onko aina sama pappi, joka vihkii? Vähän outoja vihkimistapoja näyttää olevan! Yleensä kysytään jossain loppupuolella, onko jollain jotain vastaan, ettei paria voisi vihkiä. Nyt minusta kysymys oli melkein ensimmäinen. Sen jälkeen vasta ruvettiin valoja lueskelemaan. Ja se laulu! Jotenkin tuo seremonia olisi sopinut paremmin hautajaisiin!
Onko kukaan
kiinnittänyt huomiota
1
409
Vastaukset
- nähty on
Kaikki se lässytys oli Päivien Viemästä otettu. Silloin kun Brady ja Chloe meni naimisiin niin se Graig lauloi Chloelle ja Bradylle serenaadin ja nyt täytyy muistaa et silloin Kyle Lowder vaihtoi sarjaa sen jälkeen. Niin läpi näkyvää touhua oli et ei voinut kun nauraa kun näin kyseisen touhun kaunareissa!! Papista en tiedä, koska pappeja ei pahemmin ole näkynyt tässä sarjassa kun silloin kun joku kuolee tai mennään naimisiin. Tuo vihkimistapa oli vain siinä mielessä kirjoitettu et estääkö Brooke sen!! aivan turha sarja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91819J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 59738
- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502