hihhulin rehellisyystesti.

puusilimä

"Tunnistatko itsesi seuraavasta?:

1. Fundamentalismiin kuuluu oikeassa olemisen pakko, fundamentalisti ei voi koskaan myöntää erehtyvänsä ainakaan uskontoon liittyvissä asioissa.

2. Raamattua ei lueta eikä ymmärretä oikein, vaan maagisesti, jolloin omat ajatukset "nähdään" Raamatusta kristallipallon tavoin.

3. Todellisuuden ja tosiasioiden kieltäminen, kuten kreationismissa ja "ihmeparantumisissa".

4. Oman pahuuden näkeminen muissa ihmisryhmissä kuten homoissa, juutalaisissa ym..

5. Fundamentalisti ei myöskään pyydä uskoontulonsa jälkeen keneltäkään muilta anteeksi kuin omalta porukaltaan (jengikäyttäytyminen).

6. Fundamentalistille uskonto ei ole uskontoa vaan "terapiaa".

7. Kuvioihin kuuluu yleensä myös naisten jonkinasteinen alistaminen ym.

8. pyrkimys toisten ihmisten manipuloimiseen, samoin kuin itsekin on uskoonsa manipuloitu.

9. Empatia (myötäelämisen kyky) puuttuu kokonaan.    "

------------------------------------------------ kuinkas moni tunnustaa?

onko hihhuli rehellinen(vai valehteleeko?)? pystyykö hihhuli myöntämään mitään?

8

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puusilimä

ei vielä yhtäkään rehellistä hihhulia.. mitä siis voimme tästä päätellä?

• Neiti Etsivä

Koska vastausrintamalla näyttää olevan hiljaista, minä avaan pelin ateistihihhulin ominaisuudessa:

"1. Fundamentalismiin kuuluu oikeassa olemisen pakko, fundamentalisti ei voi koskaan myöntää erehtyvänsä ainakaan uskontoon liittyvissä asioissa."
      - Olisin väärässä ateismini suhteen, jos joku kykenisi kiistatta ja objektiivisesti todistamaan jumalolennon olemassaolon. Toistaiseksi näin ei ole käynyt. Koska atemisniin ei kuulu mitään kiveenhakattua dogmia tai moraalijärjestelmää, asioita voidaan tarkastella monesta eri näkökulmasta samalla itse oppien uutta. En pidä väärässä olemisesta, mutta olen huomannut, että oman itseni kannalta teen itselleni palveluksen myöntämällä, että olin väärässä ja ottamalla opikseni.

"2. Raamattua ei lueta eikä ymmärretä oikein, vaan maagisesti, jolloin omat ajatukset "nähdään" Raamatusta kristallipallon tavoin."
      - Koska ateistilla ei ole dogmaattista oppikirjaa, tarkastellaan tässä kohdin faktuaalista kirjallisuutta. Faktat eivät jätä kovin paljon varaa tulkinnoille, mutta niitäkin voidaan tarkastella eri näkökulmista, joka on jopa suotavaa.

"3. Todellisuuden ja tosiasioiden kieltäminen, kuten kreationismissa ja "ihmeparantumisissa"."
      - Koska ateismi perustuu yliluonnollisuuden puuttumiseen, pitää lähtökohdiksi ottaa tosiasiat eli kaikkien havaitsemat faktat.

"4. Oman pahuuden näkeminen muissa ihmisryhmissä kuten homoissa, juutalaisissa ym.."
      -On melko yleisinhimillistä projisoida oma mulkkuilu ulkopuolisiin, mutta koska ateisti ei usko Saatanaan ja pahuuden ulkoistamiseen, loppupeleissä ihminen on ihan itse vastuussa käytöksestään. Jos perseilee ei se ole mitään Saatanan viettelystä vaan ihan oma valinta, josta pitää myös vastuu kantaa.

"5. Fundamentalisti ei myöskään pyydä uskoontulonsa jälkeen keneltäkään muilta anteeksi kuin omalta porukaltaan (jengikäyttäytyminen)."
      - Korvatkaamme termi uskoontulo sillä, että ihminen tulee johtopäätökseen, ettei jumalia ole. Näin ollen kaikki ihmiset ovat samalla lähtöviivalla ja silloin ihmisiä on kohdeltavat tasapuolisesti (kattaa myös käyttäytymismallin "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan"). Taas on yleisinhimillistä, että ihminen tuntee suurempaa sympatiaa omaa viiteryhmäänsä kohtaan kuin ulkopuolisia ryhmiä kohtaan, mutta tämä ei oikeuta esim. rikkomaan lakia.

"6. Fundamentalistille uskonto ei ole uskontoa vaan "terapiaa"."
      -Maailmankatsomus on osa ihmisen persoonallisuutta, joka elää ihmisen persoonan muovautumisen kanssa kaksisuuntaisessa vuorovaikutuksessa. Maailmankatsomus vaikuttaa moraalisiin valintoihin, mutta moraaliset valinnat myös maailmankatsomukseen.

"7. Kuvioihin kuuluu yleensä myös naisten jonkinasteinen alistaminen ym."
      -Ateismi ei sisällä oppirakennelmia ihmisten arvosta, joten kenenkään alistaminen ei ole perusteltua ateismin nojalla.

"8. pyrkimys toisten ihmisten manipuloimiseen, samoin kuin itsekin on uskoonsa manipuloitu."
      -Ateismiin kuuluu normaali keskustelu ja jopa väittely, jossa hyvällä argumentoinnilla pyritään tukemaan omia väitteitä. On sitten vastaväittäjän ja ulkopuolisten asia punnita, miten vakuuttavia argumentit ovat.

"9. Empatia (myötäelämisen kyky) puuttuu kokonaan."
      -Osittain yksilöllinen piirre, en kykene samaistumaan uskovaiseen, jolla yliluonnollisia kokemuksia. Sen sijaan jokainen voi halutessaan kuvitella, miltä tuntuu olla syrjitty. Ja koska varmasti valtaosa pitää tuota tunnetta epämiellyttävänä, voidaan syrjintää käyttää kätevästi rangaistuksena.

• Missukka

Tunnistatko itsesi seuraavasta?:

1. Fundamentalismiin kuuluu oikeassa olemisen pakko, fundamentalisti ei voi koskaan myöntää erehtyvänsä ainakaan uskontoon liittyvissä asioissa.

Jos muutan mieltäni, olen taas oikeassa.

2. Raamattua ei lueta eikä ymmärretä oikein, vaan maagisesti, jolloin omat ajatukset "nähdään" Raamatusta kristallipallon tavoin.

Eijuu. Liian sekavasti kirjoitettu kohta.

3. Todellisuuden ja tosiasioiden kieltäminen, kuten kreationismissa ja "ihmeparantumisissa".

Hän ken sanoo, ettei koskaan kiellä todellisuutta ja tosiasioita, valehtelee itsellensä. Kreationismiä en tietääkseni kannata ja ihmeparantumisille olen positiivisen avoin. Olen lukenut useasta parantuneesta toivottomasta tapauksesta, mutta kaikki ei ole olleet uskovaisia.

4. Oman pahuuden näkeminen muissa ihmisryhmissä kuten homoissa, juutalaisissa ym..

Luonteenpiirteeni, joita en kykene hyväksymään itsessäni, ovat niitä, joiden näkeminen muissa saa suuttumaan.

5. Fundamentalisti ei myöskään pyydä uskoontulonsa jälkeen keneltäkään muilta anteeksi kuin omalta porukaltaan (jengikäyttäytyminen).

En tunnista.

Mahdollisuus.

Siitä voisi keskustella pitempäänkin.

8. pyrkimys toisten ihmisten manipuloimiseen, samoin kuin itsekin on uskoonsa manipuloitu.

En tunnista. Ei kannettu vesi kaivossa pysy, joten ei maksa vaivaa.

