Venäjää ei lama hetkauta!

8

523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • länsimaihin?

      Sinähän puhut aivan kuin yksi yhteen...muuttaisitko tuohon talousihmeeseen PYSYVÄSTI asumaan??
      Eikös se olisi loogista!

      • omilla jaloillaan

        mutta lähes kaikki länsimaat elävät Venäjältä ja Kiinalta lainatulla velkarahalla!


      • Venäjähän on luonnonvaroiltaan maailman rikkain ja käytännössä velaton, toisin kuin konkkatilassa ja korviaan myöten veloissa keikkuva USA.


      • etkö muka tajua?
        Kairakettu kirjoitti:

        Venäjähän on luonnonvaroiltaan maailman rikkain ja käytännössä velaton, toisin kuin konkkatilassa ja korviaan myöten veloissa keikkuva USA.

        miksi Suomella ,jolla ei ole kuin murto-osa noista raaka-aineista on monin verroin korkeampi hyvinvointi??
        Menisitkö sinne asumaan? Mikset?


      • etkö muka tajua? kirjoitti:

        miksi Suomella ,jolla ei ole kuin murto-osa noista raaka-aineista on monin verroin korkeampi hyvinvointi??
        Menisitkö sinne asumaan? Mikset?

        On tietysti köyhiäkin, mutta Suomessa Euroopan vanhin autokanta ja jatkuva uusien autojen virtahan sinne Venäjälle on ollut. Vasta vähän aikaa sitten itsenäistyneen Eestin pääkaupungissa liikkuvat autot järjestään mallisarjojensa parhaimmistoa. Kehitys noissa maissa on ollut huimaa, kun Suomen junnaa paikoillaan.


      • kissamies57
        Kairakettu kirjoitti:

        On tietysti köyhiäkin, mutta Suomessa Euroopan vanhin autokanta ja jatkuva uusien autojen virtahan sinne Venäjälle on ollut. Vasta vähän aikaa sitten itsenäistyneen Eestin pääkaupungissa liikkuvat autot järjestään mallisarjojensa parhaimmistoa. Kehitys noissa maissa on ollut huimaa, kun Suomen junnaa paikoillaan.

        Mitäs tuosta jankkaatte.Eihän Venäjällä maksella vuokratukia ja opintotukia ja eu tukia viljelijöille.Siellä asuminen ja ravinto toimii markkinataloudella aivan samoin kuin meillä Suomessa vielä 30 vuotta sitten.Ei meillä ollu mitään vuokratukijärjestelmää mitkä menevät suoraan sijoittajien eli asuntokeinottelijoiden tileille.Venäjällä asunnot ovat vielä suurelta osin valtion vuokraasuntoja niinkuin meilläkin ennen vanhaa.venäjä ei veloita noita huijareita ja siksi kassassa riittää rahaa vaikka öljyn hinta on palannut vuodentakaiseen tasoon.


      • 'Iivan
        omilla jaloillaan kirjoitti:

        mutta lähes kaikki länsimaat elävät Venäjältä ja Kiinalta lainatulla velkarahalla!

        USA:n taloudesta. Siinä ei paljon maailmaa rahoitella. Venäjä on täysin riippuvainen energian myynnistä, mitään länteen kelpaavaa tuotetta ei osata valmistaa.


      • kairahiiri
        Kairakettu kirjoitti:

        On tietysti köyhiäkin, mutta Suomessa Euroopan vanhin autokanta ja jatkuva uusien autojen virtahan sinne Venäjälle on ollut. Vasta vähän aikaa sitten itsenäistyneen Eestin pääkaupungissa liikkuvat autot järjestään mallisarjojensa parhaimmistoa. Kehitys noissa maissa on ollut huimaa, kun Suomen junnaa paikoillaan.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000039525499

        laitapa analyysia tästä tärkeästä aihepiiristä,tietäjä kun olet!


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe