Millaista seutua Munkkivuori on? Onko lapsiperheitä miten paljon? Rauhallista? Olen miettinyt asunnon ostamista sieltä. Kertookas kiitos.
Munkkivuori
4
1212
Vastaukset
- Avarakatseinen
Viidentoista asumisvuoden kokemuksella:
Oikeaoppinen lähiö, ei läpiajoliikennettä. Ostoskeskuksessa kaikki?, piti tulla metroasemakin kellariin, nyt tehtiinkin vain pysäköintitiloja.
Katso "Kyttääjien" nettisivuilta asunto- osakeyhtiöiden toheltajat! Ainakin Teljäntie 7.
Vanhoja ja ahtaita asuntoja, ja vaikka olisi isokin koknaispinta-alaltaan niin huonemitoitukset ovat huonoja. Aika ajanut ohi, mutta ...
Mitä siitä, hinnan määrityksessä ratkaisevia ovat paikka, paikka ja paikka! Valitettavasti.- olio
Mä olen täällä koko ikäni ja hieno paikka on ollut asua, nyt tosin olen muuttamassa pois.
Mutta todella hyvät lapsuudenmuistot olen itsekin täältä saanut!
Rauhallinen, hyvät yhteydet, paljon lapsiperheitä (meidänkin rapussa kuudesta kämpästä kolmessa pieniä lapsia). Suosittelen Munkkivuorta lämpimästi, tervetuloa! :) - Munkkiv
Olen katsonut asuntoja Munkkivuoresta ja itseasiassa myös tuosta mainitsemastasi kohteesta Teljäntie 7:stä. Mikä oli tämä toheltaja-asia mihin viittaat viestissäsi, kiinnostaisi tietää etukäteen? Ei täysin auennut minulle enkä löytänyt aiheesta mistään muualta netistä. Valaisetko mahdollista asunnonomistajaa?
- Munkkiv
Olen katsonut asuntoja Munkkivuoresta ja itseasiassa myös tuosta mainitsemastasi kohteesta Teljäntie 7:stä. Mikä oli tämä toheltaja-asia mihin viittaat viestissäsi, kiinnostaisi tietää etukäteen? Ei täysin auennut minulle enkä löytänyt aiheesta mistään muualta netistä. Valaisetko mahdollista asunnonomistajaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1423514Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri2162423IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl682408Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al912246Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/11720- 1601694
Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1211504Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden161250- 1201080
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha6241076