Eli se kalliinpi Nouveau, Testattu, juotu pois.
EI OLISI KANNATTANUT.
Heikko esitys, viime vuonna oli parempaa.
Beaujolais-Villages Nouveau
3
746
Vastaukset
- Ei olisi kannattanut lähteä...
Juu ei ollut hedelmäistä. Ehkäpä vähän oluen oloista eli hiivaisen makuista. Tunkkainen. Elikkäs menisi kelvollisesta kotiviinistä.
Puoli pulloa tuli juotua. (kolmeen pekkaan) loput ruuanlaittoon. - ole täysin samaa
mieltä Beaujolais Nouveau (mitkään niistä monista joita olen maistanut) eivät ole hintansa tai maineensa arvoista.
Hyvin markkinoitu ja tällä on aikanaan saatu hieman pääomaa liikkeelle. En osta jatkossa, tukekoot muut jos haluavat. Minä ostan kypsyneitä en raakoja juomia. - 1 riitti
Testattiin tämä halvempi:
http://www.alko.fi/tuotteet/fi/462677
Neljän hengen raatimme tuomio oli yksimielinen: enemmänkin banaalin kuin banaanin makuinen.
Pullollisen saimme kuitenkin tyhjennettyä. Onneksi oli perään juotavaksi muutama pullo kypsyneempiä Uuden Maailman viinejä, joilla saimme Nouveaun maun huuhdottua kitalaesta pois.
Jonakin vuonna on ollut selvästi parempaakin. Joka tapauksessa: harmiton rituaalihan Nouveaun maistelu aina on eikä mikään Bacchuksen palvonnan huippuhetki! Yhtenäkään vuonna en ole ostanut kahta pulloa enempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403