Aito-Outsider

Pärspub

Olen useasti pyytänyt vastausta, joten käynnistän ihan uuden aiheen jottei kysymykseni livahda sinulta ohi.

Kysyin miten on mahdollista että Ötzin ruumis on säilynyt noinkin hyväkuntoisena vaikka sen piti maata Nooan tulvan aikana meressä.

Sinäkin saatat olla niin älykäs että ymmärrät että meren aiheuttama 'rasitus' ihmisruumiille on suuri. Veden vaikutus yksinään mädätyttää ruumiin melko nopeasti, puhumattakaan kaloista jotka pistelevät poskiinsa ihmisruumiin ilomielin.

Saatat olla myös niinkin älykäs että käsität että Ötz edustaa vain yhtä esimerkkiä tuhansista vastaavista tapauksista. Jäätyneitä ihmisiä ja eläimiä on löytynyt läjäpäin. Ötz vain sattuu olemaan yksi jonka tunnen nimeltä.

Voisitko siis ystävällisesti vastata.

20

959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aito-outsider.

      Tuo on aivan selvää. Kyseessä on väärennös tehty ties millä ajoituksella. Fossiilejan löytyy joka lähtöön evokkien tarkoituksiin. Muistetaanhan Piltdown ja totuuden jäljet.
      Raamatun totuus kestää tulessakin.

      • Apo-Calypso

        "Raamatun totuus kestää tulessakin. "

        Käytin yhden viime kesänä saunan sytykkeenä. Ei näyttänyt kestävän...


      • vanha-kissa

        "Tuo on aivan selvää."

        Ah, vai että aivan selvää ... tuossa on pakko olla jotain sellaista tietoa takana jota meillä muilla ei ole.

        "Kyseessä on väärennös tehty ties millä ajoituksella."

        Millainen väärennös? Mitä siinä on väärennetty?

        "Muistetaanhan Piltdown ja totuuden jäljet."

        Tjaa, ja Piltdowinsta emme ole oppineet mitään? Ja totuuskin läytyi siitä ajan myötä (että oli väärennös) ja ihan tieteentekijöiden paljastamana. Mikäli Ötz on väärennös, mikä estää sen paljastumisen vielä? Entäs, jos se ei osoittaudukaan väärennökseksi?

        "Raamatun totuus kestää tulessakin."

        Ehkä niin, mutta löytyikö tämä esittämäsi totuus (Ötz on väärennös) myös tuosta Raamatustasi?


      • sopivin

    • Miten kaikki ne nuolenpäätaulut säilyivät sulamiselta Nooan tulvassa? Ja kaikki ne temppelien ja muiden jäännökset, joita arkeologit kaivat esiin?

      • että säilyivät

        nuolenpäätaulut. Oletko kuullut, että poltettu savi sulaa vedessä. Minä en ole.
        Entäpäs jos ne taulut tehtiin veenpaisumuksen jälkeen. Jäikö aina niin näsäviisaalta harynilta tuollainen pikkujuttu huomioimatta?


      • että säilyivät kirjoitti:

        nuolenpäätaulut. Oletko kuullut, että poltettu savi sulaa vedessä. Minä en ole.
        Entäpäs jos ne taulut tehtiin veenpaisumuksen jälkeen. Jäikö aina niin näsäviisaalta harynilta tuollainen pikkujuttu huomioimatta?

        Vastoin huomattavaa tietämystäsi Mesopotamian arkeologiasta savitauluja on löydetty huomattavasti vanhemmilta ajoilta kuin oletettu tulvan 2500 eKr. Lisäksi on löydetty mutatiilistä tehtyjen rakennusten perustoja yhtäjaksoisesti 4000 eKr eteenpäin. Kaiken lisäksi löydetty kirjeenvaihto esittää jatkuvaa kaupankäyntiä mm. Indus-virran kulttuurien, kuten Harappa ja Mohenjo-Daro, ajalta 3000 eKr.


