Missä mualla Jyväskylässä mahdollisesti on Citroen huolto kuin Vehossa?
citikkahuolto Jyväskylässä
15
4118
Vastaukset
- Herkuttelija
Mene tampereelle France Moteouriin... Oliks nimi oikein..
No, säästät vehoon menevät rahat ja saat autosi kuntoon, eikä matkakaan ole pitkä, varsinkin kun sen Citikalla päästelee... - Kärsinyt
ÄLÄ...missään nimessä mene ainakaan Alatalolle tai mikä JMT Autohuolto se on nykyään. Veholla käynti tulee halvemmaksi ja palvelu on Vehollakin parempaa. Ne ei osaa huoltaa Citroenia, vaikka siitä markkinoivatkin. Karmeaa kokemusta nimittäin tästä fimasta.
Jämsässä on Citroen huolto, kokeile sitä.- Vaitoehto
Vie Ääneskoskelle autohuolto Markku Santa
- Andre
60 km Jyväskylästä länteen,Keuruulla toimii citikka-spesialisti Storck,puhelinluettelosta löydät lisätiedot...suosittelen!
- Heppu
Jyväskylän entisestä Vehosta (nyk. Best-pulju) n. parin vuoden takaa. Toisaalta, jos autossa on takuu, siellä kyllä komponentit uusitaan. Vikaa haetaan osia vaihtamalla kunnes oikea osa sattuu menemään paikalleen. Tämä kuullostaa aika rankalta mutta vahvasti epäilen k.o firman kiinnostusta/taitoa sitikan korjaamiseen. Automecaan Seinäjoelle, jos tarvit kunnon palvelua !
- ex-citikkanisti
Storckin Jokke rikkoo sinunkin autosi - kuten minunkin. Älkää ihmeessä sinne viekö!
- jeps
Joo kannattaa viedä Storkille keuruulle huoltoon, siellä saa asiantuntevaa ja osaavaa huoltoa.
- Teeseitse
niin tulee halvimmalla ja ei tarvii syyttää ketään huonosti tehdystä työstä kuin itseänsä. Mutta Storckin puoleen voi kääntyä ja tietää kun ei itse enää taidot riitä.
- Teeseitse
niin tulee halvimmalla ja ei tarvii syyttää ketään huonosti tehdystä työstä kuin itseänsä. Mutta Storckin puoleen voi kääntyä ja tietää kun ei itse enää taidot riitä.
- Mie
Roilin takana siinä kukkumäessä olen pari kolme kertaa käyttänyt, kun ei aina ole kaikkia jaksanut itse rassata, tai ei ole sopivaa työkalua ollut. Hyvää palvelua on ollut, eikä mitään valittamista ole. Liikkeen nimi on muistaakseni Kukkumäen autohuolto. Storkillä olen käyttänyt kerran enkä toista kertaa mene. Niiden piti vaihtaa taakse korkeuden säätäjä ja kaasutin. Lisäksi sovittiin että katsovat ja ILMOITTAVAT jos jotain muuta pitäisi laittaa. Noh homma kesti jostain syystä (selitystä en enää muista) reilun kuukauden ja laitettu oli noin 3-4 kertaa alkuperäisen kustannusarvion mukaan. Ei siinä mitään, hyvin oli laitettu, mutta oli tosiaan sovittu että mitään ei laiteta ensin sopimatta. Vähän siinä hermo paloi ja antoivat reilun alennuksen, koska sanoin että joko alennus, tai sitten otatte pois kaiken mistä ei ole sovittu ja laitatte alkuperäiset takaisin. No remontti oli oikeastaan sitten aika halpa, mutta paska maku jäi. No ja pakkohan se on olla hyvin tehty jos sitä reilu kuukausi korjattiin.
- newer-again
Jokkehan korjaa kaikki summassa - ei siellä mitään tietoa eikä taitoa ole...uskokaa ihmeesä. Kalliiksi tulee ja saa yleensä paskana auton takas...
- mak
viitaniemen st1:n tiloissa on erittäin ystävällisiä ja asiantuntevaa porukkaa. Korjaavat pelkästään ranskalaisia automerkkejä! Neuvoivat minuakin ilmaiseksi puhelimessa yhteensä 45 min ajan, eivätkä rahastus mielessä pimittäneet tietoa!!! Itselläni on varsin ranskalainen Citroen XM.
- Rättäristi
Menemään kyseiseen firmaan! Pikahuolto keskustassakin on parempi vaihtoehto.
- Pettynyt
Ehkä ei kannata Storkille viedä, tulee tuhoa enemmän kuin korjaantuu.
- Pettynyt-myös
Pitää muuten hyvin paikkaansa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851