Missä kangasalla ois vuokra rivitaloja(ei sahalahti) 2h k s ja sit semmonen oma varasto siinä oven vieressä?
vuokra rivitalot
10
1615
Vastaukset
- ...............
http://www.kangasala.fi/asuminen_ja_ymparisto/asuntoasiat/vuokra-asunnot/
Katso sieltä mitkä ovat rivitaloja ja haeskele kartan kanssa ne paikanpäältä niin näet millaisia on.
Mutta ihme ja kumma on jos saat Kangasalan kunnalta vuokra-asunnon, kun mekin olemme hakeneet jo 4 v eikä ole saatu yhtikäs mitään. Olisi ollut mahdollisuus kerran saada yksi, mutta silloin sanottiin että pitää ottaa se välittömästi, eikä se olisi onnistunut meille kun olisimme joutuneet maksamaan vuokran yhdeltä kuulta kahteen paikkaan. Niinpä emme sitten ottaneet, ja silti ko. asunto oli pitkään tyhjillään.
En tiedä että rikkailleko niitä kunnan vuokra-asuntoja täällä tarjoillaan pelkästään vai mikä on homman nimi.
Tietysti voit yksityisiltä haeskella asuntoa, jos on millä mällätä:
http://www.etuovi.com/eteinen/- Meillä Näin
Itse jonotettiin kaksi kuukautta, saatiin tilava saunallinen luhtitalokaksio (60 m2). Voi olla, että olemme toivottuja asukkaita, keskituloisia kuntalaisia :) Kunnanelättiä ei kannata ottaa vuokralle, ensin syö sossun leivät, sen jälkeen tuettua vuokra-asumista kunnalta? Ei ihme, ettei tipu asuntoa.
- .......................
Meillä Näin kirjoitti:
Itse jonotettiin kaksi kuukautta, saatiin tilava saunallinen luhtitalokaksio (60 m2). Voi olla, että olemme toivottuja asukkaita, keskituloisia kuntalaisia :) Kunnanelättiä ei kannata ottaa vuokralle, ensin syö sossun leivät, sen jälkeen tuettua vuokra-asumista kunnalta? Ei ihme, ettei tipu asuntoa.
Tai sitten olette vain suostuneet asettumaan sellaiseen läpeen johon me ei. Meillä on hakemuksessa mainittu muutama kohde johon emme halua. Ei ole esim. kiinnosta kuunnella Lahden tien mölinöitä, vaan rauhallisempi paikka kiinnostaa. Ja sellainen meillä nyt onkin, mutta ainahan joku sikahalpa asunto kiinnostaisi (jos niitä enää kunnallakaan lienee).
Aika jännää että elvistelet keskituloisuudellasi, koska tuollaisillahan olisi varaa hakea yksityisiltäkin markkinoilta asuntoja. Sinulle tietysti sopii että kaikki köyhät tungetaan Sahalahden ghettoihin jotta SINÄ ja vain sinä pentuinesi saat kunnalta edullisimman mahdollisen asunnon.
Ei mekään mitään sossun asiakkaita olla, eikä saada edes Kelan as.tukea. Sen verran kuitenkin satun tietämään että jos sossun asiakkaaksi joutuu, niin se on se viimeinen raha mitä voi saada, eli ei kunnalta saa jotain "tuettua vuokra-asumista" tai mitään muitakaan rahoja. Sinähän olet itse esimerkki siitä että kunnan asunnot menevät niille joilla on varaa maksaa kahta vuokraa yhtäaikaa, eli sekä vanhaan asuntoon että uuteen. Niin meitäkin kunnalta informoitiin että on näin tehtävä, koska heitä ei kiinnosta ilmoittaa vapaasta asunnosta tarpeeksi ajoissa että saisi sanoa vanhan irti hyvissä ajoin.
Meitä ei kiinnosta maksaa vuokraa kahteen paikkaan, joten maksakaa te "keskituloiset" sitten. Ja me ei sinne Sahalahdelle lähdetä vaikka jouduttaisiin sossun asiakkaiksi, pitäkööt paskaläpensä siellä... :) - dddddddddddddddd
Meillä Näin kirjoitti:
Minä olen tuollainen niin kauniisti kuvailemasi kunnan elätti ja en jonottanut läheskään kahta kuukautta. nih!
