Mieni ( 62v. ) kertoi puolen vuoden jälkeen, että hänellä oli ollut klamydia ja raahasi minutkin testiin, joka osoittautui negatiiviseksi. Olisin kironnut jostulos olisi ollut positiivinen, vain yksi yhdyntä tapauksen jälkeen. Nytpä ihmettelen, kun mies ei kerro, voiko tauti aktivoitua vuosienkin jälkeen vai onko ehdottomasti lähiaikoina tpahtunut "sekstailu"? Klamydiahan on nuorten tauti!!! Heh!
klamydia
vanhalla miehellä
3
549
Vastaukset
Klamydia hoidetaan kerralla pois, ei jää elimistöön. Jos on todettu klamydia ja saanut hoidon, olisi hyvä käydä antamassa kontrollinäyte kuukauden kuluttua.
Kuulin huhun, että Ruotsissa jyllää klamydia, joka ei klamydiaan tarkoitetulla antibiootilla enää hoidukaan...- nuorten tauti,
bakteeri nyt ei ikää katso.
Valitettavan moni unohtaa kontrollikäynnin.....huono homma - ............
Noin 4 %:lla ei saada yhdellä lääkekuurilla hoidettua klamydiaa. Siksi tarkistuskäynnit ovat tärkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164