Te ette usko Jumalaan kaikkivaltiaaseen taivaan ja maan luojaan.
Minä uskon Jumalaan kaikkivaltiaaseen ja Jeesukseen kristukseen, koska minä en halua luopua siitä ajatusmaailmasta jossa minulla on palkintona ääretön onni ja nautinto ikuisesti.
Te pidätte minua hulluna tai ainakin tyhmänä, koska te olette todenneet ettei Jumalaan uskominen kannata, koska teillä on mielestänne jo tarpeeksi todisteita kumotaksenne Jumalan olemassa olon, te teette nyt mielestänne teitä eniten hyödyttävän valinnan ja siksi annatte itsellenne luvan tuntea onnea. Sama asia tapahtuu myös minun mielessäni, mutta minä olen laskenut ja saanut toisen tuloksen kuin te, tämän takia te pidätte minua vajaana, koska olen näennäisesti samoista tekiöistä saanut eri vastauksen kuin te ja ei ole mahdollista että te olisitte väärässä tai teissä olisi vika. Te nyt ajattelette että "hullu" ja että minussa on jotain vikaa ja siksi halveksutte minua, mutta minä olen onnellinen omassa ajatus maailmassani, koska olen antanut itselleni luvan olla onnellinen, koska mielestäni saavutan nyt parhaimman hyödyn ja näin ollen teen mielestäni oikein.
En tuomitse teitä, pitää ottaa huomioon etteivät meidän elämämme ole olleet samanlaiset ja että minä saatan tietää jotain enemmän kuin te, tai saatan olla tietämätön jostain mistä te ette ole.
Joudutte kuitenkin myöntämään että raamattu on oikeassa siinä että "kaikki on turhuutta ja tuulen tavoittelua", mutta tämä ei tee mitään muuta asiaa todeksi (vaikka olisikin tarve, ei rakkautta ole) ja minä joudun myöntämään sen että olette oikeassa siinä ettei raamattu puhu totta ja että raamattu on täynnä valheita ja paska puhetta.
Haluaisinkin vielä lopuksi kiittää Jumalaa kyrvästä sekä pillusta ja toivottaa teille lämpimiä kelejä Helvettiin. Hei hei.
Pakanat, Jumalani on
21
535
Vastaukset
- puusilimä
no kerrohan nyt kun elät harhoissasi että miksi jumalalle on niin tärkeää että siihen luullaan?
jos sellainen jumala sattuu vaikka olemaankin olemassa niin minä en sellaiseen luule. ainakaan ilman perusteluja.. eli voisitko selventää nyt meille kaikille miksi jumalasi vaatii luulemaan itseensä?
mitä tapahtuu jos kukaan ei luulekaan jumalaasi?
eli käösitellään tätä perusasiaa eli uskoa(=luulo)..
MIKSI?
sitten kun olet tuohon vastannut niin sitten voidaan keskustella noista jatkojutuista joita selostit(esim. helvetti ja ikuinen onni ym..)- Raivoraitis kiihkouskovainen
Kyllä, heti alkuun sanoit klassisen alentavan sanan.
Ja mitä sitten sanotkaan "voisitko selventää", mitä kaikkea tästä voidaankaan päätellä.
Ja miten omaperäistä, lopuksi laitat lauseen jossa annat ymmärtää että sinua ei kiinnostaisi ja että minä olisin huonommassa asemassa (miten ovela oletkaan).
No, Jumala on olemassa siksi koska ihmiset hyötyvät hänen olemassa olostaan, ilman kummankin puolista hyötymistä ei ole mitään. Jumalani vaatii uskomaan itseensä koska muuten hän eivaatisi, eikä mikään toimisi (etkö jo näe?).
En syytä sinua mistää, ole vain ihminen ja käyttäytymisesi on jo liiankin tyypillistä tuossa tilanteessa olevalle.
Uskottelemalla itsellesi että olisin harhoissani, annat itsellesi luvan olla kyseen alaistamatta omia arvojasi jotka eivät myöskään kestä tarkkailua ja ovat näin ollen arka aihe sinulle, koska tinä saat mielestäsi suurimman tyydytyksen uskoessasi että Jumalaa ei ole ja ajatuskin siitä että olisi Jumala saa sinut tuntemaan itsesi huonommaksi (koska olisit ollut väärässä, josta seuraa se että olet tehnyt vääriä asioita ja et enää voikkaan oikeuttaa itseäsi onneen.
