Mielipidemaailma

pikku__jussi

Onko kukaan koskaan saanut mielipidemaailmalta yhtäkään luvatuista palkinnoista?
Vaikuttaa ihan humpuukilta.

56

24577

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • p_dude

      ja roskapostia sylkee niin pirusti

    • ex-er1

      saanut mistään mitään palkintoo ikinä. Arvoissakin väitetään että joka toinen voittaa mut kai mä oon niin hyvä valkkaamaan just sen joka ei voita=0)

    • Öö öö öö

      Mutta ei muuta kun emailinsa täyteen paskapostia:)

      • Nanoxenx

        Mitä te ulisette?

        Ei minulle koskaan roskapostia tule, ainoa posti mitä MielipideMaailmasta tulee on tietysti ne kyselyt. Olen saanut kyselyitä monet kerrat ja niihin on aina kiva vastata...

        Voin sanoa että tämä paikka ei ole ollenkaan huuhaata, luotettavuus 100%...

        En ole voitannut vielä mitään mutta kerran sain tuotetestaukseen uutta Fantaa 6 pulloa... (^_^) hyviä oli...

        Jos joku väittää että MielipideMaailma lähettää roskapostia niin sillon on kyllä ite sössinyt jotain ihan muita juttuja mistä ne roskapostit tulee... :D


      • vittumainen mielipide
        Nanoxenx kirjoitti:

        Mitä te ulisette?

        Ei minulle koskaan roskapostia tule, ainoa posti mitä MielipideMaailmasta tulee on tietysti ne kyselyt. Olen saanut kyselyitä monet kerrat ja niihin on aina kiva vastata...

        Voin sanoa että tämä paikka ei ole ollenkaan huuhaata, luotettavuus 100%...

        En ole voitannut vielä mitään mutta kerran sain tuotetestaukseen uutta Fantaa 6 pulloa... (^_^) hyviä oli...

        Jos joku väittää että MielipideMaailma lähettää roskapostia niin sillon on kyllä ite sössinyt jotain ihan muita juttuja mistä ne roskapostit tulee... :D

        ite oon usein ottanut sinne yhteyttä ja pyytänyt lopettamaan roskapostin lähettämisen, kunnes tänään tein asiasta poliilille rikosilmoituksen. sanoivat että ovat saaneet useita ilmoituksia ja ko. yritys vedättää ihmisiä ja on ns. mustalla listalla


      • sain 3 euroa
        vittumainen mielipide kirjoitti:

        ite oon usein ottanut sinne yhteyttä ja pyytänyt lopettamaan roskapostin lähettämisen, kunnes tänään tein asiasta poliilille rikosilmoituksen. sanoivat että ovat saaneet useita ilmoituksia ja ko. yritys vedättää ihmisiä ja on ns. mustalla listalla

        paypal tililleni yhdestä kyselystä :D


    • a_1

      Neljä vuotta takana ja viime viikolla tuli ensimmäinen "voitto": wc-paperia rullan verran tutkittavasi ja tänään tuli siihen liittyvä kyselylomake.
      Mielipidekyselyihin olen osallistunut aktiivisesti mutta mitään pisteitä en ole koskaan saanut eli palkkioita ei ole tullut eikä arvontavoittoja eikä...

    • paskanmarja

      Kävin kokeilemassa kyseistä rekisteröintiä. Uteliaisuudesta, kunnes kyselivät tietoja joita ei voi rehellinen taho kysellä kuten pankkia tms. Heti kun kuulin tuosta tuli tunne kuten tuli kun kerran vittusillaan rekisteröidyin markkinointiklikkaussysteemeihin mitä on jenkeissä ja intiassa yms. spedia tai jotain sinne päin, muitakin oli joissa piti imuttaa jonkinlainen surffailupalkki ja saada pisteitä kunnes on nin paljon että laittavat shekin. Ja paskan marjat niitä pisteitä ikinä saanut täyteen. Nuo kuten kaikki muutkin on huijausta ja humpuukia. Kokeilevat josko saisivat ongittua tietoja joita voisi käyttää väärin.

    • en luota pätkääkään

      niin vaikuttaa, kuka hullu antaisi oikeaa syntymäaikaansa vaikkapa:

      "Kiitos! Vastaustesi lähettäminen onnistui
      Palkintosi
      Onneksi olkoon, olette juuri ansainnut pääsyn meidän neljännesvuosittaiseen arvontaan, jossa voittajalla on mahdollisuus voittaa 1000 euron! Olet nyt ansainnut: 2 arpalippua arvontaamme. Seuraava arvonta on 8/1/2013.