      • on väärin
        sharyn kirjoitti:

        Vastoin huomattavaa tietämystäsi Mesopotamian arkeologiasta savitauluja on löydetty huomattavasti vanhemmilta ajoilta kuin oletettu tulvan 2500 eKr. Lisäksi on löydetty mutatiilistä tehtyjen rakennusten perustoja yhtäjaksoisesti 4000 eKr eteenpäin. Kaiken lisäksi löydetty kirjeenvaihto esittää jatkuvaa kaupankäyntiä mm. Indus-virran kulttuurien, kuten Harappa ja Mohenjo-Daro, ajalta 3000 eKr.

        ---- kuin oletettu tulvan 2500 eKr.---

        Olettaako joku muu kuin sinä tulvan ajankohdaksi tuon? Ei ainakaan Raamatuntutkijat oleta.


    • aito-outsider

      Ehkä taas kuukauden kuluttua kopsaat saman kysymyksesi, että miksi ei vastaa kun Ötzi makasi tulvan alla.... Mutta vastaan taas, varmaan kahdeksannen kerran.

      Ötzi ei maannut tulvan alla. Helpottiko?

      • oli vesimassa

        vedenpaisumuksessa? Kuinka korkealta Ötzi löytyi? Olisiko korkeilla vuoristoalueilla eläneet ihmiset ja eläimet voineet jäädä henkiin vedenpaisumuksesta vai eikö sen pitänyt tuhota kaikki elukat ja ihmiset...

        Nooan alushan karahti vedenpaisumuksen laskettua Araratin vuorelle, jonka huippu on jotain 5 km korkealla. Kuinka korkealta arkki "löytyi"?

        Tuoll aon muuten huvittavaa luettavaa: http://www.netikka.net/mpeltonen/arkki.htm


      • rolli se
        oli vesimassa kirjoitti:

        vedenpaisumuksessa? Kuinka korkealta Ötzi löytyi? Olisiko korkeilla vuoristoalueilla eläneet ihmiset ja eläimet voineet jäädä henkiin vedenpaisumuksesta vai eikö sen pitänyt tuhota kaikki elukat ja ihmiset...

        Nooan alushan karahti vedenpaisumuksen laskettua Araratin vuorelle, jonka huippu on jotain 5 km korkealla. Kuinka korkealta arkki "löytyi"?

        Tuoll aon muuten huvittavaa luettavaa: http://www.netikka.net/mpeltonen/arkki.htm

        siinä läkättää. Nuo veenpaisumusjutut vesikerroksien paksuuksineen on moneen kertaan selitetty. Nääs pikkasen vaivaa ja käytä hakua, jos osaat.
        Löydät kaikkiin typeriin kysymyksiisi vastaukset.


      • rolli se kirjoitti:

        siinä läkättää. Nuo veenpaisumusjutut vesikerroksien paksuuksineen on moneen kertaan selitetty. Nääs pikkasen vaivaa ja käytä hakua, jos osaat.
        Löydät kaikkiin typeriin kysymyksiisi vastaukset.

        Aito-outsiderin mielikuvitus on ehtynyt, hän ei enää keksi muuta kuin syytellä muita trolleiksi ja jankuttaa, että kysymyksiin on jo vastattu. Kukaan ei tosin niitä vastauksia ole missään nähnyt eikä aito-outsiderilla ole antaa niihin linkkejä, mutta kuten tunnettua, moni hyvä sanomalehtijuttukin on pilattu faktat tarkistamalla.

        Siis vedenpaisumusjutut on "moneen kertaan selitetty", mutta mikä mahtoikaan olla selitys K/T-kerroksessa olevalle hiilelle ja noelle? Entä mikä on mekanismi, jolla tulvavesi kasaa harjumuodostelman, sen sijaan että se levittäisi maa-aineksen tasaiseksi? Nämä molemmat ovat havaittuja seikkoja, niitä on siis mahdotonta selittää olemattomiksi.