9. Empatia (myötäelämisen kyky) puuttuu kokonaan.

En tunnista. Tosin yksi parhaita ystäviäni sanoi kerran minulle, että spurgut ovat parempia ihmisiä toisilleen kuin minä olen muita kohtaan. Toisaalta sitten taas tv:n animal rescue-ohjelmat saavat minut itkemään joka katsomiskerta.

Kun itsekin olet totaalisen hurahtanut ateismiin, niin voisit vastata omiin kysymyksiisi.

• puusilimä

vaikka et vastannutkaan kaikkiin kysymyksiin niin vastaanpa silti.. tässä ole hyvä:

olen tänäänkin myöntänyt olevani väärässä jo ainakin pari kertaa joten en ole fundis..

raamattu on surkein koskaan julkaistu kirja.. paskalappunippu on tälle kyseenalaiselle rasismiin, väkivaltaan ja murhaamiseen yllyttävälle teokselle paljon parempi nimi.

en kiellä todellisuutta.. en keksi mielikuvituskavereita itselleni...

minulla ei ole mitään homoja vastaan... juutalaiset taas ovat hihhuleita, joten niitä vastaan on.. minä en voi sietää hihhuleita..

fundishihu lentää uskonkiihkossaan pilvenpiirtäjään ja sillä selvä.. ei ne anteeksi pyytele vaan suu vaahdossa selostavat sairauttaan kaikille..

ennemminkin pakkomielle...

ateisti ei alista ketään jumalaluulottomuutensa takia.. jos ateisti alistaa naisia.. niin ateistilla on siihen jotkut muut syyt.. jumalaluulon puuttuminen ei ole tähän syynä..
        alistaisinko itseni? sori.. en ... sen verran olen itsekäs..

en manipuloi pieniä viattomia lapsia.. en myöskään pyri heitä käyttämään seksuaalisesti hyväksi. hihuilla on tämä ihan jo harrastuksena.. onneksi jumalaluulot ovat vähentymässä, että päästään tuollaisista eroon..

ei puutu, paitsi jos kyseessä on hihhuli.. hihhulit eivät tarvitse sääliä tai mitään myönnytyksiä..

• Missukka
        puusilimä kirjoitti:

vaikka et vastannutkaan kaikkiin kysymyksiin niin vastaanpa silti.. tässä ole hyvä:

olen tänäänkin myöntänyt olevani väärässä jo ainakin pari kertaa joten en ole fundis..

raamattu on surkein koskaan julkaistu kirja.. paskalappunippu on tälle kyseenalaiselle rasismiin, väkivaltaan ja murhaamiseen yllyttävälle teokselle paljon parempi nimi.

en kiellä todellisuutta.. en keksi mielikuvituskavereita itselleni...

minulla ei ole mitään homoja vastaan... juutalaiset taas ovat hihhuleita, joten niitä vastaan on.. minä en voi sietää hihhuleita..

fundishihu lentää uskonkiihkossaan pilvenpiirtäjään ja sillä selvä.. ei ne anteeksi pyytele vaan suu vaahdossa selostavat sairauttaan kaikille..

ennemminkin pakkomielle...

ateisti ei alista ketään jumalaluulottomuutensa takia.. jos ateisti alistaa naisia.. niin ateistilla on siihen jotkut muut syyt.. jumalaluulon puuttuminen ei ole tähän syynä..
        alistaisinko itseni? sori.. en ... sen verran olen itsekäs..

en manipuloi pieniä viattomia lapsia.. en myöskään pyri heitä käyttämään seksuaalisesti hyväksi. hihuilla on tämä ihan jo harrastuksena.. onneksi jumalaluulot ovat vähentymässä, että päästään tuollaisista eroon..

ei puutu, paitsi jos kyseessä on hihhuli.. hihhulit eivät tarvitse sääliä tai mitään myönnytyksiä..

"olen tänäänkin myöntänyt olevani väärässä jo ainakin pari kertaa joten en ole fundis.."

Omaan ateismiisi liittyen väärässä, tuskin.

Ei kai fundamentalismiä niin määritellä, että tietää mielestänsä kaiken asiassa kuin asiassa?

"en kiellä todellisuutta.."

Mutta kun alitajuntasi tai jokin voi kieltää. Esimerkiksi surutyön yksi normaali vaihe on todellisuuden kieltäminen. Ilman sitä psyyke ei tervehdy suuresta iskusta. Tietysti kysymystä voi käsitellä myös mielikuvituskaveri-tasolla.

"minä en voi sietää hihhuleita.."

Tarkoitatko kaikkia jotka vähänkin sanovat uskovansa vai ääri-uskovaisia?

Vietät omasta halustasi aikaasi palstalla, jossa pyörii sietämättömiä ihmisiä. Miksi tuo olisi sinulle hyväksi kun yleensä sellainen ei ole ihmiselle hyväksi?

"Fundamentalisti ei myöskään pyydä uskoontulonsa jälkeen keneltäkään muilta anteeksi kuin omalta porukaltaan (jengikäyttäytyminen)"
        "myötäelämisen kyky ei puutu, paitsi jos kyseessä on hihhuli.."" juutalaiset taas ovat hihhuleita, joten niitä vastaan on..minä en voi sietää hihhuleita.."

Etkä pyytää heiltä anteeksi, jos olet heitä loukannut? Viittaa ateistifundikseen.

"en myöskään pyri heitä käyttämään seksuaalisesti hyväksi. hihuilla on tämä ihan jo harrastuksena.."

Miten voit kirjoittaa rekisteröityneenä, vaikka olet jäähyllä?

.

• puusilimä
        Missukka kirjoitti:

"olen tänäänkin myöntänyt olevani väärässä jo ainakin pari kertaa joten en ole fundis.."

Omaan ateismiisi liittyen väärässä, tuskin.

Ei kai fundamentalismiä niin määritellä, että tietää mielestänsä kaiken asiassa kuin asiassa?

"en kiellä todellisuutta.."

Mutta kun alitajuntasi tai jokin voi kieltää. Esimerkiksi surutyön yksi normaali vaihe on todellisuuden kieltäminen. Ilman sitä psyyke ei tervehdy suuresta iskusta. Tietysti kysymystä voi käsitellä myös mielikuvituskaveri-tasolla.

"minä en voi sietää hihhuleita.."

Tarkoitatko kaikkia jotka vähänkin sanovat uskovansa vai ääri-uskovaisia?

Vietät omasta halustasi aikaasi palstalla, jossa pyörii sietämättömiä ihmisiä. Miksi tuo olisi sinulle hyväksi kun yleensä sellainen ei ole ihmiselle hyväksi?

"Fundamentalisti ei myöskään pyydä uskoontulonsa jälkeen keneltäkään muilta anteeksi kuin omalta porukaltaan (jengikäyttäytyminen)"
        "myötäelämisen kyky ei puutu, paitsi jos kyseessä on hihhuli.."" juutalaiset taas ovat hihhuleita, joten niitä vastaan on..minä en voi sietää hihhuleita.."

Etkä pyytää heiltä anteeksi, jos olet heitä loukannut? Viittaa ateistifundikseen.

"en myöskään pyri heitä käyttämään seksuaalisesti hyväksi. hihuilla on tämä ihan jo harrastuksena.."

Miten voit kirjoittaa rekisteröityneenä, vaikka olet jäähyllä?

.

"Omaan ateismiisi liittyen väärässä, tuskin."

joo jumalaan luulemattomuudessa ei voi olla väärässä ellei kiistattomia todisteita jumalan olemassaolosta esitetä.

"Ei kai fundamentalismiä niin määritellä, että tietää mielestänsä kaiken asiassa kuin asiassa? "

ei tietenkään..

"Mutta kun alitajuntasi tai jokin voi kieltää. Esimerkiksi surutyön yksi normaali vaihe on todellisuuden kieltäminen."

???????? nyt en kyllä ymmärtänyt... alitajuntani kieltää todellisuuden??? wtf?

"Tarkoitatko kaikkia jotka vähänkin sanovat uskovansa vai ääri-uskovaisia? "

ihan kaikkia hihhuleita..

"Vietät omasta halustasi aikaasi palstalla, jossa pyörii sietämättömiä ihmisiä. Miksi tuo olisi sinulle hyväksi kun yleensä sellainen ei ole ihmiselle hyväksi? "

jos saan toiminnallani edes yhden hihhulin pois harhoistaan niin olen tehnyt jotain hyvää.. krisselihihuthan eivät hyvää edes kykene tekemään..

"Etkä pyytää heiltä anteeksi, jos olet heitä loukannut? Viittaa ateistifundikseen. "

joo.. en todellakaan pyydä kristinuskontoisilta juutalaishihhuleilta yhtään mitään anteeksi.. ne on todella sairaita yksilöitä ja ne pitäisi saada hoitoon..
        olen siis fundis.. ;)
        pyydän kyllä anteeksi normaaleilta ihmisiltä, mutta en missään tapauksessa hihhuleilta.

"Miten voit kirjoittaa rekisteröityneenä, vaikka olet jäähyllä?"

mietipä sitä.. joku hihhuli vain vaati galleriasivun "jäähylle" kun ei ilmeiseswti kestänyt totuutta jumalansa olemattomuudesta.. ;)
        hihut ottaa nokkiinsa niin helposti.. varsinkin jos ovat saatanaapalvovia helluntailaisia..

• Missukka
        puusilimä kirjoitti:

"Omaan ateismiisi liittyen väärässä, tuskin."

joo jumalaan luulemattomuudessa ei voi olla väärässä ellei kiistattomia todisteita jumalan olemassaolosta esitetä.

"Ei kai fundamentalismiä niin määritellä, että tietää mielestänsä kaiken asiassa kuin asiassa? "

ei tietenkään..

"Mutta kun alitajuntasi tai jokin voi kieltää. Esimerkiksi surutyön yksi normaali vaihe on todellisuuden kieltäminen."

???????? nyt en kyllä ymmärtänyt... alitajuntani kieltää todellisuuden??? wtf?

"Tarkoitatko kaikkia jotka vähänkin sanovat uskovansa vai ääri-uskovaisia? "

ihan kaikkia hihhuleita..

"Vietät omasta halustasi aikaasi palstalla, jossa pyörii sietämättömiä ihmisiä. Miksi tuo olisi sinulle hyväksi kun yleensä sellainen ei ole ihmiselle hyväksi? "

jos saan toiminnallani edes yhden hihhulin pois harhoistaan niin olen tehnyt jotain hyvää.. krisselihihuthan eivät hyvää edes kykene tekemään..

"Etkä pyytää heiltä anteeksi, jos olet heitä loukannut? Viittaa ateistifundikseen. "

joo.. en todellakaan pyydä kristinuskontoisilta juutalaishihhuleilta yhtään mitään anteeksi.. ne on todella sairaita yksilöitä ja ne pitäisi saada hoitoon..
        olen siis fundis.. ;)
        pyydän kyllä anteeksi normaaleilta ihmisiltä, mutta en missään tapauksessa hihhuleilta.

"Miten voit kirjoittaa rekisteröityneenä, vaikka olet jäähyllä?"

mietipä sitä.. joku hihhuli vain vaati galleriasivun "jäähylle" kun ei ilmeiseswti kestänyt totuutta jumalansa olemattomuudesta.. ;)
        hihut ottaa nokkiinsa niin helposti.. varsinkin jos ovat saatanaapalvovia helluntailaisia..

"joo jumalaan luulemattomuudessa ei voi olla väärässä"

Eli olet ateistifundis.

"nyt en kyllä ymmärtänyt... alitajuntani kieltää todellisuuden???"
        "krisselihihuthan eivät hyvää edes kykene tekemään"

Siis poliisit on väärässä, kun pyytävät papin mukaan kertoessaan kuolemantapauksesta omaisille? Pappi lohduttaessaan ei kykene tekemään hyvää?

