Kun Riku Rinne liittyy esirukoilijoiden joukkoon, voi olla Suomessa nuorisolle herätyksen paikka. Se edellyttää, että aletaan julistamaan Jumalan sanaa imitoinnin sijaan!
Nuorisoherätys ja Riku Rinne
9
798
Vastaukset
- henri Puumala.
Ihmistä?
- Eroe
Radiokanavia sun muita. En enään mene hänen kokouksiin. Se mitä olen Rinteen kirjoja lukenut, on niissä arkielämän kanssa jyrkkä ristiriita.
- HA ha ha ha ha ha!
Eroe kirjoitti:
Radiokanavia sun muita. En enään mene hänen kokouksiin. Se mitä olen Rinteen kirjoja lukenut, on niissä arkielämän kanssa jyrkkä ristiriita.
- ole yhdestä
Rikusta riipuvainen?
se haittaa, vaikka Riku Rinne on esirukoilijoiden joukossa, mutta eniten luotan Jeesukseen esirukoilijana :)
- Eroe
Kiva kun kommentoit =).
Sinun kommettisi on harvinaista herkkua, joten annahan koneesi sauhuta tiheämmin, sillä kirjoitat asiaa. Eroe kirjoitti:
Kiva kun kommentoit =).
Sinun kommettisi on harvinaista herkkua, joten annahan koneesi sauhuta tiheämmin, sillä kirjoitat asiaa.Koetan pysyä asiassa, siksi kommentoin harvemmin :))))
- mitä mitä mitä?
Hengellisen herätyksen esteet
Kirjoittanut: Eroe 20.11.2008 klo 05.50
Näitä kuutta Herra vihaa, ja seitsemää hänen silmänsä kauhistuu;
ylpeitä silmiä, valheellista kieltä, käsiä, jotka vuodattavat viatonta verta,
sydäntä joka häijyjä juonia miettii, jalkoja, jotka kiiruusti juoksevat pahaan,
väärää todistajaa, joka valheita puhuu,
ja riidan rakentajaa veljesten kesken.
Snl.6:16-19 . [33/38] - Onko Riku Rinne
vielä helluntaiherätyksen toiminnassa mukana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706504
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283078- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431211