Tieto mikä minulla on, on apsoluuttista ja niin paljon kun siitä nautintoa saankin, niin on se myös taakka. Miten voinkaan kuvitella ajat jolloin olin kujalla niin kuin sinä olet. Jos olen nyt täysin rehellinen (jota en ole), niin sanoisin sinulle että sinä et ole mitään. - puusilimä
Raivoraitis kiihkouskovainen kirjoitti:
Kyllä, heti alkuun sanoit klassisen alentavan sanan.
Ja mitä sitten sanotkaan "voisitko selventää", mitä kaikkea tästä voidaankaan päätellä.
Ja miten omaperäistä, lopuksi laitat lauseen jossa annat ymmärtää että sinua ei kiinnostaisi ja että minä olisin huonommassa asemassa (miten ovela oletkaan).
No, Jumala on olemassa siksi koska ihmiset hyötyvät hänen olemassa olostaan, ilman kummankin puolista hyötymistä ei ole mitään. Jumalani vaatii uskomaan itseensä koska muuten hän eivaatisi, eikä mikään toimisi (etkö jo näe?).
En syytä sinua mistää, ole vain ihminen ja käyttäytymisesi on jo liiankin tyypillistä tuossa tilanteessa olevalle.
Uskottelemalla itsellesi että olisin harhoissani, annat itsellesi luvan olla kyseen alaistamatta omia arvojasi jotka eivät myöskään kestä tarkkailua ja ovat näin ollen arka aihe sinulle, koska tinä saat mielestäsi suurimman tyydytyksen uskoessasi että Jumalaa ei ole ja ajatuskin siitä että olisi Jumala saa sinut tuntemaan itsesi huonommaksi (koska olisit ollut väärässä, josta seuraa se että olet tehnyt vääriä asioita ja et enää voikkaan oikeuttaa itseäsi onneen.
Tieto mikä minulla on, on apsoluuttista ja niin paljon kun siitä nautintoa saankin, niin on se myös taakka. Miten voinkaan kuvitella ajat jolloin olin kujalla niin kuin sinä olet. Jos olen nyt täysin rehellinen (jota en ole), niin sanoisin sinulle että sinä et ole mitään.eli miksi jumalasi vaatii luulemista itseensä?
et vastannnut..
"Jumala on olemassa siksi koska ihmiset hyötyvät hänen olemassa olostaan,"
kuka on hyötynyt ja miten?
"Jumalani vaatii uskomaan itseensä koska muuten hän eivaatisi, eikä mikään toimisi (etkö jo näe?). "
eli miksi se tarvii sitä luulemista? yhtähyvin kaikkivoipa voisi laittaa kaiken toimimaan vaikkei kukaan luulekaan.. entäs kun kukaan ei enää luule? väheneekö jumalasi taikapisteet jos kukaan ei luule?
oletko kuullut sellaisesta pelistä ku "populous"?
tuli meinaan joskus aika paljon leikittyä "jumalaa" ja vitutti kun eivät enää luulleet ja hävis pelin... - Raivoraitis kiihkouskovainen
puusilimä kirjoitti:
eli miksi jumalasi vaatii luulemista itseensä?
et vastannnut..
"Jumala on olemassa siksi koska ihmiset hyötyvät hänen olemassa olostaan,"
kuka on hyötynyt ja miten?
"Jumalani vaatii uskomaan itseensä koska muuten hän eivaatisi, eikä mikään toimisi (etkö jo näe?). "
eli miksi se tarvii sitä luulemista? yhtähyvin kaikkivoipa voisi laittaa kaiken toimimaan vaikkei kukaan luulekaan.. entäs kun kukaan ei enää luule? väheneekö jumalasi taikapisteet jos kukaan ei luule?
oletko kuullut sellaisesta pelistä ku "populous"?
tuli meinaan joskus aika paljon leikittyä "jumalaa" ja vitutti kun eivät enää luulleet ja hävis pelin...Jumalani vaatii uskomista itseensä samasta syystä, kuin sinä pelaat tietokonepelejä.
Pitää muistaa että jumalan olemassa ololla on tarkoitus ja se on sama kuin suksien tai veneen.
Minun ainoa motiivi tässä pisteessä on ihmisten välinen kanssa käyminen ja mikäli kertoisin sinulle suoraan miten asiat oikeasti ovat, olisin taas yksin. - puusilimä
Raivoraitis kiihkouskovainen kirjoitti:
Jumalani vaatii uskomista itseensä samasta syystä, kuin sinä pelaat tietokonepelejä.
