Asiantuntija-arvio

Scriptasta

”…Tästä pääsemmekin Halla-ahoon. Hänen bloginsa (jonka siis olen lukenut melko huolella läpi, toisin kuin monet hänen nykyiset kannattajansa tai sellaiset hieman naivit henkilöt kuin Saija Jokela) oli minulle aikamoinen järkytys, kun siihen tutustuin. En ollut todellakaan tiennyt, että Suomessa on sivistyneitä ihmisiä, jotka voivat olla lähimmäisiinsä noin itsekkäästi, pahantahtoisesti, vihamielisesti, ennakkoluuloisesti, inhottavasti suhtautuvia. Joilta puuttuu suhteellisuudentaju: he ovat ihmisiä jotka tuijottavat silmänsä sokeiksi hiirenrakoa seinässä kun muu talo sortuu heidän päälleen ja vielä senkin jälkeen huutavat että länsimainen kulttuuri tuhoutuu jos päästämme hiiret sisään…”

http://jproos.blogit.uusisuomi.fi/2008/11/19/lupaukset-ovat-rikottaviksi-perussuomalaisten-linja/

7

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielenvikainen

      Pahasti häiriintynyt yksilö.

      Miksi hän ei kantele pliisille. Räksyttää VAIN suutaan.

      Poliisi joita internetissä päivystää, ei ole itsekään reagoinut, vaikka on lukenut Halla-Ahon jutut.

      Roos on mielipiteineen heikoilla.

      • väittää Halla-aho

        ..eihän tässä tietysti ole kuin sana sanaa vastaan:

        2. (Kommunisti) Vasemmistoprofessori Jeja-Pekka Roos. Roos ei ole kunnallisvaalien jälkeen kirjoittanut juuri muusta kuin minusta, ilmeisen maanisessa mielentilassa. Hänen esittämistään kommenteista voimme päätellä, että minä ja mystiset "halla-aholaiset" olemme syyllisiä jotakuinkin kaikkiin maailman epäkohtiin, kenties joitakin kaukaisissa maissa tapahtuneita kivivyöryjä ja tulvia lukuunottamatta.

        Roosin motiiveista on vaikea sanoa mitään, koska yhteistä historiaa meillä ei ole. Oletan (en siis esitä faktana), että Roosin ongelma on ratkaistavissa lähinnä psykiatrisin keinoin.

        Lisää lämminhenkistä henkilöanalyysiä:
        http://www.halla-aho.com/scripta/sanna_ukkola_ja_iltasanomat.html


      • Roosille
        väittää Halla-aho kirjoitti:

        ..eihän tässä tietysti ole kuin sana sanaa vastaan:

        2. (Kommunisti) Vasemmistoprofessori Jeja-Pekka Roos. Roos ei ole kunnallisvaalien jälkeen kirjoittanut juuri muusta kuin minusta, ilmeisen maanisessa mielentilassa. Hänen esittämistään kommenteista voimme päätellä, että minä ja mystiset "halla-aholaiset" olemme syyllisiä jotakuinkin kaikkiin maailman epäkohtiin, kenties joitakin kaukaisissa maissa tapahtuneita kivivyöryjä ja tulvia lukuunottamatta.

        Roosin motiiveista on vaikea sanoa mitään, koska yhteistä historiaa meillä ei ole. Oletan (en siis esitä faktana), että Roosin ongelma on ratkaistavissa lähinnä psykiatrisin keinoin.

        Lisää lämminhenkistä henkilöanalyysiä:
        http://www.halla-aho.com/scripta/sanna_ukkola_ja_iltasanomat.html

        Ensin vuosikaudet rummuttivat Roosin puolesta kun luulivat hänen olevan rasisti. Nyt he luulevat, että Roos puukotti heitä selkään kun eivät ymmärrä ettei Roos koskaan heidän puolellaan ollutkaan.


    • Odotan asiantuntijalta vasta-argumentti, tuossa vuodatuksessa ei ole muuta kun henkilön
      mielipide toisesta henkilöstä.
      Ei mitään keskustelu, ilmeisesti keskustelukyvyt puutuu.

      • lämmin inhimillisyys

        2. (Kommunisti) Vasemmistoprofessori Jeja-Pekka Roos. Roos ei ole kunnallisvaalien jälkeen kirjoittanut juuri muusta kuin minusta, ilmeisen maanisessa mielentilassa. Hänen esittämistään kommenteista voimme päätellä, että minä ja mystiset "halla-aholaiset" olemme syyllisiä jotakuinkin kaikkiin maailman epäkohtiin, kenties joitakin kaukaisissa maissa tapahtuneita kivivyöryjä ja tulvia lukuunottamatta.

        Roosin motiiveista on vaikea sanoa mitään, koska yhteistä historiaa meillä ei ole. Oletan (en siis esitä faktana), että Roosin ongelma on ratkaistavissa lähinnä psykiatrisin keinoin.

        Lisää lämminhenkistä henkilöanalyysiä:
        http://www.halla-aho.com/scripta/sanna_ukkola_ja_iltasanomat.html


      • Kumman luulet

        aistivan paremmin sisulaisten todelliset mielipiteet kaikista maahanmuuttajista. Ei millään pahalla, minulle itselleni on ihan sama onko täällä joku belgialainen vai ei. Minä en ole tosin sisukko.


      • Kumman luulet kirjoitti:

        aistivan paremmin sisulaisten todelliset mielipiteet kaikista maahanmuuttajista. Ei millään pahalla, minulle itselleni on ihan sama onko täällä joku belgialainen vai ei. Minä en ole tosin sisukko.

        Analysoi perussuomalaiset hänen näkökulmasta, ja on aika pitkällä oikeassa, siinäkin että maahanmuuttajasta ei voi tulla koskaan 100%suomalaiseksi, aina joku erottaa, minulla on ja jää aina aksentti, mutta muuten en koe juuri poikkeavan keskivertosuomalaisesta.
        Vlaams Blok kieletiin rasistisena ja Vlaams Belang:ille on aika pitkälle sama ideologia kun perussuomalaisilla.
        Käsittääkseni Ragnos saa esittää omat mielipiteet kansallismielisyydestä, kuitenkaan mielipiteet jonka en käy kiistämään, ovat hänen omia .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe