Erakoituneen sielun vaellus,
tunteitten nuttua,tuuli riuhtoo.
Erämaan rosoiset kasvot,
myrskyn tiet juuriltaan kaatuneet.
**Saako**
Sen min sydän tuntee,
karsit kasvot syvät uurteet.
**Tuntea**
Tunteitten nuttua repaleista,
riisuutua rakkaudesta palaneesta.
**Olo raunioilla**
Karsikit kasvot, varjot tummat,
erakoituneen sydämen jaloilleen nostaa.
Jähmetynny asento erakoituneen aran,
herättelee elvyttää lämmön tunteen.
Esiin sydän etsii katseen kadotetun,
tahto palaa kädet kietoutua.
**Saanko?
Sylissäni pitää itkeä yhdessä,
karskeilla kasvoilla syvissä uurteissa.
Erakoitunnu rakkaus elää.
Erakoitunnu rakkaus
14
350
Vastaukset
- padme_amidala
..ihanan runon vaikkakin haikean olet tänne kirjoittanut. Olen pitänyt muistakin runoistasi : )
Kiitos hyvästä lukuhetkestä : )Kiitos, kiitos onnittelusta.
Nuokki kakrskit rujot kasvot,
kovan ulkokuoren alla,
kätkee herkkää, jos sitä koskettaa.
Sulais suojamuurit ja
hehkuis lämmin rakastava sydän.
Tarttunnu kuvia elämäntieltä,
niistä tänää näin runoks.
padme amidala
kiitos kommentistas,lämpöä iltaas.Liisa
- tiiger-66
kop,,kop,,kylmillä tassuilla
sievästi,,,,,,
,,,,,
Tänään on päiväsi
kuningatar,,
,,,,,,,,,,
,,tigrun lämpöiset
onnenhalaukset~~
nyt lähtee levy soimaan
lissun jalka jo nousee,,,,,
,,,,,,,,lennä, tanssi
liiku,, sekä lennä,,,
,,,
,,*kippis*
,,
http://www.youtube.com/watch?v=HGnGiHAiwko&feature=related
,,ai niin, hieno oli runosi,
kiitosta** :)Oikeenkos kuningatar,,,,
kerronkos?
Egyptissä kun olin,,,,
sielä minuu yhdistivät
yhteen kuningattareen.
,,,,töllinliisa ,,,,,,
oon väärässä paikassa.
Sydän myönnä jotenki jäi sinne,
ehkä vielä halajan historian havinaan.
Sinä tiedät,,,,,
musiikkia laitoit,,,,
ei tartte kahta kertaa
,,,kutsuu tanssiin.
Laitoin oikein punaset
tanssikengät jalkaani
heh nyt jos kerron.
,,,minullahan on ,,,
Egyptin tuliasia,,,,,
napatanssijan asu.
,,,,kaamokseen pikkasen
tais nyt tulla väriä.
tiiger-66
Tahtipuikkos ohjas, lämmin kiitos .
Hymyä sylin täydeltä..Liisa
- *MURUKULTA*
Onnittelu kahvit aamulla tarjosinkin ja ruususen ojensin,
ja kuin palkaksi saan runon sinulta, joka laittaa hiljaa lukemaan, maistelemaan ja nauttimaan!
Syntyjä syviä sinun paperisi on saanut maistaa..
Teehän iso kakku meitä syöjiä kun on täällä..
ja pssänä; minä en vain jotenkin ole nähnyt tätä sun uutta nikkiä,,
silmä valikoi näköjään, reksisteröi tutut.. Mutta jospas se oppisi taas jotain uutta! :)
¨¨Vietä mukava päivä, Liisa !¨¨Totuttelen tähän nimeen,
taishan see nuttu kulunu jo olla.
Ruusujen paljoutta läsnä.
Niin runoni ei nyt oo siloposkista,
tuon rujon puolen sen esiin
aamu nosti eteeni ,
kasvot joissa syvät tarnoivat uurteet.
Kakkua siinä on 12 munaa
sokeria en säästä,
kerroksia montaa joka väliin,
kermavaahtoa lakkoja,
suut makiaks ollappas hyvä.
Kiitos postia päivästä tästä,
kynttilöitä ajatuksillenne palaa.Liisa
- Mutta Sinä älä
erakoidu-Rakkaus elää,,erakonkin,
lämmin syli tuo lähelle.
Taas tuli täyttä tekstiä Sinulta.
ajatuksia antoi.
Liisan päivä onnittelut täältä lumisesta maisemasta,,ja *rakastetaan täysillä*
Terveisin r-kAivan syvällä sielä,
niin lämmin sydän.
Rujonpuoleista jota
jos tahdomme nähdä.
Totuus
sen äärellä olla ja
itse koin liikutuksen
kyyneleet vieraanani.
Rakkaus
ei oo vain kauniitten
kiiltokuvien,ruusuposkien.
Iltaas sinne lumikenttien valkoisten,
sadunhohtoiseen kauneuteen.
*rakastetaan täysillä*
Liisa kiittää käynnistäs
- lindalinda1
' erakoituneen sielun vaellus
tunteitten nuttua tuuli riehtoo '
Ymmärrän oikein hyvin tuon lauseen,
niin kuin koko runosikin sanoman.
Erittäin koskettava jälleen,
Sinulla on taito pukea ajatuksesi eläviksi
lauseiksi. Niin että lukijakin voi tavallaan olla
osallisena hetkissäsi.
Kiitos Liisa,
ja lempeää iltaa Sinulle.Jos on elämää sen verran eläny,
ehkä jotaki erakoitumistaki jo nähny?
Eikä sitä kaukaa tarvi hakee,
jos rehellinen uskaltaa olla,
sitä löytää omanki nutun alta.
Tuo näky sielunisilmien edessä,
sai ihan itkemään,
miten sen rosoisten, syvien uurteitten
alle käteketty oikeus rakastaa.
Niin monen kasvoista esiin kertoo,
kertoo kehonkieli,
salaa itkee hartiat alas painuu.
Ymmärrän
Yks tärkein miks ollaan tultu,
saada rakkautta ja antaa rakkautta.
Katos nyttee noita tunteitai,
vois aiheesta vaikka kuinka kirjoittaa.
Sinulle eilisestä vierailustas kiitos.
Yks ilon aihe
tännekki satoi lunta,sen verran
et lumi on valkoista...Liisa tässä tarinoi
- j,uni
toivotan Liisa nimi-iltaa
Tässä tänää, kiitän eilsestä.
Noita kasvoja joissa ois,
aihe jäljittää muistoks.
Äidin kasvoja ja
niitä lempeitä silmiä.
"uurteet elämän polut"
j,uni
Lämmin kiitos luokses lentäköön.Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
