Eli poikamme sai 2,5 kuukautta sitten antibiootti kuurin korvatulehdukseen. Sen jälkeen meillä alkoi sellainen rumba että tässä alkaa itse pikkuhiljaa olemaan loppuviivalla näitten yöllisten huutojen kanssa. Sitä enne nukuttiin yöt heräämättä. Ruokia on karsittu kun poika huutaa yöllä ja kipristelee mahaansa. Mikään ei tunnu auttavan. Maito vaihdettu soijamaitoon, aluksi auttoi, ei enää. Allergiatestejä otettu, mitään ei näytä. Lastenpolilla ollaan käyty, sanottiin vaan että katsotaan parin viikon päästä kun taas uuden allergiatestin vastaukset tulee.Maitohappobakteereja annettu kuukausi, ei ainakaan vielä ole auttaneet. Alkaa oleen keinot loppu ja kohta itellä hullun paperit tän touhun takia. Hierojalle ollaan menossa mutta vasta parin viikon päästä kun aikoja ei ole. Veikkaisin itse että antibioottikuuri on tuhonnut pojan suoliston pintaa ja sen takia ruoat aiheuttavat mahavaivoja ja ruokia joutuu karsimaan pois. Mutta jos jollain olisi neuvoja tai kokemuksia tällaisesta niin otan mielelläni vastaan. Miten asiaa on tutkittu ja mitä asialle on tehty? Poika on siis 7,5 kk ikäinen. Tällä hetkellä syödään perunaa, porkkanaa, päärynää ja soijamaitoa. Edes lihat ei sovi pojalle. Neuvoja kaipaillen! Kiitos
Mitäs nyt?
2
914
Vastaukset
- Lue nuo kaikki bakteerijutut
=>Maito-happo bakteereiden käytössä tehdyt virheet
- Lulu86
Olen antanut pojalle Dicoflor 30 active nimisiä maitohappobakteereja. Sisälsi jotain eläviä kylmäkuivattuja Lactobacillus rhamnosus GG-maitohappobakteereja. Eli nämä nyt sitten vissiin vääriä bakteereja? Mikä tuotemerkki olisi sitten hyvä joka siis sopii 7,5 kk ikäiselle? Ollaan kokeiltu rela tippoja ja Gefilus plus maitohappobakteereja mutta kummatkaan eivät ole sopineet. Ja tarvitsisi olla toistaiseksi maidottomia ja gluteenittomia. Eli mikä olisi hyvä ja mistä saa? Löytyykö apteekista vai luontaistuotekaupasta? Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292755- 911044
- 58911
- 66885
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6837Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37810Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65804Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136719