Alitajunta sulkee ne asiat, joita mieli ei kykene käsittelemään. Näin aivot toimii.

"Miksi tuo olisi sinulle hyväksi kun yleensä sellainen ei ole ihmiselle hyväksi? "
        "jos saan toiminnallani edes yhden hihhulin pois harhoistaan niin olen tehnyt jotain hyvää.."

Hyvän tekeminen tekee hyvää itselle, juu. Kysymys kuului, miksi sinulle olisi hyväksi pyöriä sietämättömien ihmisten kanssa kun sellainen ei ihmisille yleensä tee hyvää. "Mä kestän kyllä" ei ole oikea vastaus. Mutta ei tarvi perustella enempää.

"joku hihhuli vain vaati galleriasivun "jäähylle""

Jaa. Ei niitä turhista pyynnöistä jäähylle panna.

"saatanaapalvovia helluntailaisia.."

Suosittelen ehdottomasti pesäeroa helluntailaisuuteen. Suuttumiskynnyksesi on aikas matala. Lisää omaan elämääsi kauneutta ja vähennä rumuutta. Olet sen arvoinen. (kulunut mainoslause juu)

• "1. Fundamentalismiin kuuluu oikeassa olemisen pakko, fundamentalisti ei voi koskaan myöntää erehtyvänsä ainakaan uskontoon liittyvissä asioissa."

Itse olen muuttanut käsityksiä uskontoon liittyvissä asioissa.Eli en koe "oikessa olemisen pakkoa".

"2. Raamattua ei lueta eikä ymmärretä oikein, vaan maagisesti, jolloin omat ajatukset "nähdään" Raamatusta kristallipallon tavoin. "

En koskaan lue Raamattua että näkisin tai etsisin sieltä omia ajatuksia. Päinvastoin luen Raamattua oppiakseni tuntemaan Jumalan ajatuksia.

"3. Todellisuuden ja tosiasioiden kieltäminen, kuten kreationismissa ja "ihmeparantumisissa"."

No koska itse olen kokenut "ihmeparantumisen" en sitä voi valheeksikaan väittää.

"4. Oman pahuuden näkeminen muissa ihmisryhmissä kuten homoissa, juutalaisissa ym.. "

Myytti joka elä vahvasti,valitettavasti. uskoon tullut ihminen näkee,huomaa ja tajuaa juuri sen oman pahuuden kipeälläkin tavalla.

"5. Fundamentalisti ei myöskään pyydä uskoontulonsa jälkeen keneltäkään muilta anteeksi kuin omalta porukaltaan (jengikäyttäytyminen)."

Olen pyytänyt anteeksi muiltakin kuin omalta porukalta.

"6. Fundamentalistille uskonto ei ole uskontoa vaan "terapiaa". "

Tavallaan totta,koska uskoni Jumalaan myös hoitaa. Tästähän on ihan empiiristä tutkimustulostakin olemassa.

"7. Kuvioihin kuuluu yleensä myös naisten jonkinasteinen alistaminen ym."

En ole tälläistä havainnut uskoni aikana. Johtuukin varmaan Raamatun väärintulkinnasta.

"8. pyrkimys toisten ihmisten manipuloimiseen, samoin kuin itsekin on uskoonsa manipuloitu."

En ole pyrkinyt koskaan ketään manipuoloimaan uskoon.Eikä minua kukaan manipuoloinut.Kaikki tapahtui täysin vapaaehtoisesti.

"9. Empatia (myötäelämisen kyky) puuttuu kokonaan. "

Uskoontuloni myötä tämä Empatian taito on kohdallani vain lisääntynyt.

"onko hihhuli rehellinen(vai valehteleeko?)? pystyykö hihhuli myöntämään mitään? "

Mitäs nuista valehtelemaan sen enempääkö myöntämään sellaista mikä ei ole totta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      90
      5509
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      55
      3657
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      3005
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      49
      2219
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1976
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      301
      1917
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1626
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1407
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1363
    Aihe