Ape valitis oikein

Jee Ape jee

Ape valitsi aivan oikein.Riina on rempseä nainen eikä mikään inisijä.

14

7806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pari!

      Hyvä Riina ja Ape! Hetkessä pitää elää ja antaa mennä täysillä! Ruikuttaa ehtii myöhemminkin.

      • pimara61

        Riina on teeskentelijä, epätoivoinen nainen.


      • mieltää
        pimara61 kirjoitti:

        Riina on teeskentelijä, epätoivoinen nainen.

        luulen että tämä on hetken huumaa. riina on kaunis ja ihan P*antavan näköinen. Luulen että tässä vähän pannaan menemään, ja sitten vasta tutustutaan. Sitten ku se uusi jakso tulee missä näytetään miten näillä menee niin luulen että riina ei ole enään mukana. Hän on epätoivonen, nalkuttaja ja määräiliä, ei sellasta kukaan jaksa katsoa kovinkauaa ellei ole todella hyvää vipinää makuhuoneen puoella :)mutta kyllä se totuus iskee :)


      • inkerikinkeri
        pimara61 kirjoitti:

        Riina on teeskentelijä, epätoivoinen nainen.

        Minäkään en usko Riinan aitouteen ja luulen jopa että hän ei ole ihan tasapainoinen, joten tsemppiä vaan Apelle


      • ja antava
        mieltää kirjoitti:

        luulen että tämä on hetken huumaa. riina on kaunis ja ihan P*antavan näköinen. Luulen että tässä vähän pannaan menemään, ja sitten vasta tutustutaan. Sitten ku se uusi jakso tulee missä näytetään miten näillä menee niin luulen että riina ei ole enään mukana. Hän on epätoivonen, nalkuttaja ja määräiliä, ei sellasta kukaan jaksa katsoa kovinkauaa ellei ole todella hyvää vipinää makuhuoneen puoella :)mutta kyllä se totuus iskee :)

        Sillä se Riina Apen hurmas kun antoi ymmärtää ja ymmärti antaa. Pillu se on jolla miehet nalkitaan.


      • rumaa
        ja antava kirjoitti:

        Sillä se Riina Apen hurmas kun antoi ymmärtää ja ymmärti antaa. Pillu se on jolla miehet nalkitaan.

        tekstiä, mutta niin totta, niin totta....


      • justiina
        ja antava kirjoitti:

        Sillä se Riina Apen hurmas kun antoi ymmärtää ja ymmärti antaa. Pillu se on jolla miehet nalkitaan.

        Milläs naiset nalkitaan? Kateellisten ja sairaiden PANETTELUA ja nuoren naisen ristiin naulitsemista.

        Sinänsä huono alku todelliselle suhteelle, että joutuu kilpailemaan. Tuollaisessa tilanteessa en itse osaisi tehdä mitään-Ape ja Riina saattavat olla enemmän toistensa kaltaisia kuin luuletkaan.Ei mitään tunne ihmisiä vaan käytännön menijöitä.

        Onnea Apelle ja Riinalle!


    • tyrkkylius

      Ape on kuulemma jo nähty risteilyllä toinen lyyli kainalossa, eli se siitä.

      • Just joo ja jetsulleen

        Uskoiko joku todella, että tuosta parista olisi pidemmän päälle mitään tullut?

        Ei se koira karvoistaan pääse.


      • Tanja puhui asiaa
        Just joo ja jetsulleen kirjoitti:

        Uskoiko joku todella, että tuosta parista olisi pidemmän päälle mitään tullut?

        Ei se koira karvoistaan pääse.

        ..mitä jotkut näkivät tuossa lapsellisessa ja mustasukkaisessa Riinassa. Ärsytti alusta pitäen koko muija. Luulis tuollaisen lähes kolmekymppisen äijän jo tajuavan jotain elämästä ja valitsis toisin. Mutta jos p..... vaan teki mieli, niin mikäs siinä ; )


    • hihhuhhuli

      Ei enää tämänpäivän Mullikassa halunnut Ape Riinaa hehkuttaa...Taitaa olla menneen talven lumia jo koko juttu.
      Ja vartti kuuluisuutta saatu.

      • Riiaus.

        kesä meni, menneen talven lumi suli...


    • valitsi ihan oikein

      ja pääsi akasta eroon helposti.

      Nykyään Apella jo uusi heila Juankoskelta. Jokin vanha tuttu.
      Silkka julkisuuskikkahan vain koko ohjelma oli Apelle...

      • ko

        Taidat olla melkonen "asiantuntija"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe