Profeetta Muhammad on sanonut:
"Kaikkivaltias Allah on sanonut: ’Oi Aadamin poika, niin kauan kuin kutsut Minua ja pyydät Minulta, annan sinulle anteeksi mitä olet tehnyt enkä Minä pane pahakseni. Oi Aadamin poika, vaikka syntisi yltäisivät taivaan pilviin, mutta pyytäisit sitten Minulta anteeksi, antaisin sinulle anteeksi. Oi Aadamin poika, vaikka tulisit luokseni synteinesi, jotka olisivat lähes yhtä suuria kuin maapallo ja tulisit sitten eteeni uskoen Minuun etkä asettaisi ketään rinnalleni, toisin sinulle lähes yhtä suuren anteeksiannon kuin maapallo on."
synti islamissa
11
539
Vastaukset
- synti islamissa..?
Kerrot:
**vaikka tulisit luokseni synteinesi, jotka olisivat lähes yhtä suuria kuin maapallo ja tulisit sitten eteeni uskoen Minuun etkä asettaisi ketään rinnalleni, toisin sinulle lähes yhtä suuren anteeksiannon kuin maapallo on."**
Ensinnäkin, miten Allah voi antaa anteeksi, vaikkei kukaan ole sovittanut syntiä?
Toisekseen, hän lupaa vain LÄHES yhtä suuren anteeksiannon, kuin se synti on.
Eli, KAIKKEA ei anneta anteeksi!
Eipä ole järin suuri jumala teillä muslimeilla.
Entä missä on hänen rakkautensa?... Sitä EI ole!- Abu-Bakr
Allah sanoo koraanissa:
"Sano: »Te palvelijani, jotka olette toimineet sielujenne vahingoksi, älkää olko epätoivoisia Jumalan laupeuden suhteen; aivan varmasti Jumala antaa syntinne kokonaan anteeksi, sillä Hän on totisesti armahtava, laupias." koraani (39:53)
"Eipä ole järin suuri jumala teillä muslimeilla."
Etkö ole tiennyt, että maailmassa on vain YKSI Jumala? - ..RAKKAUS..
Abu-Bakr kirjoitti:
Allah sanoo koraanissa:
"Sano: »Te palvelijani, jotka olette toimineet sielujenne vahingoksi, älkää olko epätoivoisia Jumalan laupeuden suhteen; aivan varmasti Jumala antaa syntinne kokonaan anteeksi, sillä Hän on totisesti armahtava, laupias." koraani (39:53)
"Eipä ole järin suuri jumala teillä muslimeilla."
Etkö ole tiennyt, että maailmassa on vain YKSI Jumala?^^Etkö ole tiennyt, että maailmassa on vain YKSI Jumala? ^^
Aivan, Kolmiyhteinen Taivaan ja maan luoja, ISÄ, POIKA ja PYHÄ HENKI =JUMALA.
Allah on ihmisen luomus, kuunjumala=idol=
epäjumala. - valheen isa
eika tarvitse paljon tutkia koraania niin asia tulee selvaksi.
Ja toiseksi uskotko etta totuuden henki opettaa taqiyaa?
kolmanneksi, ei tarvitse kauan seurata noita kuolanaamoja kun pitaisi raksuttaa..
Saalittaa niita ressukoita jotka kieltaytyivat torahista ja ottivat koraanin vastaan kuin nalkainen susi.... - Abu-Bakr
..RAKKAUS.. kirjoitti:
^^Etkö ole tiennyt, että maailmassa on vain YKSI Jumala? ^^
Aivan, Kolmiyhteinen Taivaan ja maan luoja, ISÄ, POIKA ja PYHÄ HENKI =JUMALA.
Allah on ihmisen luomus, kuunjumala=idol=
epäjumala. - jos minulle..
valheen isa kirjoitti:
eika tarvitse paljon tutkia koraania niin asia tulee selvaksi.
Ja toiseksi uskotko etta totuuden henki opettaa taqiyaa?
kolmanneksi, ei tarvitse kauan seurata noita kuolanaamoja kun pitaisi raksuttaa..
Saalittaa niita ressukoita jotka kieltaytyivat torahista ja ottivat koraanin vastaan kuin nalkainen susi....Jos minulle kirjoitit, osoite on väärä. Abu-bakr
on oikea osoite. - väärin ymmärretty pyhä kolm...
Abu-Bakr kirjoitti:
Pyhäkolminaisuus antamassasi linkissä oli väärin ymmärretty - ilman että on edes viititty koko raamattua lukea, mukamas että Pyhä Henki olisi kristittyjen keksimää vaikka se mainitaan jo aivan raamatun ensimmäisessä luvussa Mooseksen kirjassa
2 Maa oli autio ja tyhjä, pimeys peitti syvyydet, ja Jumalan henki liikkui vetten yllä.
Tuolla viitataan pyhään henkeen mikä oli jo Jumalan yhteydessä maailman luonnin yhteydessä...
