja on saanut jo monta vuotta marian tallista.

• Elmasta

Hyväskästä ja Aarlasta...

• ja rasvaa

Onnea vaan Lapuan lantion leventäjille. On se kumma miten yks roskaruoka paikka herättää näin kovasti intohimoja. popsikaa porkkanaa ja käykää lenkillä niin elätte terveenä pidempään.

• On se nyt kauheeta

Pari kertaa kuussa käyn pizzalla. Ei ole kiloja tuosta kertynyt.

• Anonyymi

Löytyykö makkaraperunat -annos tai grillilautanen valikoimista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2448
    2. 134
      1905
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1246
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      106
      1225
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1111
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      33
      1091
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1049
    8. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      24
      1036
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      83
      1009
    10. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      9
      944
    Aihe