Winlogon.exe

vie prosessoritehot

Tässä hieman opettavainen kertomus tosielämästä.
Päivitin koneeni puhtaalla asennuksella WinXpHomeSP3:lla. Käytin laiskuuttani Antiwpa.dll-crack'kia ohittaakseni tuoteaktivoinnin.

Mutta kun kone oli jonkun aikaa päällä, niin Winlogon.exe vie kaikki tehot, eli 99% prossun tehoista ja kone jumittaa.

En usko, että tuo Antiwpa.dll on mikään haittaohjelma, ainoastaan hacktool. Mutta uskon, että Windows soittaa kotiin päivitysten yhteydessä ja kun huomaa System32-kansiossa olevan Antiwpa.dll-tiedoston ( rekisterin muutokset), niin Windows Update muuttaa ohjelmakoodia, jolloin tuo Winlogon.exe vie kaikki tehot, kun kone on päällä jonkin aikaa. Eli lienee Bill'in vastaisku hakkeroinnille.

Aikani pähkäilin, mikä se voisi olla. Samoja raportteja Internetissä oli suht. paljon, mutta ei päteviä korjausjuttuja.
http://www.google.fi/search?sourceid=navclient&aq=t&hl=fi&ie=UTF-8&rlz=1T4ADBF_fiFI281FI282&q=winlogon%2eexe take 99%25 processor use

Niinpä näytin C-asemalle format.com ja asensin Winkun uudestaan ja tällä kertaa aktivoin laillisesti. Nyt ei Winlogon.exe ryövää konetehoja ja WinkkuXpSp3 toimii kuin unelma.

Että tällaista tällä kertaa.
Ajattelin kirjoittaa, koska luulen, että monet painivat saman ongelman kanssa, eivätkä löydä ratkaisua. Käyttämäni crakki oli AntiWpa 3.3.

6

1995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pro,pro

      Nyt en ymmärrä mikä oli asian ydin!

      • jaossa

        No jos et ymmärrä asian ydintä, niin ei voi mitään. Kerroin sen takia, jos joku muukin käyttää AntiWpa-crackia ja kone jumittelee, kun joku prosessi vie prossun suorituskyvyn.

        Itselläkin meni aikaa asian selvittelyyn. Netissä asia tunnetaan Eli Winlogon.exe jumittaa koneen, mutta kukaan ei näytä tietävän syytä. En väitä, että tämä on ainoa syy, joku viruskin voi tehdä samaa...

        Mutta kun tuo Winlogon.exe vie 99% prosessorin suorituskyvystä, niin kone on ihan jumissa. Hiirikin liikkuu minuuttien viivellä, tee siinä sitten koneella mitään. Kunnossa olevassa koneessa Winlogon.exe vie suurimman osan ajasta 0% prossun suorituskyvystä.

        Ongelma ei ilmene heti avattua, mutta 15min. kuluttua on jumissa.


    • kun ei

      crack toimi, niin Windowsin vikahan se on. Ei sitten tullut mieleen ettei sitä crackia ole koodattu kunnolla?

      • neuvoja??

        mulla on ihan liikkeestä ostettu kone, eikä mitää ihme asennuksii mut silti winlogon.exe vie yli puolet prosessista. mikäs siinä mahtaa olla? neuvoja??


      • !

    • niiii?

      Käytä kunnon kräkkejä. Vaihtoehtoisesti asenna VLK-versio.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe