Mikä on hesan ´halvin katsastus-asema ?
Hesan halvin katsastus,Missä?
14
3785
Vastaukset
- Sössössöö
Pihtari-Keijon katsastus Oy.
- tästä on
monta versiota ja kirjain yhdistelmä mahdollisuutta.
Mutta tässäpä yksi:Koita vi.tu Googlea - Möckelövägen 58
Tule meille /Komm till oss!
Bensa /Bensin
auton /bilen
katsastus /besikgtning
maksaa /bekostar
vain /bara
30 euroa /euro
Miksi /Varför
Helsinki? /Helsingfors?
Säästä /Spara
paljon! /så mycket!
Suomen /Finlands
halvimmat /mest billigare
hinnat /priser
Osoite: /Adress:
Möckelövägen 58 /Möckelövägen 58
Maarianhamina /Mariehamn- vääntö
pitkiin, pitkiin aikoihin!
Osta 50 ekulla meiltä, saat hammasharjan kaupanpäälle.
Kannattaa ajaa 100 km, kun saa jotain hyvikettä! - tsoukkia
vääntö kirjoitti:
Kannattaa ajaa 100 km, kun saa jotain hyvikettä!kirjoittaa edellinen. Toi Maarianhamina on minusta nerokas veto näihin katsastushintoihin.
Vitsit vitsinä, vai lähdetkö hesasta tai toiseltpuolt jokkee katsastamaan besiktning konttoorille maarienhamiin? - ei kelpaa akelle
tsoukkia kirjoitti:
kirjoittaa edellinen. Toi Maarianhamina on minusta nerokas veto näihin katsastushintoihin.
Vitsit vitsinä, vai lähdetkö hesasta tai toiseltpuolt jokkee katsastamaan besiktning konttoorille maarienhamiin?Valitettavasti ei Affenanmaalla tehty katsastus kelpaa Suomessa....
- Ahvennanmaalla
ei kelpaa akelle kirjoitti:
Valitettavasti ei Affenanmaalla tehty katsastus kelpaa Suomessa....
ja päinvastoin. Tutustu pykäliin.
- pykäliin
Ahvennanmaalla kirjoitti:
ja päinvastoin. Tutustu pykäliin.
Ei kelpaa Ahvenanmaan märäaikaiskatsastus Suomessa.
- Henkilöautoilija
vääntö kirjoitti:
Kannattaa ajaa 100 km, kun saa jotain hyvikettä!Kyllä muuten hyvinkin kannattaa toisinaan ajaa 100 km katsastuksen takia! Esimerkkini ei koske Helsinkiä, mutta täällä meilläpäin katsastetiiin tänäkin vuonna perheen molemmat autot jollain n. 30 eurolla (per auto siis), päästömittauksineen. Setäni asuu 70 km päässä ja siellä katsastus oli maksanut jotain 85 euroa! Eli eroa 55 euroa ja tuollahan nyt ajaa vaikka kuinka monta sataa kilometriä...
Tämän päivän 95E:n hinnalla 640 km tarkalleen ottaen, jos kulutus 7 l/100 km. ;-)
- mitenkäs
Onko Taito sössinyt oikein taidolla sijoitussalkkunsa kun muutamista euroista on autoilu kiinni?
- fiilikset:
Hinnassa et juuri montaa euroa voi säästää, mutta palvelun laadun voit valita tästä:
http://omakaupunki.hs.fi/haku/Katsastus
Itse äänestin tänä vuonna jaloilla huonot arviot saaneelta espoolaiselta asemalta, joka kerrankin määräsi uusintanäytön pienen tyhjäkäynnin päästörajojen ylityksen ja YHDEN (kahdesta) palaneen rekisterikilven valon takia. Asemalla mulle sattui muutenkin sama tiukka katsastaja vuodesta toiseen. (Mulla oli korjaamolta saatu valmis pakokaasuanalyysi ja tietenkin korjattuna se yksi rekisterikilven polttimo uusintanäytöllä, minusta ei tuosta saisi periä 15€ tai mitä se polttimon näyttö nyt sitten maksoikaan).
Hesarin arvioiden avulla löytyi ehkä positiivisin katsastuskokemus mitä mulla on täällä ollut. Eikä se tarkoita, että katsastuksessa mitään olisi katsottu läpi sormien, tiesin kyllä auton olevan 100% kunnossa. - vertailin
hintoja aikoinani ja edelleen taitaa olla hgin (itse asiassa melkein koko pk-seudun) halvin tattarisuon autokatsastus. siellä katsastus ja päästötesti bensakoneelle on 62 euroa ( obd 13, jälkitarkastus 18 ). tosin nyt on vantaalle on tullut kilpailija, kunnon katsastus nimeltään, joka näyttäisi olevan vielä halvempi, 60 € ( obd 10, jälkitarkastus tosin 2 € kalliimpi). minulla ei tästä ole vielä kokemuksia, mutta tattarisuo on kyllä todellla suosittu asema, itselleni ei ole sieltä tullut hylkyä esim. jarrujen laahauksenkaan vuoksi eli ei turhaa nipotusta.
aikamoinen ero kun vertaa a-katsastuksen yleisimpiä hintoja: katsastus ja päästöt 68 €, obd 16 €, jäkitarkastus 22 € eli jos autolle tarvitaan kaikki nämä ero halvimpaan lähemmäs 20 €.- Tip Top
Siis autossa jarrut laahaa ja eivät hylänneet. En sinne vie, enkä osta siellä leimattua autoa. Kiitos vinkistä.
- kyseessä
Tip Top kirjoitti:
Siis autossa jarrut laahaa ja eivät hylänneet. En sinne vie, enkä osta siellä leimattua autoa. Kiitos vinkistä.
oli vain lievä toispuoleinen laahaus. katsastaja huomasi kyllä sen ja antoi korjauskehotuksen (nykyäänhän siitä tulee merkintä rek.otteeseen). molemmat kupruilleet, vanhat jarrulevyt ja palat menivät kyllä vaihtoon oman turvallisuuden ja ajomukavuuden vuoksi ihan ilman jälkitarkastusvelvoitetta.
tietysti hiukan yllätyin että jarruvikojen suhteen joustua löytyy, kun voivat olla vaarallisiakin. mutta ilmeisesti lievästi jarruvikainen voi saada leiman yleensäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978