      Tämänhetkinen pistesaldosi on: 80 pistettä.


      Teillä on nyt mahdollisuus tukea Hyväntekeväisyys-ohjelmamme organisaatiota."

    • jos valitsemme...

      entä sitten se...

      < http://fi.scandinavianproducttesting.com >

      "Kiitos osallistumisestasi,
      sinut on nyt rekisteröity mandolliseksi testaajaksi ja sinuun otetaan yhteyttä jos valitsemme sinut testaamaan tuotteita.
      Valinta tehdään 22.4.2013
      Kiitoksena osallistumisestasi, tarjoamme sinulle tilaisuuden käyttää yhden allaolevista tarjouksista: "


      Onko tämä totta, vasta sitten joku arvonta?!

      • sattumasopassa

        Osallistuin erääseen mielipidekisaan. Sain lohdutuspalkinnoksi finnfome eristyslevyn lunastaa R-kaupasta alehintaan.
        Näillä kylmilä oli niin hyvä peffan ja selänkin alla. Levy oli 2m pitkä ja 60sm leveä.


      • Anonyymi
        sattumasopassa kirjoitti:

        Osallistuin erääseen mielipidekisaan. Sain lohdutuspalkinnoksi finnfome eristyslevyn lunastaa R-kaupasta alehintaan.
        Näillä kylmilä oli niin hyvä peffan ja selänkin alla. Levy oli 2m pitkä ja 60sm leveä.

        se on CM eikä SM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on CM eikä SM

        Prööt


    • Spämmeri

      Käyttöehdoissa mainitaankin sitten ne satakunta yhteistyökumppania, joille annat samalla luvan lähettää sinulle mainospostia.

    • mitaaaaaaaaah

      mitaaaaaaaaaaaaaaah

    • je3

      jebu

    • järkevä mies

      http://www.mielipidetutkimus.com/ vaikuttaa täydeltä tietojen kalastelu sivustolta..

      sivu on ulkoasultaan ihan asiallinen mutta rekisteröitymisvaiheessa kysytään todella arkaluonteisia asioita....

      Esim. "mihin pankkiin palkkanne maksetaan"

      vaikuttaako rehellisen puljun kysymykseltä?, mitä se heille kuuluu.
      minä en ainakaan uskalla moista tietoa luovuttaa kyseiselle taholle.

    • Joabat

      Noh, Mulla on kakkos-sähköposti ja -nettiselain ihan tälläsiin juttuihin. Spämmiä tulee ihan hirveesti mutta yks mun kaveri on voittanu niiltä mopon.

    • Kylmät kädet

      Pikku-Jussi? Oletko Nätti-Jussin poika tai jotain? Nätti-Jussi heräsi kerran ladosta, hirveässä krapulassa ja sillä oli molemmissa kainaloissaan kuollut poliisi.

    • kyrpiintynyt

      Valituksestanne päätelle, suurin osa teistä on, niitä ihmisiä jotka rekisteröityvät uusille ja "epäilyttäville" sivuille, lukematta mitään sopimusehtoja. Yksin kertaisesti olisi kannattanut lukea ne, niin osaisitte käyttää koko sivua ja ymmärtäisitte, että kyselyt, EIVÄT ole mielipidemaailman tekemiä, vaan esim. suomalaisten yritysten. Jos kyselyssä on kysytty pankkiasi, on kysely silloin todennäkoisesti jonkin pankin tekemä, joka haluaa tietää, kuinka tyytyväinen olet sen ja muiden pankkien toimintaan.
      Kyselyiden alussa kerrotaan usein, mikä on kyselyn tarkoitus. Kannattaa siis lukea kaikki teksti mitä vastaan tulee, jos ei ymmärrä muuten. Teidän tietojanne mielipidemaailma ei anna kyselyiden tuottajille, vaan niihin vastataan anonyymisti..
      Mitään "Roskapostia" mielipidemaailma ei lähetä; ainoat sähköpostiin tulevat viestit, ovat kutsuja uusiin kyselyihin, joista voi voittaa pisteitä. Pisteillä voi 'ostaa' sitten myöhemmin palkintoja. Palkinnon saa lunastettua vasta, kun olet keränny vähintään 500 pistettä. Tällöin mielipidemaailma kysyy osotettasi, vain ja ainostaa toimittaakseen palkinnon perille.
      Palkinnot ovat lahjakortteja, jotka mielipidemaailma tilaa giftcardilta. Itselle palkinnot ovat saapuneet 2-3 postipäivän sisällä ja olen ollut erittäin tyytyväinen.
      Olen vastaanottanut yli 40€ arvosta mcdonaldsin lahjakortteja; ja aitoja ovat olleet!
      Kun kyselyn on tenyt pitää olla tarkkana, sillä voit valitä pidätkö pisteet vai lahjoitatko ne hyväntekeväisyyteen. Kyselyn loputtua paina nappia "ei kiitos". niin pisteet siirtyvät pistetilillesi.
      Tässä oli avautumiseni. mutta voin kuvitella, että puolet lukijoista jättävät tämän tekstin lukematta, koska se on liian pitkä ja jatkavat valittamistaan.. Poliisille on turha mitään ilmoitella, sillä sivusto pitää ihan sanansa....

