Asiantuntija-arvio

Scriptasta

”…Tästä pääsemmekin Halla-ahoon. Hänen bloginsa (jonka siis olen lukenut melko huolella läpi, toisin kuin monet hänen nykyiset kannattajansa tai sellaiset hieman naivit henkilöt kuin Saija Jokela) oli minulle aikamoinen järkytys, kun siihen tutustuin. En ollut todellakaan tiennyt, että Suomessa on sivistyneitä ihmisiä, jotka voivat olla lähimmäisiinsä noin itsekkäästi, pahantahtoisesti, vihamielisesti, ennakkoluuloisesti, inhottavasti suhtautuvia. Joilta puuttuu suhteellisuudentaju: he ovat ihmisiä jotka tuijottavat silmänsä sokeiksi hiirenrakoa seinässä kun muu talo sortuu heidän päälleen ja vielä senkin jälkeen huutavat että länsimainen kulttuuri tuhoutuu jos päästämme hiiret sisään…”

http://jproos.blogit.uusisuomi.fi/2008/11/19/lupaukset-ovat-rikottaviksi-perussuomalaisten-linja/

7

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielenvikainen

Pahasti häiriintynyt yksilö.

Miksi hän ei kantele pliisille. Räksyttää VAIN suutaan.

Poliisi joita internetissä päivystää, ei ole itsekään reagoinut, vaikka on lukenut Halla-Ahon jutut.

Roos on mielipiteineen heikoilla.

• väittää Halla-aho

..eihän tässä tietysti ole kuin sana sanaa vastaan:

2. (Kommunisti) Vasemmistoprofessori Jeja-Pekka Roos. Roos ei ole kunnallisvaalien jälkeen kirjoittanut juuri muusta kuin minusta, ilmeisen maanisessa mielentilassa. Hänen esittämistään kommenteista voimme päätellä, että minä ja mystiset "halla-aholaiset" olemme syyllisiä jotakuinkin kaikkiin maailman epäkohtiin, kenties joitakin kaukaisissa maissa tapahtuneita kivivyöryjä ja tulvia lukuunottamatta.

Roosin motiiveista on vaikea sanoa mitään, koska yhteistä historiaa meillä ei ole. Oletan (en siis esitä faktana), että Roosin ongelma on ratkaistavissa lähinnä psykiatrisin keinoin.

Lisää lämminhenkistä henkilöanalyysiä:
        http://www.halla-aho.com/scripta/sanna_ukkola_ja_iltasanomat.html

• Roosille
        väittää Halla-aho kirjoitti:

..eihän tässä tietysti ole kuin sana sanaa vastaan:

2. (Kommunisti) Vasemmistoprofessori Jeja-Pekka Roos. Roos ei ole kunnallisvaalien jälkeen kirjoittanut juuri muusta kuin minusta, ilmeisen maanisessa mielentilassa. Hänen esittämistään kommenteista voimme päätellä, että minä ja mystiset "halla-aholaiset" olemme syyllisiä jotakuinkin kaikkiin maailman epäkohtiin, kenties joitakin kaukaisissa maissa tapahtuneita kivivyöryjä ja tulvia lukuunottamatta.

Roosin motiiveista on vaikea sanoa mitään, koska yhteistä historiaa meillä ei ole. Oletan (en siis esitä faktana), että Roosin ongelma on ratkaistavissa lähinnä psykiatrisin keinoin.

Ensin vuosikaudet rummuttivat Roosin puolesta kun luulivat hänen olevan rasisti. Nyt he luulevat, että Roos puukotti heitä selkään kun eivät ymmärrä ettei Roos koskaan heidän puolellaan ollutkaan.

• Odotan asiantuntijalta vasta-argumentti, tuossa vuodatuksessa ei ole muuta kun henkilön
      mielipide toisesta henkilöstä.
      Ei mitään keskustelu, ilmeisesti keskustelukyvyt puutuu.

• lämmin inhimillisyys

• Kumman luulet

aistivan paremmin sisulaisten todelliset mielipiteet kaikista maahanmuuttajista. Ei millään pahalla, minulle itselleni on ihan sama onko täällä joku belgialainen vai ei. Minä en ole tosin sisukko.

• Kumman luulet kirjoitti:

aistivan paremmin sisulaisten todelliset mielipiteet kaikista maahanmuuttajista. Ei millään pahalla, minulle itselleni on ihan sama onko täällä joku belgialainen vai ei. Minä en ole tosin sisukko.

Analysoi perussuomalaiset hänen näkökulmasta, ja on aika pitkällä oikeassa, siinäkin että maahanmuuttajasta ei voi tulla koskaan 100%suomalaiseksi, aina joku erottaa, minulla on ja jää aina aksentti, mutta muuten en koe juuri poikkeavan keskivertosuomalaisesta.
        Vlaams Blok kieletiin rasistisena ja Vlaams Belang:ille on aika pitkälle sama ideologia kun perussuomalaisilla.
        Käsittääkseni Ragnos saa esittää omat mielipiteet kansallismielisyydestä, kuitenkaan mielipiteet jonka en käy kiistämään, ovat hänen omia .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4362
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      52
      2900
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2501
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      113
      2311
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      1993
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1967
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      222
      1713
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1617
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1608
    10. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      51
      1460
    Aihe