Onkos

Samuli93

Onkos subilta tullut mitään tietoa mitä telenovelaa aletaan seuraavaksi esittämään? Vai tuleeko mitään.

9

643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole

      Valitettavasti ei ole, ainakaan vielä :( Pidetään siis peukut pystyssä, ja kysellään Subilta asiasta, jos he jotenkin toiveeseemme reagoisivat.

      • jatkuu :)

        Lemmen Viemää onneksi jatkuu ainakin 150 jaksolla! Ovat lupailleet myös toista saksalaista saippuaa subille (ei siis telenovelaa). Joten muuta telenovelaa ei ole ainakaan keväällä tulossa kuin LV, koska kevään ohjelmakartta on jo tehty. Eikä niin väliksikään, mulle riittää LV todella hyvin! Ei jaksa kattoo lattarinoveloita kun niissä on selkeää naisten alistamista ja jos et oo leikelty kaunotar - et oo mitään. Ärsyttää tollaset ohjelmat ja sellaset jota haluu niitä nähdä!


      • lohtu
        jatkuu :) kirjoitti:

        Lemmen Viemää onneksi jatkuu ainakin 150 jaksolla! Ovat lupailleet myös toista saksalaista saippuaa subille (ei siis telenovelaa). Joten muuta telenovelaa ei ole ainakaan keväällä tulossa kuin LV, koska kevään ohjelmakartta on jo tehty. Eikä niin väliksikään, mulle riittää LV todella hyvin! Ei jaksa kattoo lattarinoveloita kun niissä on selkeää naisten alistamista ja jos et oo leikelty kaunotar - et oo mitään. Ärsyttää tollaset ohjelmat ja sellaset jota haluu niitä nähdä!

        "Joten muuta telenovelaa ei ole ainakaan keväällä tulossa kuin LV, koska kevään ohjelmakartta on jo tehty."

        Kevään ohjelmakarttaa ei ole vielä lyöty lukkoon, sieltä ei esimerkiksi vielä löydy lupailtua saksalaista saippuaa.


      • Samuli93
        jatkuu :) kirjoitti:

        Lemmen Viemää onneksi jatkuu ainakin 150 jaksolla! Ovat lupailleet myös toista saksalaista saippuaa subille (ei siis telenovelaa). Joten muuta telenovelaa ei ole ainakaan keväällä tulossa kuin LV, koska kevään ohjelmakartta on jo tehty. Eikä niin väliksikään, mulle riittää LV todella hyvin! Ei jaksa kattoo lattarinoveloita kun niissä on selkeää naisten alistamista ja jos et oo leikelty kaunotar - et oo mitään. Ärsyttää tollaset ohjelmat ja sellaset jota haluu niitä nähdä!

        Mutta en pidä lv:stä koska ei ole edes oikea telenovela. Ei millään pahalla niille jotka sarjasta pitävät, mutta on suorastaan naurettavaa sanoa ohjelmaa telenovelaksi.


      • vaatimaan
        Samuli93 kirjoitti:

        Mutta en pidä lv:stä koska ei ole edes oikea telenovela. Ei millään pahalla niille jotka sarjasta pitävät, mutta on suorastaan naurettavaa sanoa ohjelmaa telenovelaksi.

        Minun täytyy olla kanssasi samaan mieltä. En ole alunperinkään pitänyt sarjaa telenovelana, vaikka jotkut sitä telenovelana pitävätkin. Subin Subjectin mukaan jopa tuotantoyhtiö on poistanut telenovelanimikkeen sarjan yhteydestä, ja se riittää jo minulle. Lemmen Viemästä en pidä, koska se on yksinkertaisesti liian hitaasti etenevä eikä mukavia parejakaan sarjasta näytä löytyvän. En tiedä miten tulevaisuudessa.

        LV-fanit, meillä on yhtäläinen oikeus ilmaista mielipiteemme, varsinkin, koska olemme nähneet sekä aitoa että saksalaista telenovelaa, vaikka monet teistä eivät ole, (alkujaksot sekä satunnaisia myöhempia jaksoja katsottuna), joten OLKAA KILTTEJÄ, älkää alkako kitisemään tästä. Minun puolestani saatte pitää vaikka Kauniita ja Rohkeita telenovelana, mulle ihan okei. Hyväksykää tekin se, että jotkut ovat toista mieltä, vaikka se joillekin saattaa muodostua liian suureksi ongelmaksi.

        Niin, joten nyt Subin palautelaatikkoa ahdistelemaan ;) Ehkäpä saamme vielä telenovelaa ensi vuoden aikana. Amor a Palos olisi kiva nähdä.


      • Samuli93
        vaatimaan kirjoitti:

        Minun täytyy olla kanssasi samaan mieltä. En ole alunperinkään pitänyt sarjaa telenovelana, vaikka jotkut sitä telenovelana pitävätkin. Subin Subjectin mukaan jopa tuotantoyhtiö on poistanut telenovelanimikkeen sarjan yhteydestä, ja se riittää jo minulle. Lemmen Viemästä en pidä, koska se on yksinkertaisesti liian hitaasti etenevä eikä mukavia parejakaan sarjasta näytä löytyvän. En tiedä miten tulevaisuudessa.