Samoin kuin muuallakin vanhassa Testamentiissa on viittauksia pyhään henkeen...
1. Moos. 41:38
ja farao sanoi heille: "Voisimmeko löytää toista hänen veroistaan miestä! Hänessä asuu Jumalan henki!"
Ja sen takia Jeesus kuolikin että hän antaisi puolustajakseen häneen uskoville Pyhän Hengen pysyvästi puolustajaksi...
Joh. 14:15-17
Lupaus Pyhästä Hengestä
15 "Jos te rakastatte minua, te noudatatte minun käskyjäni. [Joh. 15:10]
16 Minä käännyn Isän puoleen, ja hän antaa teille toisen puolustajan, joka on kanssanne ikuisesti. [Joh. 15:26, 16:7; Ap. t. 2:33]
17 Tämä puolustaja on Totuuden Henki. Maailma ei voi Henkeä saada, sillä maailma ei näe eikä tunne häntä. Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy luonanne ja on teissä.
Joten aikalailla väärin ymmärretty on islamin näkökulmasta tuo pyhä henki,Jumala ja Poika osiot
Kristinuskossa Jeesukseen uskovat kokevat anteeksiantamuksen konkreettisesti.
Raamattu puhuu omantunnon puhtaudesta.
Se on puhdistettu Jeesuksen Kristuksen verellä.
Koska omatunto on puhdas, uskova kokee lapsen viattomuuden.
Minä olen yksi tälläinen uskova joka on lukenut Raamattua,
kuullut siitä opetusta, uskonut Sanan, ottanut Sanan vastaan ja MYÖS
KOKENUT SANAN VOIMAN.
Muslimit eivät saa syntejään anteeksi muuten kuin hyviä tekoja tekemällä.
Hyvien tekojen täytyy olla suuremmat kuin pahat teot.
Olen keskustellut nuoren muslimimiehen kansssa ja tiedän muslimien
teologian anteeksiantamuksesta.
Näi on muslimeilla:
Kaikki tekosi asetetaan kerran puntarille.
Niin hyvät kuin pahat tekosikin.
Jos hyvät tekosi ovat suuremmmat ja suurilukuisimmat kuin pahat tekosi, pääset paratiisiin.
Jos pahat tekosi ovat suuremmat ja suurilukuisemmat joudut helvettiin.
Suurilla rikollisilla ei näinollen ole mitään mahdollisuutta parannuksen
kautta pelastukseen. Hehän eivät ehdi elämänsä aikana "sovittaa" suuria
syntejään tekemällä pahoja tekojaan suurempia hyviä tekoja.
Vielä jos joku haluaa tehdä parannuksen kuolinvuoteellaan.
Ovi paratiisiin on kiinni. Ei hän ehdi hyvittää tekosiaan.
Muslimina sinun täytyy siis itse ansaita pelastus.
Kristinuskossa Jumala on ansainnut
pelastuksen Jeesukseen uskoville. Kristinuskossa Jumala pelastaa ihmisen.
Muslimien uskon mukaan ihminen itse pelastaa itsensä jos ehtii ja kykenee siihen.
Kristinuskon totuus on se että Jeesuksen veri puhdistaa Häneen uskovan
kaikesta synnistä ja uskovat KOKEVAT SEN.pahoista teoista rangaistaan ja hyvistä palkitaan, muussahan ei olisi mitään tolkkua. ja otsikkosi oli "synnit anteeksi, miten?", Jumala antaa jos tahtoo, kaikki on Jumalan kädessä.
karvapää kirjoitti:
pahoista teoista rangaistaan ja hyvistä palkitaan, muussahan ei olisi mitään tolkkua. ja otsikkosi oli "synnit anteeksi, miten?", Jumala antaa jos tahtoo, kaikki on Jumalan kädessä.
ja Jumala antaa synnit anteeksi kun ihminen uskoo Jeesukseen:
Apt:10:43 (JEESUKSESTA) "Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, JOKA USKOO HÄNEEN, SAA SYNNIT ANTEEKSI hänen nimensä kautta."
Apt 26:18 Jeesus: "avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat USKOMALLA MINUUN SYNNIT ANTEEKSI ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'"
- makelamika
onko koraanissa sellaista väitettä että 1 hyvä teko painaa puntarissa samanverran kuin tuhat huonoa tekoa kun teot punnitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645180Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662377- 2622352
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362349Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191624Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191448Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491038- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927