      • Anonyymi

        Juuri näin! Kiitos, että jaksoit kirjoittaa sen, mitä itse en jaksanut :)


    • kseida

      En ole.Pisteitä oli jo aika kasa,kun yhtäkkiä kyselyt loppu.Ihmettelin annoi ajan kulua.Ei mitään.Yritin kirjaitua tunnuksilla sisään.Vastaus oli että olen mielipide maailman käyttöehtoja rikkonu sillä seurauksella etten saa mitään,Olen samaa mieltä täyttä kusetusta,valehtelua.Yritin saada yhteyttä selitykselle ei mitään.HUIJAREITA valitettavasti.

      • kkkpldss

        Sama kävi minulle juuri. Älkää sortuko ko sivustoon, tuhlaatte vaan aikaanne ja pisteitänne ette tule näkemään. Ties mitä tekevät huijatuilla tiedoilla...


      • Iros

        Sama täällä. Pisteitä oli yli 3000 ja yhtäkkiä kirjautuessa tulee ilmoitus: Käyttöehtoja rikottu. Täyttä huijausta, tätä kannattaa välttää!


      • EK1982

        Tääläkin sama. Ihan huvikseen täytelly silloin tällöin kyselyjä. Ekalla kerralla kun yritin lunastaa pisteitä ja tuli ilmoitus että olen rikkonut käyttöehtoja ja tili suljettiin, ilmoitin heille ja avasivat tilin uudestaan. Toisella kerralla sama homma, mutta eivät enää vastanneet mulle mitään. Täyttä huijausta koko homma!


    • Epävarma83

      Oletteko antaneet talonne numeron MielipidwMaailmaan?

    • Heatly

      Jep. tätä sontaa vaan löytyy mainosten kera, olisiko jokin järkevä foorumi esim. pien yrittäjille etc.

    • ryffeli

      Kannattaa kokeilla Mobrogia. Itse olen vastannut kymmeniin eri kyselyihin ja niistä ei tule pisteitä, niistä tulee suoraan rahaa sinne omaan saldoon. Kyselyistä saa n. 0.40- 1.90€, ehkä vähän enemmänkin jos muistan oikein. Ihan mukavasti olen kerännyt 22.60 euroa nyt sen ansiosta ;) Mua itseä todellakin ärsyttää tuommoset pistesysteemit niin tämä on ollut mieleen.

      • Mitenkä

        Mites oletko ikinä saanu lunastettua rahoja sivulta, siinä vaiheessa selviää vasta onko oikeeta rahaa vai pelkkää kusetusta :)


      • Anonyymi
        Mitenkä kirjoitti:

        Mites oletko ikinä saanu lunastettua rahoja sivulta, siinä vaiheessa selviää vasta onko oikeeta rahaa vai pelkkää kusetusta :)

        Just äske lunastin 30 euroa, toimii hyvin👌


    • Kukkahattutäti123

      Mul on käyny silleen et sähköpostiin on tullu niitä viestejä minkä kautta vois mennä suorittamaan niitä kyselyitä, mut sitten kun oon yrittänyt nii sivusto kertoo että kyselyitä ei ole. Monta tällästä viestiä on tullut ja samallaine ilmoitus on tullu 🤔

      En kyl tiiä et vaikuttaako se asiaan et olen tällä hetkellä Thaimaassa lomalla enkä viel Suomessa ole kokeillut vastata kyselyihin. 🤔

    • IT-testaaja

      En, kun koitin lunastaa ensimmäistä palkintoa nii tili suljettiin ¨yhteisön sääntöjen rikkomisesta'
      Kusetusta sanon minä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvin on toiminut jo monta vuotta!

    • Anonyymi

      Kyllä Mielipidemaailma on rehellinen. Lunastanut jo 45€ lahjakortteja.