        LV-fanit, meillä on yhtäläinen oikeus ilmaista mielipiteemme, varsinkin, koska olemme nähneet sekä aitoa että saksalaista telenovelaa, vaikka monet teistä eivät ole, (alkujaksot sekä satunnaisia myöhempia jaksoja katsottuna), joten OLKAA KILTTEJÄ, älkää alkako kitisemään tästä. Minun puolestani saatte pitää vaikka Kauniita ja Rohkeita telenovelana, mulle ihan okei. Hyväksykää tekin se, että jotkut ovat toista mieltä, vaikka se joillekin saattaa muodostua liian suureksi ongelmaksi.

        Niin, joten nyt Subin palautelaatikkoa ahdistelemaan ;) Ehkäpä saamme vielä telenovelaa ensi vuoden aikana. Amor a Palos olisi kiva nähdä.

        Hyvin sanottu, ja muutenkin eihän telenovelassakaan saa olla kuin maksimissaan 250 jaksoa.


      • ja muutenkin
        Samuli93 kirjoitti:

        Hyvin sanottu, ja muutenkin eihän telenovelassakaan saa olla kuin maksimissaan 250 jaksoa.

        Telenovelassa seurataan yhden parin tarinaa, ei tuhannen jakson ajan kymmentä eri paria. Saksan kieli ei tähän taas vaikuta mitenkään.


      • kitiset
        vaatimaan kirjoitti:

        Minun täytyy olla kanssasi samaan mieltä. En ole alunperinkään pitänyt sarjaa telenovelana, vaikka jotkut sitä telenovelana pitävätkin. Subin Subjectin mukaan jopa tuotantoyhtiö on poistanut telenovelanimikkeen sarjan yhteydestä, ja se riittää jo minulle. Lemmen Viemästä en pidä, koska se on yksinkertaisesti liian hitaasti etenevä eikä mukavia parejakaan sarjasta näytä löytyvän. En tiedä miten tulevaisuudessa.

        LV-fanit, meillä on yhtäläinen oikeus ilmaista mielipiteemme, varsinkin, koska olemme nähneet sekä aitoa että saksalaista telenovelaa, vaikka monet teistä eivät ole, (alkujaksot sekä satunnaisia myöhempia jaksoja katsottuna), joten OLKAA KILTTEJÄ, älkää alkako kitisemään tästä. Minun puolestani saatte pitää vaikka Kauniita ja Rohkeita telenovelana, mulle ihan okei. Hyväksykää tekin se, että jotkut ovat toista mieltä, vaikka se joillekin saattaa muodostua liian suureksi ongelmaksi.

        Niin, joten nyt Subin palautelaatikkoa ahdistelemaan ;) Ehkäpä saamme vielä telenovelaa ensi vuoden aikana. Amor a Palos olisi kiva nähdä.

        >LV-fanit, meillä on yhtäläinen oikeus ilmaista mielipiteemme, varsinkin, koska olemme nähneet sekä aitoa että saksalaista telenovelaa, vaikka monet teistä eivät ole, (alkujaksot sekä satunnaisia myöhempia jaksoja katsottuna), joten OLKAA KILTTEJÄ, älkää alkako kitisemään tästä.<



        Itsehän sä kitiset jokaisella rivillä jonka kirjotat. En osaa saksaa, mutta osaan lukee, että tässä lukee että Sturm der Liebe on telenovela.

        http://de.wikipedia.org/wiki/Sturm_der_Liebe

        Kai subillakin saksaa osataan.


      • ...
        kitiset kirjoitti:

        >LV-fanit, meillä on yhtäläinen oikeus ilmaista mielipiteemme, varsinkin, koska olemme nähneet sekä aitoa että saksalaista telenovelaa, vaikka monet teistä eivät ole, (alkujaksot sekä satunnaisia myöhempia jaksoja katsottuna), joten OLKAA KILTTEJÄ, älkää alkako kitisemään tästä.<



        Itsehän sä kitiset jokaisella rivillä jonka kirjotat. En osaa saksaa, mutta osaan lukee, että tässä lukee että Sturm der Liebe on telenovela.

        http://de.wikipedia.org/wiki/Sturm_der_Liebe

        Kai subillakin saksaa osataan.

        Hehee, Wikipediastahan Sub on varmasti Lemmen Viemästä lukenut ;D

        En kitise, kerron vain miten asian näen. Turha tästä on alkaa kättä vääntämään, tämä menee kuitenkin riidaksi ja lopulta koko ketju poistetaan. Kitisemisellä tarkoitan sitä, että monet LV-faneista eivät kestä sitä, että heidän suosikkisarjansa telenovelamaisuutta epäillään. Ihmettelen vain sitä, etteivät he ole välttämättä edes nähneet oikeaa telenovelaa, ja haukkuvat niiden katsojat yököttäviksi, vaikka esimerkiksi Tuhkimotarinalla oli saman verran katsojia kuin Lemmen Viemällä, uskoisin, että jopa enemmän. On meitä inhottavia ihmisiä sitten paljon!

        Niin, ja tuon tiedon siitä, että Lemmen Viemää ei ole enää telenovela, on käsittääkseni kirjoittanut Subjectiin Soaplandin toinen ylläpitäjä. Uskoisin, että sieltä tulee melko luotettavaa tietoa.

        Ei pahalla, mutta niin siellä luki. Oikeasti. Taas tämä kärhämöinti nähtävästi alkaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe