Tarkemmin sanottuna jumalan kädestä, 11.6.86, jumalan käsi auttoi suurta urheiliaa.
havainto jumalasta
1
179
Vastaukset
niin sanota, että Jumala auttaa niitä, jotka auttavat itse itseään. Olisiko siitä kysymys?
Edellinen havainto taisi olla vuodelta äks e.a.a., kun jumalan sormi kirjoitteli kivitauluihin. Että kyllä se jumalan käsi vilahtelee säännöllisin väliajoin näkyvissä, siitä voi lukea Pyhästä Kirjasta (tm). Valitettavasti täällä on monia naturalisteja, jotka eivät ota tätä huomioon vaan vaativat todisteita. Haloo, siellähän se todiste on selvästi näkyvillä! Lukekaa paimentolaissatuja, niin saatte tietää Totuuden (tm)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.34214031- 2435632
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113178- 1852380
- 1372159
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131808Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos981469Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon461276Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411186- 891120