Venhoni lipuu
vesiin vapaisiin rannattomiin.
Rakkauden tuulien tiet
kuulen kutsuus tuun.
Keinuviin aaaltoihin tien
viet saloihin sannattomiin.
Jäätynny eilen sulaa
lempeys henkeilee
katseen tiet yhdeks sulaa.
Mielein kielein
12
310
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Rakkaus kulkee omia polkujaan -
Poikkee tupaan - Sulattaa jäätyneetkin
Antaa auringolle tilaa - Katse -
Sekö se vain riittää - Niimpä niin :)
Ei paljoa pakkasta tänään -5', pikkanen tuuli, kun ei yltys..
Lämpöistä lepopvän jatkoa, Liisa toivottelee Murukulta! :)Pysähdyit ajatusteni vaatimattomien äärelle.
Täälä sunnuntai päivä,
josta tulee myrskynsilmä.
Luonto levottomasti jo käyskentelee ja taivas auennu.
Lunta ihan oikeeta lunta ,,nyt tulee.
Sinun päivääs lämmin kiitos
kiedon nuttuu lämmöks...Liisa- *MURUKULTA*
toivonliisa kirjoitti:
Pysähdyit ajatusteni vaatimattomien äärelle.
Täälä sunnuntai päivä,
josta tulee myrskynsilmä.
Luonto levottomasti jo käyskentelee ja taivas auennu.
Lunta ihan oikeeta lunta ,,nyt tulee.
Sinun päivääs lämmin kiitos
kiedon nuttuu lämmöks...LiisaMuuten kysyä, kävitkös sinä eilen tuolla 'Nimetön'-nim.mer. mun runossa?
Sain kyllä jotenkin sen käsityksen, kun siellä luki että Liisa,
mutta vähän oudoksuin sitä 'nimetön'-juttua, mistä se sitten tuli. Jäi vain vaivaan asia.
Jos se oli sitten joku muu, niin tuleepahan tässä selväksi. :] *MURUKULTA* kirjoitti:
Muuten kysyä, kävitkös sinä eilen tuolla 'Nimetön'-nim.mer. mun runossa?
Sain kyllä jotenkin sen käsityksen, kun siellä luki että Liisa,
mutta vähän oudoksuin sitä 'nimetön'-juttua, mistä se sitten tuli. Jäi vain vaivaan asia.
Jos se oli sitten joku muu, niin tuleepahan tässä selväksi. :]Kuis tää nimi,,ihmettelen?
Onko sille joku aika,kun otetaan pois?
Liisa Ihmemaassa!!!
Itsekki yllätyin,kun nimentön olinki?
Auttaakos yhtää jos rossin nimest rintaan laittas?
MURUU,,hymyn kera viestiä laitan,
täälä nyt taivaan täydeltä tulee lunta..Liisa
- mies-v57
Vaikka minä tiesin että tämä Rakkaus on
vaarallinen. Tiesin että meri on jäinen, eikä
sillä ole laupeutta edes Rakkauden sylissä.
Silti sinusta tuli minulle elämäni Rakkaus.
Minä juoksin, minä ryntäsin sen äärelle.
Teräksiseen syleilyyn. Näin niin monta.
Olin monen lähellä ja sumusireenin matala
huuto kutsui minut matkaan ikuisuuteeni.
En minä silloin sitä tiennyt. Siinä serpenttiinien
ja paperisuilpun keskellä. Huudoissa ja
jäähyväissuudelmissa. Myöhemmin meidän
kielletty Rakkautemme heräsi. Aaltojen sylissä.
En minä pelännyt vaikka kohtasin vihaa ja
raivoa.. Rakkaus ei koskaa voi olla väärin. Ei
mikään, mikä liikkuu sielusta toiseen. Sydän
ottaa toisen vastaan. Syli lämmittää toisen sylin.
Me tanssimme ja nauroimme ja mikään ei olisi
voinut olla oikeampaa Rakkautta. Jossain omassa
yksinäisyydessämme kehomme hyväksyivät
toisensa ja veremme kohtasivat kuumina ryöppyinä.
Väistimme luoteja ja kuolemaa, mutta se tuli lopulta
ja otti minut hyiseen syliinsä. Teräksinen maailma
katosi syvyyksiin. minun muistoihin jäi kasvosi ja
kyyneleesi. Kauneutesi. Ja pikkuinen rakkaamme sinussa.
Se kohta aalloissa on ikuinen Rakkautemme.
http://www.youtube.com/watch?v=uO_vFuzPJvc&feature=related
Kiitos runostasi.
Rakkaus kai katoaa, jos
pyrkii etsimään sille
selitystä.
Tai ohjaamaan sen
polkuja.
On vain Rakastettava,
kun se tulee ja hipaisee.
Kokonaan.
Pidsin runostasi. Se
sanoi vähän, mutta kertoi
suuren tarinan.
Upea runo.Jäätynnykkö olin
Niin silloin
kun uin sylissä kesän,
uin
Sinua etsin,
kyyneleeni salaisuuden
aalloille sanomaansa itki.
Rakkaus asunnokseen
ei hän hyljänny
rakkaudesta siruja etsi.
Rakkaus niin korkea,laaja
se kietoo aaltojen pitkiin
liehuviin helmoihinsa.
Onnellisuuden aallot käänsi
lähelles rintaas vasten.
katseen siivin taivaan sineen,
aalto Sinut viereeni toi.
mies-57
Tiedätkö?
Päätäni pyöritän,,,Sinun vakuuttava runos.
Humalluttaa!! se tunne.
Olen otettu, pienestä löysit,
ja oisko niin,,,loppujen lopuks?
Sanat ei sitä kanna,
eii se tahtoo viedä omiaa teitään.
Sydämellinen kiitos taas annoit niin paljon.
Tuli ihan lämmin,
avatut kädet,annataan vastaan otetaan..Liisa
- lindalinda1
pienesti sanottu paljon,
lempeästi venhosi lipuu keinuviin aaltoihin ja
' katseen tiet yhdeks sulaa '
Ihana runo, kiitos.On elämässä hetkiä,
joissa sanat ei yllä.
Silloin
on raotettu mitä ei,
itsestään selvyytenä nää
lindalindal1
Lumista aamua, maisemat saaneet talvipeiton.
Sinulle kiitos eilisestä...Liisa
- tiiger-66
niin väkevä ja ihmeellinen
on rakkaus~~
rakkaudellista lepopäevää
rakas ystävä~~
täällä on niin paljon
kauniita runoja tänään,,,,
,,,,,,
,,mukava lukea sisällä
lämpimässä ja kuunnella myrskyy~~Kyllä rakkaus on
jota kaikki janoo.
Elämänkukka
ilman rakkautta.
ois
jäässä.
tiiger-66
rakkauden nuttua sydämelle,
eilisestä kiitos,,,,
nuku hyvin,,,voimia. Liisa toivoo
- iivee
kun kuuluu,
niin vetten ja tuulien tiet
avautuu ja
rakkauden voima sulattaa
jäätyneen...
Voi että, hienoja ajatuksia.Vesiä, tuulia
niihin ilossa ja surussa
tiet vie.
Lohdutus
laskettu alas sinne
iivee
Sinulle eilisestä vierailustas kiitos.
Talvista kaunista päivää...Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654
