...mitenkään mahdollista kirjoittaa noille maajusseille? Mulla ois asiaa Aslakille.
Onko vielä...
4
2126
Vastaukset
- Aslakki man
Mittee sie tahot?Rahhoo et sua.
- ~Kysyjä~
Painu pöpelikköön, pelle!
Mä kysyin ton kysymyksen vakavissani, joten jos et tiedä vastausta siihen, ÄLÄ VASTAA OLLENKAAN. Kiittoooos.
Ääliö.
Terv. "Kysyjä" - laita
~Kysyjä~ kirjoitti:
Painu pöpelikköön, pelle!
Mä kysyin ton kysymyksen vakavissani, joten jos et tiedä vastausta siihen, ÄLÄ VASTAA OLLENKAAN. Kiittoooos.
Ääliö.
Terv. "Kysyjä"Kirjoita kuoreen vain Maajussi Aslak ja osoitteeksi Karigasniemi. Postinumeroa en nyt muista. Pieni paikkakunta, jossa kaikki tuntevat toisensa: varmasti menee perille.
- ei kannata unohtaa
laita kirjoitti:
Kirjoita kuoreen vain Maajussi Aslak ja osoitteeksi Karigasniemi. Postinumeroa en nyt muista. Pieni paikkakunta, jossa kaikki tuntevat toisensa: varmasti menee perille.
Kannattaa kirjekuoren päälle laittaa sukunimikin - varmuudeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554946- 794629
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?714488- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️283269Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392468
- 472427
- 2112286