      • Anonyymi

        Mielipidemaailma.fi sulki tilini siinä vaiheessa, kun ensimmäinen maksettava palkkio (yli 500 pistettä/5 euroa) olisi voitu maksaa minulle. Väitti, että olen rikkonut ehtoja, mutta tämä ei pidä paikkansa.
        En suosittele tätä kyselysivustoa kenellekään.


    • Anonyymi

      MielipideMaailman on maksanut palkkiot asiallisesti

    • Anonyymi

      Mul kun eteen sattu tuppeesahattu koronalauta. Pesää ei sillä ollu laisinkaa.

    • Anonyymi

      Erehdyin kirjautumaan Ja yritin päästä pois postituslistalta. Siitä aukesikin sellainen litania erilaisia eri yrityksille jaettavia oikeuksia, ettei mitään uskalla klikata.
      Pysy kaukana tästä pelleilystä. Mikään rehellinen firma ei toimi näin.

    • Anonyymi

      Ootte te ihmiset kyllä pässejä jos ette ymmärrä miten kyseinen sivu toimii, jos ansaitsette kyselystä vaikka 50pst, se ei tarkota sitä että voitte sen heti lunastaa :D käyttäkää järkeenne ja lukekaa ehtoja yms. itte oon saanu jo 200€ edestä zalandon lahjakortteja ja kyllä toimii!

    • Anonyymi

      Rahana olen palkinnot lunastanut ja aina on Paypal-tilille eurot tulleet Mielipidemaailmasta.
      Ja on muutama muu joitten kyselyihin vastaan ja vuodessa kertyy noin 100€ yhteensä ja joskus enemmän.

    • Anonyymi

      onko muilla ollut ongekmia paypalin kanssa että kun rahoja yrittää siirtää niin herjaa ettei paypal tiliä ole vahvistettu

      • Anonyymi

        Joo, yritän tässä 5e lunastaa mutta kirjoittaa vaan että Paypal tiliä ei ole tarkistettu... Miten sitten se tarkistus toimii nii missään ei lue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, yritän tässä 5e lunastaa mutta kirjoittaa vaan että Paypal tiliä ei ole tarkistettu... Miten sitten se tarkistus toimii nii missään ei lue.

        Joo itellä tulee kans tollanen ku koitan ekaa kertaa kotiuttaa. (PayPal-tiliäsi ei ole tarkistettu. PayPal-tilisi täytyy tarkistaa, ennen kuin voit lunastaa palkintosi PayPalin kautta. Voit lukea lisää PayPal-tarkistuksesta täältä: https://www.paypal.com/sm/smarthelp/article/how-do-i-verify-my-paypal-account-faq444.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo itellä tulee kans tollanen ku koitan ekaa kertaa kotiuttaa. (PayPal-tiliäsi ei ole tarkistettu. PayPal-tilisi täytyy tarkistaa, ennen kuin voit lunastaa palkintosi PayPalin kautta. Voit lukea lisää PayPal-tarkistuksesta täältä: https://www.paypal.com/sm/smarthelp/article/how-do-i-verify-my-paypal-account-faq444.)

        PayPalille saa rahat, kun on vahvistanut PayPalissa s-postin ja puhelinnumeron, sekä liittänyt maksukortin tilille.


    • Anonyymi

      Itse sain ihan hyvän kuvan mielipidemaailmasta, lisää voi lukea vaikkapa täältä.
      https://opivaurastumaan.fi/mielipidemaailma/
      Olen aina kokenut nämä tunnetuimmat maksettujen kyselyiden tarjoajat turvallisina ja rehellisinä palveluina. Toki mielipiteitä olen kuullut monia, mutta itsellä ainakin pelkästään hyvää sanottavaa.

      • Anonyymi

        Olen ollut Mielipidemaailman jäsenenä nyt jonkin aikaa. Esimerkiksi asumismuotoni on nyt muuttunut, mutta en löydä mistään sivustolta kohtaa, jossa profiilitietoja voisi päivittää. Sivulla on vain tietoa, että profiilisi on 100 % täytetty, eikä mitään linkkiä sinne syötettyjen tietojen päivitykseen. En siis tarkoita Omat tiedot -sivua, jonne täydennetään nimeä, osoitetta, postinumeroa, maakuntaa jne.

        Osaako joku jeesata tässä?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Min juuri viime viikolla voitin. 5 euroa PayPaliin.

    • Anonyymi

      Ei se ole mitään voittamista 🙄

      • Anonyymi

        Ja kommentoin siis tuohon edelliseen 🙂


    • Anonyymi

      Ei rupea maksamaan paypal tilille maksuja.vaikka tiliki vahvistettu.huijausta kannata rekistöröityä.menee aikaa vaan hukkaan

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe