Lostin historiasta

John-123

Loistavaa settiä Lostin historiasta, 2008 Screenwriting Expo-tapahtumasta (mukana mm. Damon Lindeloff ja Carlton Cuse).

http://www.aintitcool.com/node/39128

Pientä poimintaa tuolta:

"Asked if they know the answers to all the questions they raise on the show right away or sometimes figure it out as they go along, the duo said it was a combination of the two. Lindelof recalled how the entire pilot was put together – including writing, casting and production – in 12 weeks, which didn't allow much time to come up with any long-term mythology. However, once the series was given a full season order, beyond the initial 12 episode order it received, Cuse said he and Lindelof sat down and discussed, "What the overall mythological underpinnings of the show would be. We quickly landed on the ending, and then constructed this broader road map of other mythological points we'd hit on this story."

---

"They acknowledged that they stalled in the third season because they did not have an ending, pointed specifically to "Claire strapping a message to a frigging bird's foot!"

0

684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Täytyy tunnustaa

        että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
        Ikävä
        127
        1684
      2. jos saat yhden

        Toiveen esittää niin mikä olisi
        Ikävä
        101
        1219
      3. Huomenta päivää

        Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
        Ikävä
        201
        1068
      4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

        Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
        Suomalaiset julkkikset
        7
        1015
      5. Vanhempi mies

        Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
        Ikävä
        54
        901
      6. Anna anteeksi

        Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
        Ikävä
        78
        833
      7. Aika haavat parantaa

        Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
        Ikävä
        171
        804
      8. Tänään kun näin sinut

        olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
        Ikävä
        52
        792
      9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

        HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
        Hallitus
        50
        783
      10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

        Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
        Ikävä
        96
        783
      Aihe