Kultainen suihku

Almost desperate

Miten voi olla näin vaikeaa löytää seuraa mukavasta naisihmisestä joka olisi kiinnostunut kultaisista suihkuista. Erilaisilla treffipalstoilla joskus joku ilmoittelee mutta tähän asti aina osoittautunut että kyseessä ns kaupallinen palvelu. Ja etenkin tuollaisessa asiassa toivoisi että se aidosti kiinnostaa molempia osapuolia (ja siitä maksaminen jotenkin vain saa tuntumaan siltä että toinen "on vaan töissä").
Onko kellään vinkkejä miten tai missä voisi tällaiseen helmeen tutustua???

9

3698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

Samaa olen itsekin ihmetellyt.
      Aiheesta kuitenkin keskustellaan ja fakta on että kiinnostuneita kyllä on.
      Kai se vaan menee niin intiimiksi, että ei uskallus riitä loppuun asti.

Jos näillä palstoilla on oikeasti aiheesta kiinnostuneita naisia, niin ottakaapa kantaa...
      Olisi kiva kuulla teidän näkökulma asiaan.

• pissafani

Itsekin olen etsinyt naista joka tykkäisi pissata suuhuni ja munan päälle mutta kyllä ne tuntuu aika harvassa olevan. Jotain maksullisia juttuja löytyy mut en halua sellaista vaan niin että nainen nauttii itsekin siitä miehen päälle kusemisesta.

• jorkkki99

Mä ihmettelen, että miksi sen asian pyytäminen naiselta voi olla jostainsyystä niin hävelästä... Mä itse sain koko asiaan oikein kunnon kimmokkeen noin 22 vuotta sitten loma-matkallani Odessassa, kun kuiskasin tytön korvaan tanssiparketilla, hänen halutessa kovasti naistenhuoneeseen. ...odota hetki, kaunotar! Kerroin haluni, ja mikä yllätys! Tämä ruskeasilmäinen Odessalainen kaunotar ymmärsi heti tilanteen, mä olin nimittäin ensimmäinen, änen elämässään, joka sitä häneltä pyysi, ja kovassa pissahädässään suostui heti, taksissa kotiinsa mennessä melkein pissasi pikkuhousuihinsa, kiire oli sänkyynsä, ja tyttö tiesi, mitä teki!! Kyllä oli kokemus mullekin, kun tyttö vieläpä levitti tussuhuulensa mun suun edessä, ja sitten antoi pissan suihkuta, hajareisin kun oli päälläni, mä en voinut minnekään karata, kuin juoda kaikki, ja sitä riitti..... Mä en edes hengittämään ehtinyt, pakko oli juoda kaikki, ja sen tein... Tänäkin päivänä mä kunnioitan sitä Odessalaista naista, että teki mulle just sitä, mitä halusin!!! Kiitin Häntä tosi kauniisti, ja annoin lahjana kaikki rahani, mikään huora hän ei ole varmasti tänäkään päivänä, mutta taatusti muistaa mut, että kuinka "pelastin" hänet luonnollisilta tarpeiltaan.....

• jorkki99

Laitappa mulle vaikka sähköposti viestiä, mulla on kokemusta, mä olen saanut sitä satoja kertoja, ja haluan aina vain uudestaan, ja todella kauniilta naisilta! Jotain ymmärrän, että naisetkin, lähes kaikki "salaisesti" sitä haluavat, vuosituhannet me jätkät ollaan olleet "perheen pää", ja nyt, kun naiset ovat tasa-arvoisia, niin he suorastaan nauttivat siitä, että jätkä suoraan pyytää pissimään suuhun, joka pisaran, mitä tulee, niin mikä sen parempi itsetunnon kohotus voi naiselle olla, kuin se, että jätkä juo kaikki... Sehän on mitä korkeampi kunnianosoitus naiselle, kun se, mitä Hän olisi ollut valmis vetämään vessanpytystä alas, niin tuleekin mies, joka haluaakin kaiken suunsa, ja makuhermojensa kautta sisälleen... Eikös tämä ole ihanin kunnianosoitus naisille? Taatusti pönkittää heidän itsetuntoaan, ja samoin meidän jätkien kunnianosoitusta heitä kohtaan?? Molemmat nauttivat siitä, nyt rinta rottingille puhdas kauluspaita päälle, myskiä kaulalle, paikalliseen tanssiravintolaan, ja ja kauniilla kumarruksella tyttöjä tanssittamaan, ja poskitangon soidessa pyytämään jatkoille, ja vasta kotona kunttilänvalossa, ranskalaista "sjyteen" kappaletta kuunnellessa oma halu hiljaa korvaan kuiskaten, niin varmasti et saa rukkasia.....

• Anonyymi

Mee niuvanniemeen siellä spede kusasee persesuolees vajakki buaahaa

• Anonyymi

Ja mulla tällasesta tykkäävä nainen tuli vastaan vahingossa. Opiskeluaikana mökkireissu ja sauna. Tilanne: menin pissalle saunan nurkan taa. Porukan yksi nainen tuli mukana. No mikä siinä, otin kullin käteeen ja lorottelin sammalille. Nainen katsoi koko ajan. Alkoi seistä. Kustuani tuli liki. Otti munasta kiinni ja suuhun. Mikä sen mukavampaa. Älyttömänä sanoin että luulin että tulit pissalle sinäkin. Meni pari sekuntia ja tunsin lämpimän suihkun nilkassani. Siinä tää nainen imi munaa kyykyssä edessä ja kusi.
      Tuli tavattua useita kertoja kahdenkin tämän naisen kanssa ja jotenkin hänellä oli pissa aina puheissa läsnä. Mutta teoissa myös. Kultasuihkuja tuli annettua ja otettua hänen kanssa.

• Anonyymi

Niinhän ne porsaat tekee röh röh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän ne porsaat tekee röh röh

Niinhän te sitten teettte. Kiva kun kävit kertomassa.

• Anonyymi

mistä löytää tämmöistä seuraa maksua vastaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      150
      8865
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2629
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2407
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      46
      2405
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1833
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1817
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1713
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      42
      1240
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1136
    Aihe