Tälläistä tällä kertaa

hullinen

12

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mayi

Ihan yhä viisasta kuin syöttäis kultakalalleen paprikaa tai marsulleen pieniä kiviä!

Saahan sitä itse syödä just sitä mitä haluaa, mutta lapset ja eläimet pitäis kyllä ruokkia OIKEIN! Ideologioissahan ei ole järjen käyttö kiellettyä, vai onko? Vaikka eipä olisi ensimmäinen kerta kun jokin tai joku rakastetaan kuoliaaksi vain hyvää tahtoen..

• hullinen

Haiskahtaa jopa hieman eläinrääkkäykseen
        yllyttämiseltä tuo linkin takaa löytyvä teksti.

• Pelottavaa.Jo nyt on niin etäännytty luonnosta ja maalaisjärjestä,että maailma on pullollaan ongelmakoiria ja koirankorjaajia.Ja nyt sitten tämä.Käsittämätöntä että noita koiria ylipäätään otetaan,kun niistä mitä moninaisimmilla tavoilla yritetään tehdä jotain ihmisen kaltaista.

Ei voi käsittää...

• rodussa oli mukana kasvattaja, joka itse oli kasvissyöjä ja niin olivat hänen koiransakin. Eli lihaa niille ei koskaan annettu.

• hullinen

pitää hankkia lihansyöjä kotiinsa, jos
      kerran sen ruokavalio ottaa omalletunnolle?

• Kuitenkin hänen koiransa elivät vanhoiksi. Kilpaili niiden kanssa vielä veteraaniluokissa.
        Kyllä me silloin hieman ihmeteltiin, ei meistä kukaan kuitenkaan koskaan tohtinut kyseenalaistaa asiaa.

• Mayi
        umalehtinen kirjoitti:

Kuitenkin hänen koiransa elivät vanhoiksi. Kilpaili niiden kanssa vielä veteraaniluokissa.
        Kyllä me silloin hieman ihmeteltiin, ei meistä kukaan kuitenkaan koskaan tohtinut kyseenalaistaa asiaa.

koirathan ovat kuitenkin sekaravinnon syöjiä, kun taas kissat täysin lihansyöjiä. Esim. et saa antaa koirien valmisruokia kissalle, mutta toisin päin kyllä. Mutta en silti koiriani pelkällä rehulla ruokkisi. Syöhän sudetkin lihaa..

• hullinen
        umalehtinen kirjoitti:

Kuitenkin hänen koiransa elivät vanhoiksi. Kilpaili niiden kanssa vielä veteraaniluokissa.

Ensimmäisen kerran minä kyllä nyt kuulin
        vegaanikoirista. Omasta puolestani sanoisin,
        että tosiaan jos olisin tiukan linjan
        kasvissyöjä, niin varmasti ottaisin "samanhenkisen" lemmikinkin itselleni.
        varmaan jonkun kanin yms. :)

• Mayi kirjoitti:

koirathan ovat kuitenkin sekaravinnon syöjiä, kun taas kissat täysin lihansyöjiä. Esim. et saa antaa koirien valmisruokia kissalle, mutta toisin päin kyllä. Mutta en silti koiriani pelkällä rehulla ruokkisi. Syöhän sudetkin lihaa..

Sekaravinnon syöjiä,joo,mutta kuitenkin voisi puhua lajityypillisestäkin ruuasta viimekädessä.
        Ja eiköhän siinä tulla myös lihaan.Ja tarkentaen raakaan sellaiseen.

Periaatteessa ihmetyttää koirien jo mielestäni liiallinen inhimillistäminen.

• Mayi
        molossi kirjoitti:

Sekaravinnon syöjiä,joo,mutta kuitenkin voisi puhua lajityypillisestäkin ruuasta viimekädessä.
        Ja eiköhän siinä tulla myös lihaan.Ja tarkentaen raakaan sellaiseen.

Periaatteessa ihmetyttää koirien jo mielestäni liiallinen inhimillistäminen.

puhut juurikin asiaa!

• winetto!

Itse asiassa minulla on paljon ystäviä jotka ovat vegaaneja, mut ei yhdenkään eläin ole vegaani. Jos olisi saisin jonkinlaisen puheripulin päälle...

• arkipiru

ainakin näyttää olevan nuoret koiranomistajat; minultakin tullaan lähes viikottain kysymään neuvoa siitä, miten olen saanut oman koirani noin elinvoimaiseksi ja hyväkuntoiseksi.

Ei sellaisia ennenvanhaan kyselty. Nyt vaan ruokapuoli ihmisilläkin on todellakin muuttunut sellaiseksi, ettei koira sillä ravainnolla enää pärjää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      171
      4767
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      169
      1631
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1457
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      65
      960
    5. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      124
      797
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      767
    7. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      741
    8. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      739
    9. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      52
      732
    10. miehelle naiselta

Monen naisen kanssa olet lempinyt, mutta mua et saanutkaan 😉
      Ikävä
      75