Pitää muistaa että jumalan olemassa ololla on tarkoitus ja se on sama kuin suksien tai veneen.
Minun ainoa motiivi tässä pisteessä on ihmisten välinen kanssa käyminen ja mikäli kertoisin sinulle suoraan miten asiat oikeasti ovat, olisin taas yksin.eli miksi?
mikä tarkoitus jumalan olemassaololla on? - Raivoraitis kiihkouskovainen
puusilimä kirjoitti:
eli miksi?
mikä tarkoitus jumalan olemassaololla on?Sinä pyydät minulta valaistusta, mutta teet virheen koska mikään ei velvoita minua jakamaan tietoani ja näin antamaan SINULLE valtaa.
En tule ikinä sanomaan sinulle asioiden oikeaa olemusta, koska silloin et enää olisi riippuvainen minusta. Annan sinulle murun kerrallaan, niin kuin sinä kouluttaessasi koiraasi, et anna kaikkia herkkuija kerralla, vaan annat pienen palan kerrallaan, jotta koiralla olisi jotain syytä totella sinua.
Vihjeeni nyt on että, se joka sai kaikkein suurimman hyödyn Jumalasta on jo kuollut ja jäljellä on vain ihmiseiä jotka kulkevat hänen jättämässä vanavedessä.
Raivoraitis on raittiina raivo. Ota pienet kännit niin rentoudut.
Sinä olet itsetuomitseva uskis.
Haukuit itsesi jo valmiiksi ja näin helpotat meidän oloa.
Jatka samaan malliin.- Raivoraitis kiihkouskovainen
Sain naida Jumalaa kankkuun. Se huusi kuin sika.
- puusilimä
raamatussa sanotaan että possua ei saa syödä...
- Mopopytty.
puusilimä kirjoitti:
raamatussa sanotaan että possua ei saa syödä...
seksistä mitään?
- puusilimä
Mopopytty. kirjoitti:
seksistä mitään?
eiköhän se raamattu keskity siihen esinahkojen leikkelyyyn enemmän...
- Kelluvan rautalaivan
:D :D Siinä se taas on!
Mites olet voinut vanha veitikka? - apinan raivolla
Sarkasmi on huumorin lajeista vaikein.
Todisteeksi käy tämän revittelyn vastaanotto ns. ateistien taholta :(- mmm
Koska hänestä on sarjakuvalehtiä! Tiedoksi nyt vain ettei Jumala luonut maapalloa vaan luonto.Raamatun mukaan muuten dinosauruksia ei ollut vaikka ne on todistettu olevaksi.
- raivoateisti
Sarkasmi... höh. Ei voi tekstistä päätellä onko kysymys herjasta. Kiitokset jumalalle kyrvästä ja pillusta lopussa voi tarkoittaa kumpaa tahansa. Uskiksia on niin erilaisia, vaikeita, estyneitä ja hulluja, sekopäitä.
Päättele siinä sitten tuntematta kirjoittajaa, onko kyseessä sarkastinen joukki vai sekopääuskiksen herneenjuoksua...
- hullu olet
Voihan kili... Olet hullu ja todella tyhmä. Tule nyt todellisuuteen sieltä haavemaailmastasi. Kun kuolet sinusta jää rupinen ranka multaan, joka sekin siirtyy pian luonnon hiilikiertoon. Verenkierto kun loppuu, aivot sammuu, illusio hengestä/minästä häviää ikusiksi ajoiksi. Lopeta haaveilu ikuisesta whatever ja hyväksy tämä tosiasia niin on helpompi elää.
- bubastis.tmi
Minä olen alkanut matkimaan sinua eräällä toisella palstalla :D Pitävät minua ihan hulluna :D
t. fanisiKyllä ystäväiseni, hulluus antaa vallan. Se luo alku asetelman joka sallii minun manipuloida, ja näin se antaa valtaa.
Tykkään leikkiä ihmismielien kanssa, jolloin saan vallan tunteen, koska olen aina yhden askeleen edellä uhriani ja sen huomaaninen ja itselleni keskusteluissani sen todistaminen antaa minulle mielihyvän tunteen.
Raivoraitis kiihkouskovainen on tuorein nimimerkkini jota käytän, ainoa rekisteröity nimimerkkini on T12. Minulla on myös muita nimimerkkejä jotka ovat laadittu siten että saavuttaisin niillä maximaallisen mahdilloisuuteni onnistua.- bubastis.tmi
T12 kirjoitti:
Kyllä ystäväiseni, hulluus antaa vallan. Se luo alku asetelman joka sallii minun manipuloida, ja näin se antaa valtaa.
