Hesan halvin katsastus,Missä?

TaitoTuunanen-43

Mikä on hesan ´halvin katsastus-asema ?

14

3785

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sössössöö

Pihtari-Keijon katsastus Oy.

• tästä on

monta versiota ja kirjain yhdistelmä mahdollisuutta.
      Mutta tässäpä yksi:Koita vi.tu Googlea

• Möckelövägen 58

Tule meille /Komm till oss!

Bensa /Bensin
      auton /bilen
      katsastus /besikgtning
      maksaa /bekostar
      vain /bara
      30 euroa /euro

Miksi /Varför
      Helsinki? /Helsingfors?
      Säästä /Spara
      paljon! /så mycket!

Suomen /Finlands
      halvimmat /mest billigare
      hinnat /priser

Osoite: /Adress:
      Möckelövägen 58 /Möckelövägen 58
      Maarianhamina /Mariehamn

• vääntö

pitkiin, pitkiin aikoihin!
        Osta 50 ekulla meiltä, saat hammasharjan kaupanpäälle.
        Kannattaa ajaa 100 km, kun saa jotain hyvikettä!

• tsoukkia
        vääntö kirjoitti:

kirjoittaa edellinen. Toi Maarianhamina on minusta nerokas veto näihin katsastushintoihin.
        Vitsit vitsinä, vai lähdetkö hesasta tai toiseltpuolt jokkee katsastamaan besiktning konttoorille maarienhamiin?

• ei kelpaa akelle
        tsoukkia kirjoitti:

kirjoittaa edellinen. Toi Maarianhamina on minusta nerokas veto näihin katsastushintoihin.
        Vitsit vitsinä, vai lähdetkö hesasta tai toiseltpuolt jokkee katsastamaan besiktning konttoorille maarienhamiin?

Valitettavasti ei Affenanmaalla tehty katsastus kelpaa Suomessa....

• Ahvennanmaalla
        ei kelpaa akelle kirjoitti:

Valitettavasti ei Affenanmaalla tehty katsastus kelpaa Suomessa....

ja päinvastoin. Tutustu pykäliin.

• pykäliin
        Ahvennanmaalla kirjoitti:

ja päinvastoin. Tutustu pykäliin.

Ei kelpaa Ahvenanmaan märäaikaiskatsastus Suomessa.

• Henkilöautoilija
        vääntö kirjoitti:

Kyllä muuten hyvinkin kannattaa toisinaan ajaa 100 km katsastuksen takia! Esimerkkini ei koske Helsinkiä, mutta täällä meilläpäin katsastetiiin tänäkin vuonna perheen molemmat autot jollain n. 30 eurolla (per auto siis), päästömittauksineen. Setäni asuu 70 km päässä ja siellä katsastus oli maksanut jotain 85 euroa! Eli eroa 55 euroa ja tuollahan nyt ajaa vaikka kuinka monta sataa kilometriä...

Tämän päivän 95E:n hinnalla 640 km tarkalleen ottaen, jos kulutus 7 l/100 km. ;-)

• mitenkäs

Onko Taito sössinyt oikein taidolla sijoitussalkkunsa kun muutamista euroista on autoilu kiinni?

• fiilikset:

Hinnassa et juuri montaa euroa voi säästää, mutta palvelun laadun voit valita tästä:
      http://omakaupunki.hs.fi/haku/Katsastus

Itse äänestin tänä vuonna jaloilla huonot arviot saaneelta espoolaiselta asemalta, joka kerrankin määräsi uusintanäytön pienen tyhjäkäynnin päästörajojen ylityksen ja YHDEN (kahdesta) palaneen rekisterikilven valon takia. Asemalla mulle sattui muutenkin sama tiukka katsastaja vuodesta toiseen. (Mulla oli korjaamolta saatu valmis pakokaasuanalyysi ja tietenkin korjattuna se yksi rekisterikilven polttimo uusintanäytöllä, minusta ei tuosta saisi periä 15€ tai mitä se polttimon näyttö nyt sitten maksoikaan).

Hesarin arvioiden avulla löytyi ehkä positiivisin katsastuskokemus mitä mulla on täällä ollut. Eikä se tarkoita, että katsastuksessa mitään olisi katsottu läpi sormien, tiesin kyllä auton olevan 100% kunnossa.

• vertailin

hintoja aikoinani ja edelleen taitaa olla hgin (itse asiassa melkein koko pk-seudun) halvin tattarisuon autokatsastus. siellä katsastus ja päästötesti bensakoneelle on 62 euroa ( obd 13, jälkitarkastus 18 ). tosin nyt on vantaalle on tullut kilpailija, kunnon katsastus nimeltään, joka näyttäisi olevan vielä halvempi, 60 € ( obd 10, jälkitarkastus tosin 2 € kalliimpi). minulla ei tästä ole vielä kokemuksia, mutta tattarisuo on kyllä todellla suosittu asema, itselleni ei ole sieltä tullut hylkyä esim. jarrujen laahauksenkaan vuoksi eli ei turhaa nipotusta.

aikamoinen ero kun vertaa a-katsastuksen yleisimpiä hintoja: katsastus ja päästöt 68 €, obd 16 €, jäkitarkastus 22 € eli jos autolle tarvitaan kaikki nämä ero halvimpaan lähemmäs 20 €.

• Tip Top

Siis autossa jarrut laahaa ja eivät hylänneet. En sinne vie, enkä osta siellä leimattua autoa. Kiitos vinkistä.

• kyseessä
        Tip Top kirjoitti:

Siis autossa jarrut laahaa ja eivät hylänneet. En sinne vie, enkä osta siellä leimattua autoa. Kiitos vinkistä.

oli vain lievä toispuoleinen laahaus. katsastaja huomasi kyllä sen ja antoi korjauskehotuksen (nykyäänhän siitä tulee merkintä rek.otteeseen). molemmat kupruilleet, vanhat jarrulevyt ja palat menivät kyllä vaihtoon oman turvallisuuden ja ajomukavuuden vuoksi ihan ilman jälkitarkastusvelvoitetta.

tietysti hiukan yllätyin että jarruvikojen suhteen joustua löytyy, kun voivat olla vaarallisiakin. mutta ilmeisesti lievästi jarruvikainen voi saada leiman yleensäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5602
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4217
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2906
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      153
      2181
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1916
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      126
      1749
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      978
    Aihe