Eli poikamme sai 2,5 kuukautta sitten antibiootti kuurin korvatulehdukseen. Sen jälkeen meillä alkoi sellainen rumba että tässä alkaa itse pikkuhiljaa olemaan loppuviivalla näitten yöllisten huutojen kanssa. Sitä enne nukuttiin yöt heräämättä. Ruokia on karsittu kun poika huutaa yöllä ja kipristelee mahaansa. Mikään ei tunnu auttavan. Maito vaihdettu soijamaitoon, aluksi auttoi, ei enää. Allergiatestejä otettu, mitään ei näytä. Lastenpolilla ollaan käyty, sanottiin vaan että katsotaan parin viikon päästä kun taas uuden allergiatestin vastaukset tulee.Maitohappobakteereja annettu kuukausi, ei ainakaan vielä ole auttaneet. Alkaa oleen keinot loppu ja kohta itellä hullun paperit tän touhun takia. Hierojalle ollaan menossa mutta vasta parin viikon päästä kun aikoja ei ole. Veikkaisin itse että antibioottikuuri on tuhonnut pojan suoliston pintaa ja sen takia ruoat aiheuttavat mahavaivoja ja ruokia joutuu karsimaan pois. Mutta jos jollain olisi neuvoja tai kokemuksia tällaisesta niin otan mielelläni vastaan. Miten asiaa on tutkittu ja mitä asialle on tehty? Poika on siis 7,5 kk ikäinen. Tällä hetkellä syödään perunaa, porkkanaa, päärynää ja soijamaitoa. Edes lihat ei sovi pojalle. Neuvoja kaipaillen! Kiitos
Mitäs nyt?
2
905
Vastaukset
- Lue nuo kaikki bakteerijutut
=>Maito-happo bakteereiden käytössä tehdyt virheet
- Lulu86
Olen antanut pojalle Dicoflor 30 active nimisiä maitohappobakteereja. Sisälsi jotain eläviä kylmäkuivattuja Lactobacillus rhamnosus GG-maitohappobakteereja. Eli nämä nyt sitten vissiin vääriä bakteereja? Mikä tuotemerkki olisi sitten hyvä joka siis sopii 7,5 kk ikäiselle? Ollaan kokeiltu rela tippoja ja Gefilus plus maitohappobakteereja mutta kummatkaan eivät ole sopineet. Ja tarvitsisi olla toistaiseksi maidottomia ja gluteenittomia. Eli mikä olisi hyvä ja mistä saa? Löytyykö apteekista vai luontaistuotekaupasta? Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816