Muistaisiko kukaan?

ekalla silloin

Kuka oli Anttilan koulun johtaja v.63-64? Ekaluokan opettaja oli ainakin Eeva Hämäläinen.

7

1268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anttilassa

      Ainakin 70 luvun alussa oli Olavi Stenqwist en tiedä kauanko oli ollut.

      • =T=

        Lienee varmaan kuollut jo... Itse olin siellä ensimmäisellä vuonna -77


      • Arska
        =T= kirjoitti:

        Lienee varmaan kuollut jo... Itse olin siellä ensimmäisellä vuonna -77

        Joo muistan että joskus vuonna 75-78 laulettiin juhlasalissa Aurinko nousee, on kastetta maassa....Ja silloin Olavi Stenqvist piti muistaakseni puheen jossa muisteltiin jotain Olavia olikohan Hynninen vai Hänninen en muista. Olisiko ollut aikaisempi johtaja opettaja, en tiedä. Voitin joskus polkuautojen kilpailun siellä liikennekaupungissa, ekan erän moottorina eli työntäjänä M.Kunnari ja toisen erän moottorina Marko Helin,,,,juontohommia hoiteli kukas muu kuin opettaja Veikko Niskanen joka juonsi myös kaikki jalkapallo ja peäpallo ottelut.
        Kävin muksujen kanssa joku vuosi sitten kevätriehaa ja kellarin tonttua katsomassa ja olihan koulu muuttunut. Entinen oli vain osa kokonaisuutta ja entinen juhlasali on nykyään musiikkiluokka. Siellä sitä joulujuhlassa tonttuleikkiä tuli leikittyä koko koulun edessä ja kyllä jännitti. Hieno koulu oli ja hieno alku koulu ym taipaleelle


      • -syksy -78
        Arska kirjoitti:

        Joo muistan että joskus vuonna 75-78 laulettiin juhlasalissa Aurinko nousee, on kastetta maassa....Ja silloin Olavi Stenqvist piti muistaakseni puheen jossa muisteltiin jotain Olavia olikohan Hynninen vai Hänninen en muista. Olisiko ollut aikaisempi johtaja opettaja, en tiedä. Voitin joskus polkuautojen kilpailun siellä liikennekaupungissa, ekan erän moottorina eli työntäjänä M.Kunnari ja toisen erän moottorina Marko Helin,,,,juontohommia hoiteli kukas muu kuin opettaja Veikko Niskanen joka juonsi myös kaikki jalkapallo ja peäpallo ottelut.
        Kävin muksujen kanssa joku vuosi sitten kevätriehaa ja kellarin tonttua katsomassa ja olihan koulu muuttunut. Entinen oli vain osa kokonaisuutta ja entinen juhlasali on nykyään musiikkiluokka. Siellä sitä joulujuhlassa tonttuleikkiä tuli leikittyä koko koulun edessä ja kyllä jännitti. Hieno koulu oli ja hieno alku koulu ym taipaleelle

        Ihan olen samaa mieltä Paras koulu ja paras ensimmäinen työpaikkanikin.Siellä koko henkilökunta oli yhtä.Vietettiin iki muistoisia kevät/ja joulu juhlia.Pääsiäisenäkin henkilökunta (KOKO JOS HALUSI) luki näyttämöllä kukin pätkän Raamattua. Kaikki olivat mukana yhteishengen luonnissa ja se näkyi kaikessa jokaisen työssä.

        Kauniita muistoja edelleenkin....


      • Anonyymi
        =T= kirjoitti:

        Lienee varmaan kuollut jo... Itse olin siellä ensimmäisellä vuonna -77

        Olli kuoli 2020 joulukuun 2pnä.


    • aloittaja60luvulta

      Minä muistelen, että Stenqvistin Olli olisi ollut ensimmäinen johtajaopettaja. Siellähän muisteltiin eri tilaisuuksissa monenlaisia asioita. Temisecän herra muisteli esimekiksi sota-aikoja aika ja niissä vilahteli kaikenlaisia nimiä.

      Anttila oli ihan mainio koulu tuolloin 1960-luvulla. Vanhasta ei aivan paljoa ole jäljellä, mutta piharakennus on melko samannäköinen kuin silloin joskus.

      • Vaari Anttilasta

        Lauri Valtonen oli koulun ensimmäinen johtaja opettaja. Vaari Anttilasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      96
      1792
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1352
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1216
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1104
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      391
      842
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      45
      837
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      832
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      133
      799
    Aihe