Ape valitis oikein

Jee Ape jee

Ape valitsi aivan oikein.Riina on rempseä nainen eikä mikään inisijä.

14

7820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pari!

Hyvä Riina ja Ape! Hetkessä pitää elää ja antaa mennä täysillä! Ruikuttaa ehtii myöhemminkin.

• pimara61

Riina on teeskentelijä, epätoivoinen nainen.

• mieltää
        pimara61 kirjoitti:

luulen että tämä on hetken huumaa. riina on kaunis ja ihan P*antavan näköinen. Luulen että tässä vähän pannaan menemään, ja sitten vasta tutustutaan. Sitten ku se uusi jakso tulee missä näytetään miten näillä menee niin luulen että riina ei ole enään mukana. Hän on epätoivonen, nalkuttaja ja määräiliä, ei sellasta kukaan jaksa katsoa kovinkauaa ellei ole todella hyvää vipinää makuhuoneen puoella :)mutta kyllä se totuus iskee :)

• inkerikinkeri
        pimara61 kirjoitti:

Minäkään en usko Riinan aitouteen ja luulen jopa että hän ei ole ihan tasapainoinen, joten tsemppiä vaan Apelle

• ja antava
        mieltää kirjoitti:

luulen että tämä on hetken huumaa. riina on kaunis ja ihan P*antavan näköinen. Luulen että tässä vähän pannaan menemään, ja sitten vasta tutustutaan. Sitten ku se uusi jakso tulee missä näytetään miten näillä menee niin luulen että riina ei ole enään mukana. Hän on epätoivonen, nalkuttaja ja määräiliä, ei sellasta kukaan jaksa katsoa kovinkauaa ellei ole todella hyvää vipinää makuhuoneen puoella :)mutta kyllä se totuus iskee :)

Sillä se Riina Apen hurmas kun antoi ymmärtää ja ymmärti antaa. Pillu se on jolla miehet nalkitaan.

• rumaa
        ja antava kirjoitti:

Sillä se Riina Apen hurmas kun antoi ymmärtää ja ymmärti antaa. Pillu se on jolla miehet nalkitaan.

tekstiä, mutta niin totta, niin totta....

• justiina
        ja antava kirjoitti:

Milläs naiset nalkitaan? Kateellisten ja sairaiden PANETTELUA ja nuoren naisen ristiin naulitsemista.

Sinänsä huono alku todelliselle suhteelle, että joutuu kilpailemaan. Tuollaisessa tilanteessa en itse osaisi tehdä mitään-Ape ja Riina saattavat olla enemmän toistensa kaltaisia kuin luuletkaan.Ei mitään tunne ihmisiä vaan käytännön menijöitä.

Onnea Apelle ja Riinalle!

• tyrkkylius

Ape on kuulemma jo nähty risteilyllä toinen lyyli kainalossa, eli se siitä.

• Just joo ja jetsulleen

Uskoiko joku todella, että tuosta parista olisi pidemmän päälle mitään tullut?

Ei se koira karvoistaan pääse.

• Tanja puhui asiaa
        Just joo ja jetsulleen kirjoitti:

Uskoiko joku todella, että tuosta parista olisi pidemmän päälle mitään tullut?

Ei se koira karvoistaan pääse.

..mitä jotkut näkivät tuossa lapsellisessa ja mustasukkaisessa Riinassa. Ärsytti alusta pitäen koko muija. Luulis tuollaisen lähes kolmekymppisen äijän jo tajuavan jotain elämästä ja valitsis toisin. Mutta jos p..... vaan teki mieli, niin mikäs siinä ; )

• hihhuhhuli

Ei enää tämänpäivän Mullikassa halunnut Ape Riinaa hehkuttaa...Taitaa olla menneen talven lumia jo koko juttu.
      Ja vartti kuuluisuutta saatu.

• Riiaus.

kesä meni, menneen talven lumi suli...

• valitsi ihan oikein

ja pääsi akasta eroon helposti.

Nykyään Apella jo uusi heila Juankoskelta. Jokin vanha tuttu.
      Silkka julkisuuskikkahan vain koko ohjelma oli Apelle...

• ko

Taidat olla melkonen "asiantuntija"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3445
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe