Jouni ottaa sen

Vicca-

ihastuksensa, jonka kirje tuli myöhässä, mukaan sinne Espanjanreissulle. Mitäs veikkaatte millainen on? Mä veikkaan ennustajaeukon vaistollani että saattaapi olla isotissinen ja pitkähiuksinen.. Pankaa muutkin veikkausta tulemaan:) Ens perjantaina se nähdään, eikös se jakso silloin tule vai koska?

17

5474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsomassa

      mtv:n sivuilta. Mitäs ennustamista se on.

      • En löytäny...

        En löytäny mitää tollasta, kerro heti missä siel jotain sellasta on!!!


      • enää
        En löytäny... kirjoitti:

        En löytäny mitää tollasta, kerro heti missä siel jotain sellasta on!!!

        Eilen vielä oli siellä netti-tv:n maajussi-osiossa.

        No minäpä kerron.
        Musta olkapäille ulottuva tukka, tiukka ilme, punainen pusero.Ikä 30.
        Enempää ei havaintoja.


      • Vicca-
        enää kirjoitti:

        Eilen vielä oli siellä netti-tv:n maajussi-osiossa.

        No minäpä kerron.
        Musta olkapäille ulottuva tukka, tiukka ilme, punainen pusero.Ikä 30.
        Enempää ei havaintoja.

        Mä ihan pokalla laitoin tuon ennustukseni. En todellakaan ole käynyt katsomassa sillä sivustolla että olisi pitkätukkainen. Mulla taitaa oikeasti olla ennustajaeukon kykyjä:))


      • katsomaan
        Vicca- kirjoitti:

        Mä ihan pokalla laitoin tuon ennustukseni. En todellakaan ole käynyt katsomassa sillä sivustolla että olisi pitkätukkainen. Mulla taitaa oikeasti olla ennustajaeukon kykyjä:))

        Jounin heilaa Satua. Nyt näkyy Jounin videoissa kolmosen netissä.


      • Vicca-
        katsomaan kirjoitti:

        Jounin heilaa Satua. Nyt näkyy Jounin videoissa kolmosen netissä.

        ollut joku niistä tippuneista alkuperäisistä heiloista? Onko missään kuvaa tästä uusimmasta heilasta?


      • Vicca-

    • Iltapulussa toisin

      Viikonlopun iltapulussa sanottiin kyllä toisin. Mun mielestä Jouni siinä totes, että tämä uus tyttö vierasti tätä julkisuutta eikä halunnukkaa mukaan.

      • löytymättä

        Luin viikonloppuna lehdestä että sinkku on nykyään tämä Jouni.


      • Sipu***
        löytymättä kirjoitti:

        Luin viikonloppuna lehdestä että sinkku on nykyään tämä Jouni.

        kovaa ja korkeelta kuten kehui ohjelmassa ja tais mätkähtää maahan aikas pahasti jos niin korkeella oli.


      • säälittävä
        Sipu*** kirjoitti:

        kovaa ja korkeelta kuten kehui ohjelmassa ja tais mätkähtää maahan aikas pahasti jos niin korkeella oli.

        niin kun hurrasi kuinka oli kolahtanut ja sydämessä tykyttänyt! Ilman pesää siis jäi.
        Saisikohan hän valita uudelleen..??


      • Micce.
        säälittävä kirjoitti:

        niin kun hurrasi kuinka oli kolahtanut ja sydämessä tykyttänyt! Ilman pesää siis jäi.
        Saisikohan hän valita uudelleen..??

        olis saanut pesää mutta nainen ei olis ollut tyytyväinen kyytiinsä. Jos odotti Formulakyytiä ja saikin vain traktorikyytiä:DDD


    • Ei heleveeti

      Siis toi jolta on pää jääny pienenä ladon oven väliin on siis Jouni? Ihan ihme hiippari. Varmaan siistii kävelä kädet munissa pitkin peltoja ja kaivella nenää telkkarissa? Kas ku ei persettä! Nyt jos ei koko maaseutu häpeä ja herää niin on ihme. Järkyttäviä tumpeloita koko sakki!

      • Ei heleveeti -

        Eikös se Susan Ruusunen saanut hyvät korvaukset julkisesta solvaamisesta. Jää sinunkin tietosi nettiin, saa nämä aliarvioimasi ihmiset käydä jälkeesi. On se mukava sitten nähdä kun taas yksi netti-terroristi ja hyvänsanoman lähettiläs saadaan kiinni. Saat maksaa valtiollekin samalla tukiaisia omasta suuresta pussistasi.


      • Menkää oikein joukolla
        Ei heleveeti - kirjoitti:

        Eikös se Susan Ruusunen saanut hyvät korvaukset julkisesta solvaamisesta. Jää sinunkin tietosi nettiin, saa nämä aliarvioimasi ihmiset käydä jälkeesi. On se mukava sitten nähdä kun taas yksi netti-terroristi ja hyvänsanoman lähettiläs saadaan kiinni. Saat maksaa valtiollekin samalla tukiaisia omasta suuresta pussistasi.

        Mitäs menee urpot telkkariin näyttämään hölmöytensä.


      • Geroger

        Oikea valinta. Pisteet kotiin Jounille. Jaakon lukuisien matkojen kokemus Kanarian saarilta ollut varmasti hyödyksi. Ehkä tuotantoryhmä on päässyt tallentaa lomaromanssin, joka saanut alkunsa puhtaalta pöydältä. Ken tietää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Halkokarilla ammuttu

      Halkokarin uimarannan metsissä/tiellä poliiseja juoksenteli n.13.30.Onko pahvihousut setvimässä sukuriitoja?
      Kokkola
      37
      4142
    2. Yle aamu taas huolissaan laittomasti maassa olevien terveydenhuollosta

      Yle se jaksaa aina nostaa tämän asian esille, vaikka ei pitäisi. Laittomasti maassa olevat pitää säilöä ja karkoittaa, e
      Maailman menoa
      240
      2601
    3. Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani

      Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan
      Ikävä
      248
      2494
    4. Mitä haluat

      Toisesta vai haluatko mitään
      Ikävä
      203
      1924
    5. Tuli yhtäkkiä kova ikävä sinua, J

      Olisitpa täällä, niin voisin halata ja suukottaa sinua juuri nyt... Vaikka tilanne on mikä se on, enkä voi tätä oikeass
      Ikävä
      104
      1816
    6. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1557
    7. Jengi haluaa että

      Lähden täältä pois. Syystä että? Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤
      Ikävä
      198
      1326
    8. Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joiden alkuperää ei tiedetä

      Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joita käytetään koko itää vastaan tietämättä niiden alkuperää. Aina kun o
      Hindulaisuus
      346
      1231
    9. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      98
      1141
    10. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1056
    Aihe