Etkö Sinä näe
etkö Sinä tunne
minua
valkoisen lumen
sisältä
sinisen taivaan alta
kiedottuna
verhooni
joka ei huuda rakkauden
tunnustusta maailmalleen
Minä rakastan sanojasi
sanojesi maailmaa
valkean sataneen lumen
sydämessä
- Aamuun heränneenä
juuri mielikuvien
äärilaidoilla,
ja aamukahvitkin
juomatta...
ja mitä teen näillä
tunteillani.
Täynnä pohjatonta
syvyyttäni.
pohjatonta syvyyttäni
16
368
Vastaukset
- runo64-1
...kätkeytyä sanoilta
kun ne rakastaa niiden kirjottajaa.
ompas maestrolta erikoinen runo
kun se kolkuttelee mielikuvien äärilaitoja,
mutta vangitsee niin helposti lukijan
elämykseen luku sellaiseen.
hyvä dolan!!!Aikaisin tässä runoja luin,jotka
ovat jääneet aiemmin lukematta ja
niidenkin johdosta,sitten hetkessä
syntyi tälläinen - kerralla.
Myönnän nyt,että minäkin tästä
runostani pidän...vai onko se
oikein että omistaan pitää.
Positiivisyyttä tähän päivään
ja iloitteluun...myös Sinulle
Rakkauden palstan professuurille
...hi hii nyt jo minäkin alan
hyvänmielen hihitysasteella
käymään ja - Hyvällä tarkoituksella !
- padme_amidala
..jotenkin oli helppo samaistua runosi tunnelmaan. Tosin minä kyllä täällä huutelen ihan liikaakin Hänelle/Hänestä ja ihmettelen samoja asioita, kuin sinä "Etkö sinä näe" ja sitten tuota loppua, että mitä teen tunteille, jotka tuntuvat valuvan turhaan yli äyräiden. No minä tosin kirjoitan aina silloin runon tai pari, niin on vähän helpompi olla.
Rakkaus teettää kummallisia asioita.
Mukavaa viikonloppua sinulle : )Kiitos Sinulle lämmittävistä
sanoistasi.
Ajattelinkin,että juuri kaltaisiesi
omaavat henkilöt pitäisivät tästä
runostani...Sinä,joka runojesi lämmöllä
tuot sitä tänne muiden luettaviksi.
Et Sinä täällä liikaa ole ja se
on hyvä,että kuljet täällä runoillasi.
Rakkaus-ei koskaan kulu,se vaatii
jatkuvaa läsnä oloa.
Mukavaa viikonloppua myös
Sinulle... suo Anteeksi,
etten tässä ns.uudistamis
mielissä olevin ohjelmin
ole ehtinyt runojasi
kommentoimaan....- mutta
vielä tulet "kärsimään"
niistä kun tästä ehdin. HEI !
- Mysteriet
" Minä rakastan sanojasi
sanojesi maailmaa
valkean sataneen lumen
sydämessä "
Tuota kaikkea Sinulle!
Johan kolahti minuun tämä runo - kuin jäinen lumipallo, keskelle alvettia =)Voi että minä niin pidän
viestisi aisteista...joko
herkistyn liikaa ja iskee
pöpö depis korvien väliin.
Kaunis oli viestisi sävel,
jonka suljen sydämeeni.
Hyvää loppu iltaa.
- *MURUKULTA*
En minä tunne sinua, dolan, mutta runosi osaat kirjoittaa niin, että ne kestää kovempaakin käyttöä!
"ja aamukahvitkin
juomatta...
ja mitä teen näillä
tunteillani."
Tämä tuo jotain maanläheistä (hei olen samanlainen kuin muutkin tyyliin)josta pidän.
Näitä pieniä helmiä näköjään keräilen tänään kaikkien runoiosta,,,
vaan ehkä niin pitäääkin,,,*jää miettimään
Mukvaa pvää launatain, dolan!Olen havaitsevinani Sinussa jotain
uutta,jotain ennalta poikkeavaa...
no tietenkin olen hakoteillä,mutta...
Toivon mukavaa käden kosketusta
Sinuun ja pidä sitä hetken aikaa
omasi lämmössä.
Vietä lämmin tuokio
illassasi.
tuttu oon minäki.
Hienosti tulkitset
puet sanojen lomiin.
kiittää Liisa- lindalinda1
lumi ja talvi tässä yhden jos toisenkin runossa
läsnä.
Mutta se muu, mikä tähän runoosi sisältyy.
' etkö Sinä näe
etkö Sinä tunne minua
valkoisen lumen sisältä ' hienot lauseet.
Mutta miksi niin suruvoittoinen loppu muuten niin
herkkään runoon ?Voi hyvä ystävä,joskus on tutkimattomat
tuntojen ja mielteiden tiet
minunkin lohkoillani.
Ehkä jotain yritän tavoittaa
joko tietoisesti
tai tiedostamattani.
Vuoristorataa sanojenkin
äärillä.
Mielikuvieni äärilaidalla. Kuin mittaamattoman matkan takana. Osuvasti sanottu. Kiitokset
TarkkisVoimamme on runojen sisällä
joka luo puitteet hyviin
tunnelmiin.
Kiitos vaan Sinulle ymmärtämisestä.
- tiiger-66
koskettavaa~~
ja kauniin herkkää,
se lähde on niin syvällä,
kuinka syvällä se
rakkaus asuukaan~~
Kiits ja hölökyn kölökyn,
pidähän lämpöisenä,
onks villasukat jalassa? :)Tervehdys kaikilla päivän toivotuksilla
mitä Suomen kielellä löytyy.
Kuule - minulla on villasukat
jalassa...kesälläkin...että
ystävyytemme ei kylmenisi.
Nyt saan tietenkin kämmenen
kuvan poskelle ja kasvot
lumessa pestään...armoa
Pomppiva Tiikeri, siellä
Afrikan savanneilta. Yötä !
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664
