Lainaa ei tarvi ottaa, rahaa piisaa omasta takaa ja tukea suunnataan mm. työttömyyden torjuntaan, eläkkeisiin sekä asunnonostajille: http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=138420
Venäjää ei lama hetkauta!
8
523
Vastaukset
- länsimaihin?
Sinähän puhut aivan kuin yksi yhteen...muuttaisitko tuohon talousihmeeseen PYSYVÄSTI asumaan??
Eikös se olisi loogista!- omilla jaloillaan
mutta lähes kaikki länsimaat elävät Venäjältä ja Kiinalta lainatulla velkarahalla!
Venäjähän on luonnonvaroiltaan maailman rikkain ja käytännössä velaton, toisin kuin konkkatilassa ja korviaan myöten veloissa keikkuva USA.
- etkö muka tajua?
Kairakettu kirjoitti:
Venäjähän on luonnonvaroiltaan maailman rikkain ja käytännössä velaton, toisin kuin konkkatilassa ja korviaan myöten veloissa keikkuva USA.
miksi Suomella ,jolla ei ole kuin murto-osa noista raaka-aineista on monin verroin korkeampi hyvinvointi??
Menisitkö sinne asumaan? Mikset? etkö muka tajua? kirjoitti:
miksi Suomella ,jolla ei ole kuin murto-osa noista raaka-aineista on monin verroin korkeampi hyvinvointi??
Menisitkö sinne asumaan? Mikset?On tietysti köyhiäkin, mutta Suomessa Euroopan vanhin autokanta ja jatkuva uusien autojen virtahan sinne Venäjälle on ollut. Vasta vähän aikaa sitten itsenäistyneen Eestin pääkaupungissa liikkuvat autot järjestään mallisarjojensa parhaimmistoa. Kehitys noissa maissa on ollut huimaa, kun Suomen junnaa paikoillaan.
- kissamies57
Kairakettu kirjoitti:
On tietysti köyhiäkin, mutta Suomessa Euroopan vanhin autokanta ja jatkuva uusien autojen virtahan sinne Venäjälle on ollut. Vasta vähän aikaa sitten itsenäistyneen Eestin pääkaupungissa liikkuvat autot järjestään mallisarjojensa parhaimmistoa. Kehitys noissa maissa on ollut huimaa, kun Suomen junnaa paikoillaan.
Mitäs tuosta jankkaatte.Eihän Venäjällä maksella vuokratukia ja opintotukia ja eu tukia viljelijöille.Siellä asuminen ja ravinto toimii markkinataloudella aivan samoin kuin meillä Suomessa vielä 30 vuotta sitten.Ei meillä ollu mitään vuokratukijärjestelmää mitkä menevät suoraan sijoittajien eli asuntokeinottelijoiden tileille.Venäjällä asunnot ovat vielä suurelta osin valtion vuokraasuntoja niinkuin meilläkin ennen vanhaa.venäjä ei veloita noita huijareita ja siksi kassassa riittää rahaa vaikka öljyn hinta on palannut vuodentakaiseen tasoon.
- 'Iivan
omilla jaloillaan kirjoitti:
mutta lähes kaikki länsimaat elävät Venäjältä ja Kiinalta lainatulla velkarahalla!
USA:n taloudesta. Siinä ei paljon maailmaa rahoitella. Venäjä on täysin riippuvainen energian myynnistä, mitään länteen kelpaavaa tuotetta ei osata valmistaa.
- kairahiiri
Kairakettu kirjoitti:
On tietysti köyhiäkin, mutta Suomessa Euroopan vanhin autokanta ja jatkuva uusien autojen virtahan sinne Venäjälle on ollut. Vasta vähän aikaa sitten itsenäistyneen Eestin pääkaupungissa liikkuvat autot järjestään mallisarjojensa parhaimmistoa. Kehitys noissa maissa on ollut huimaa, kun Suomen junnaa paikoillaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000039525499
laitapa analyysia tästä tärkeästä aihepiiristä,tietäjä kun olet!
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1021072
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614