Tykkään leikkiä ihmismielien kanssa, jolloin saan vallan tunteen, koska olen aina yhden askeleen edellä uhriani ja sen huomaaninen ja itselleni keskusteluissani sen todistaminen antaa minulle mielihyvän tunteen.
Raivoraitis kiihkouskovainen on tuorein nimimerkkini jota käytän, ainoa rekisteröity nimimerkkini on T12. Minulla on myös muita nimimerkkejä jotka ovat laadittu siten että saavuttaisin niillä maximaallisen mahdilloisuuteni onnistua.ehkä se kuitenkin minussakin piilee :D Hauskaa on kuitenkin asettaa ansa ja nähdä kuinka uhri sukeltaa siihen sulat muikeana :D
bubastis.tmi kirjoitti:
ehkä se kuitenkin minussakin piilee :D Hauskaa on kuitenkin asettaa ansa ja nähdä kuinka uhri sukeltaa siihen sulat muikeana :D
Mikään ei voita mielihyvää, kun on suunnitellut asiat huolella (tai ainakin ajatellut niitä) ja kun sitten näkee kuin, tuo ihmis mieli reagoi juuri niin, kuin sinä olet suunnitellut ja tämä mahdollistaa ihmismelen rajattoman manipuloinnin ja mitä viattomampi uhri, sita makeammalta hänellä leikkimisensä maistuu.
Kun teen havainnon ihmismielen toiminnasta on sitä mukava testata täällä ja huomata kuinka ennustettavissa ihminen onkaan.
Sen jälkeen kun olen testannut teorioitani ja todennut niiden toimivuuden, on minulla kuitenkin vielä uhri koukussa ja tämä asetelma sallii minun vielä leikkiä hänellä jolloin koitan erilaisia manipulointi kikkoja ja tutkin hänen reaktiotaan. On erittäin hyödyllistä nähdä miten ihminen laskelmoi, koska nyt kun olen tietoinen ihmismielessä olevasta ajatuspohjasta, minä pystyn ennustamaan miten hän reagoi kun syötän hänelle tiettyä tietoa ja saan hänet tuntemaan halutessani mitä tahansa haluan hänen tuntevan, kun hän on oikeassa mielentilassa ovat tietyt keinot toimivampia.
Toivottavasti nautit yhtäpaljon kokeiluistasi kuin mitä minä ja onnea sopivien uhrejan pyydystykseen.- bubastis.tmi
T12 kirjoitti:
Mikään ei voita mielihyvää, kun on suunnitellut asiat huolella (tai ainakin ajatellut niitä) ja kun sitten näkee kuin, tuo ihmis mieli reagoi juuri niin, kuin sinä olet suunnitellut ja tämä mahdollistaa ihmismelen rajattoman manipuloinnin ja mitä viattomampi uhri, sita makeammalta hänellä leikkimisensä maistuu.
Kun teen havainnon ihmismielen toiminnasta on sitä mukava testata täällä ja huomata kuinka ennustettavissa ihminen onkaan.
Sen jälkeen kun olen testannut teorioitani ja todennut niiden toimivuuden, on minulla kuitenkin vielä uhri koukussa ja tämä asetelma sallii minun vielä leikkiä hänellä jolloin koitan erilaisia manipulointi kikkoja ja tutkin hänen reaktiotaan. On erittäin hyödyllistä nähdä miten ihminen laskelmoi, koska nyt kun olen tietoinen ihmismielessä olevasta ajatuspohjasta, minä pystyn ennustamaan miten hän reagoi kun syötän hänelle tiettyä tietoa ja saan hänet tuntemaan halutessani mitä tahansa haluan hänen tuntevan, kun hän on oikeassa mielentilassa ovat tietyt keinot toimivampia.
Toivottavasti nautit yhtäpaljon kokeiluistasi kuin mitä minä ja onnea sopivien uhrejan pyydystykseen.Mulle ei ihan istu tuo suunniteltu manipulointi, olen liian empaattinen siihen. Säälin siis hihujakin :).
Oikeassa elämässä käytän tätä kykyä nähdä miten ihmisen mieli toimii, niin että saan heitä manipuloitua itsensä ja suoritustensa parantamiseen, tekemään positiivisempia valintoja.
Asioita voi käyttää joko haitaksi tai hyödyksi, itse olen mielummin hyödyksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840