- pauli vuokila
Hoitaja haluaa vuokrata 01.09.2011 tai 01.10.2011 alkaen kangasalalta kaksion tai yksiön. Asunto saa olla kalustettu. Vuokrasuhde voisi olla pidempi aikainen. Vuokra kohtuullinen. Asunto voisi olla pinta-altaan noin 30-45 neliötä. Jos taloyhtiö on rauhallinen niin tarjoa. Teen 3 vuoro työtä Pikonlinnassa ja Kaivannon sairaalassa. Tarvitsen jatkossa lämmitys tolpallisen autopaikan. Muutan Kempeleeltä. Työt alkaa 01.09.2011. Ostan asunnon kun saan oma talon Kempeleeltä myytyä
yhteystietoni:
gsm 040 - 721 2319
e-mail [email protected]
e-mail: [email protected]- hmh...
Asunnonhakijana sinusta saisi ehkä pätevämmän vaikutelman jos oikeinkirjoitus olisi paremmin hallussa.
kangasala = Kangasala
pidempi aikainen = pidempiaikainen
3 vuoro työtä = kolmivuorotyötä (tuskin teet kolmea vuorotyötä...?)
lämmitys tolpallisen = lämmitystolpallisen
oma talon = oman talon? omakotitalon?
Ja piste perään myytyä-sanaan koska lause loppui.
- Miettikääs tätä
On joillakin ihmisillä varaa vielä haluta ja vaatia tasokkaita asuntoja yhteiskunnan varoilla? Jos pystyy maksamaan itse vuokransa mitä haluaa niin eikö pysty sillä samalla rahalla ostamaan omaa asuntoakin?Elämän asenteella on merkitystä tässäkin asiassa.Mutta kun ei olla kuin laskemassa mitä avustuksia saadaan kun ei tehdä TYÖTÄ että pärjättäs.
- jaaha...
Jos tulot eivät ole häävit, pankki ei anna lainaa. Vuokra mitä joutuu maksamaan vuokraläävästä voi olla kuussa suurempi kuin se mitä pankille maksaisi eränä kuussa, mutta kun ei ole takaajia, ei ole säästöjä, ei ole paljon paskaakaan niin ei siinä lainat irtoile.
Ja kaikki ei tosiaan voi tehdä töitä että pärjäis. Itse olen sairauseläkeläinen, mutta varmaankin joutaisin sinun mielestäsi tulla ammutuksi saunan takana pois teidän parempien ihmisten jaloista vai?
Ei siinä paljon auttaneet asenteet kun sairastui ja joutui eläkkeelle...
- Miettikääs tätä
Olen myös sairaseläkkeellä ja asun omistusasunnossa.Ei eläkkeellä makseta asuntoja mutta et kai ole eläkkeellä ollut koko ikääsi sinäkään?
- jaaha...
Minulla oli omistusasunto kun olin vielä työelämässä. Mutta se oli aika pieni ja surkea, ja kun myin sen, ne vähäiset rahat menivät kaikenlaisiin hankkeisiin kuten opintolainaan, ekaan tietokoneeseen (kalliita 90-luvulla), silloisen kumppanin avustamiseen yms.
Ei sitä lainaa saa jos ei ole jonninmoista pesämunaa. Kaikille ei sellaisen kerääminen luonnistu, kun pitää esim. olla uusimassa silmälaseja tuon tuostakin, ja muitakin sairauskuluja voi olla.
Sehän olisi tietysti kiva jos yhteiskunta järjestäisi jotain lainanottolainoja sellaisille joilla on vakaat tulot. Olisi joku pieni summa jota maksaisi alkuun pois siitä hyvästä että on saanut apua lainan ottamiseen.
Jossain vaiheessa käsittääkseni oli joku tietty laina minkä sai helpommin kun sen omavastuuosuus kuitattiin kai toisella lainalla, jos oikein ymmärsin. Mutta sitten tämä systeemi lopetettiin. Jos muistaisin tarkan termin niin kertoisin.
Ei kai kukaan vuokramurjuissa asuisi jos olisi konkreettisia toimivia vaihtoehtoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004363
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422016- 621687
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331363Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26923Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10899Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696