      • kaveriasi
        jossarian69 kirjoitti:

        Aito-outsiderin mielikuvitus on ehtynyt, hän ei enää keksi muuta kuin syytellä muita trolleiksi ja jankuttaa, että kysymyksiin on jo vastattu. Kukaan ei tosin niitä vastauksia ole missään nähnyt eikä aito-outsiderilla ole antaa niihin linkkejä, mutta kuten tunnettua, moni hyvä sanomalehtijuttukin on pilattu faktat tarkistamalla.

        Siis vedenpaisumusjutut on "moneen kertaan selitetty", mutta mikä mahtoikaan olla selitys K/T-kerroksessa olevalle hiilelle ja noelle? Entä mikä on mekanismi, jolla tulvavesi kasaa harjumuodostelman, sen sijaan että se levittäisi maa-aineksen tasaiseksi? Nämä molemmat ovat havaittuja seikkoja, niitä on siis mahdotonta selittää olemattomiksi.

        neuvomaan itsellesi miten käytetään tuolla sivun yläreunassa olevaa Laaja haku-näppäintä. Sillä voisit selailla aiempia keskusteluja, jotka eivät ole niin kovin kaukaisiakaan. Niissä on vastaukset kaikkiin kysymyksiisi.
        Sillä haulla yleensä löytää yhtä ja toista mielenkiintoista muutakin kuin vain siiderin vastauksia. Mutta jos niitä erityisesti haluut nnin hae sillä siiderin vanhalla nikillä, jota joku evo alkoi käyttää häiriköintiin. Ettet vain liene ollut sinä itse?


      • jankkaus?
        kaveriasi kirjoitti:

        neuvomaan itsellesi miten käytetään tuolla sivun yläreunassa olevaa Laaja haku-näppäintä. Sillä voisit selailla aiempia keskusteluja, jotka eivät ole niin kovin kaukaisiakaan. Niissä on vastaukset kaikkiin kysymyksiisi.
        Sillä haulla yleensä löytää yhtä ja toista mielenkiintoista muutakin kuin vain siiderin vastauksia. Mutta jos niitä erityisesti haluut nnin hae sillä siiderin vanhalla nikillä, jota joku evo alkoi käyttää häiriköintiin. Ettet vain liene ollut sinä itse?

        :D:D:D Ai eikö se nyt pikkusten mielestä enää ookkaan kivaa se jankuttaminen samasta asiasta :(


      • Pärspub

        Perustelusi olivat tiiviit, mutta lyhyet. Missasit kuitenkin pointin sillä ihmisten ja eläinten ruumiita on löytetty useita.

        Miksi Ötz ei maannut tulvan alla? Tiedemiesten mukaan Ötz oli syntynyt paljon tulvaa ennen. Ötz löydettiin jäätiköltä, joten jäiden ollessa sulana Ötzin on pitänyt olla vedessä.

        Kuittaako kaikki muutkin löydöt samalla tavoin? Eikö yhtäkään ihmisen/eläimen ruumista ole sinun mukaasi löydetty tulvaa edeltävältä ajalta?


      • kaveriasi kirjoitti:

        neuvomaan itsellesi miten käytetään tuolla sivun yläreunassa olevaa Laaja haku-näppäintä. Sillä voisit selailla aiempia keskusteluja, jotka eivät ole niin kovin kaukaisiakaan. Niissä on vastaukset kaikkiin kysymyksiisi.
        Sillä haulla yleensä löytää yhtä ja toista mielenkiintoista muutakin kuin vain siiderin vastauksia. Mutta jos niitä erityisesti haluut nnin hae sillä siiderin vanhalla nikillä, jota joku evo alkoi käyttää häiriköintiin. Ettet vain liene ollut sinä itse?

        Etsin vastauksia kysymyksiini.

        Hakusanoina K/T-kerros ja tulva: ei osumia. K/T-kerros ja vedenpaisumus: ei osumia. Harju ja tulva: kaksi osumaa, kumpikaan ei liittynyt kysykyksiini. Harju ja vedenpaisumus: kaksi osumaa, edelleenkään ei vastausta. Ääh, ei tämä johda minnekään. Tai tämä kyllä löytyi: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000073&posting=22000000000770427

        Viestien kirjoitusaikaa ei haussa rajattu.


      • jeez jeez
        Pärspub kirjoitti:

        Perustelusi olivat tiiviit, mutta lyhyet. Missasit kuitenkin pointin sillä ihmisten ja eläinten ruumiita on löytetty useita.

        Miksi Ötz ei maannut tulvan alla? Tiedemiesten mukaan Ötz oli syntynyt paljon tulvaa ennen. Ötz löydettiin jäätiköltä, joten jäiden ollessa sulana Ötzin on pitänyt olla vedessä.

        Kuittaako kaikki muutkin löydöt samalla tavoin? Eikö yhtäkään ihmisen/eläimen ruumista ole sinun mukaasi löydetty tulvaa edeltävältä ajalta?

        Kysyisit mieluummin miten voi etsiä elämälleen tarkoitusta. Riittääkö pelkkä etyyli/metyyli dieetti vai pitäiskö olla jotain tymäkämpää ainetta päästäkseen lopulliseen totuuteen?


      • höpisijä........
        Pärspub kirjoitti:

        Perustelusi olivat tiiviit, mutta lyhyet. Missasit kuitenkin pointin sillä ihmisten ja eläinten ruumiita on löytetty useita.

        Miksi Ötz ei maannut tulvan alla? Tiedemiesten mukaan Ötz oli syntynyt paljon tulvaa ennen. Ötz löydettiin jäätiköltä, joten jäiden ollessa sulana Ötzin on pitänyt olla vedessä.

        Kuittaako kaikki muutkin löydöt samalla tavoin? Eikö yhtäkään ihmisen/eläimen ruumista ole sinun mukaasi löydetty tulvaa edeltävältä ajalta?

        ----Tiedemiesten mukaan Ötz oli syntynyt paljon tulvaa ennen.------

        Keitä mainitsemsi tiedemiehet ovat? Sellaisia ei ole olemassa. Eiväthän evoluutioon uskovat tiedemiehet usko tulvaa edes olleenkaan, ei mihinkään maailman aikaan.
        Onhan kiva keksiä valeita?


      • päisillä
        jossarian69 kirjoitti:

        Etsin vastauksia kysymyksiini.

        Hakusanoina K/T-kerros ja tulva: ei osumia. K/T-kerros ja vedenpaisumus: ei osumia. Harju ja tulva: kaksi osumaa, kumpikaan ei liittynyt kysykyksiini. Harju ja vedenpaisumus: kaksi osumaa, edelleenkään ei vastausta. Ääh, ei tämä johda minnekään. Tai tämä kyllä löytyi: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000073&posting=22000000000770427

        Viestien kirjoitusaikaa ei haussa rajattu.

        hakusanoilla että ei niillä varmasti mitään löydäkään. Hae täysijärkisillä sanoilla niin johan jotain löytää ja hae eri nikeillä. Mutta ethän sinä näköjään osaa eli pyydä nyt viimein se opastus joltain kaveriltasi.
        Mutta ei voi mitään, avuton on avuton.


      • päisillä kirjoitti:

        hakusanoilla että ei niillä varmasti mitään löydäkään. Hae täysijärkisillä sanoilla niin johan jotain löytää ja hae eri nikeillä. Mutta ethän sinä näköjään osaa eli pyydä nyt viimein se opastus joltain kaveriltasi.
        Mutta ei voi mitään, avuton on avuton.

        ...näistä lämpimistä sanoista aito-outsideria, kaikkien tiedonjanoisten sankaria. Toivottavasti tuntemattomille ihmisille vittuilu Suomi24:ssä auttaa sinua itsetunto-ongelmissasi. Minä en siitä huolimatta pysty välttämään ajatusta, että jotain ei ole olemassa, jos en itse sitä löydä eikä sitä olevaiseksi väittävä itse pysty auttamaan. Olisit moneen kertaan pystynyt kertomaan minulle parempia hakusanoja, jos niitä tietäisit, mutta näemmä meuhkaaminen on mukavampaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe