**********
*******
***
*Katse taivaalle
siellä ne tähdet on
tiedän senkin
enkelien suojelus on
pala palalta
sydän alkaa
hengittää
elämän voimaa
elämän voimaa
`
joka hengenvedolla
elämän jano
kasvaa
kasvaa
ja tuo Sinua lähemmäs minua
~~ palan taivasta ~~
~~ elämän jano ~~
13
523
Vastaukset
Hienoa aamulla herätä elämän
janoon ja nauttia siitä,että
on yleensä olemassa.
Elämä kaikkineen on rikkaus
vaikka toisinaan koetteleekin.
Olemme pala sitä
maailmankaikkeutta...
- runosi johdosta.- tiiger-66
Voi, miten lämmittää
sydäntä noin ihana vastaus,,
,,,,,
,,olemme arvokkaita
sieluja ihan jokainen,,
,,pala sitä
maailmankaikkeutta,,
,,ja olemasaolomme lahja
parhain,,
,,,,,
,,suuri kiitollisuus
nousee kaikesta, niin aineettomasta ,
kuin ainellisestakin,,,
,,,,,,,,
,,kiitos, kun olet olemassa
hyvä, rakas ystävä~~ tiiger-66 kirjoitti:
Voi, miten lämmittää
sydäntä noin ihana vastaus,,
,,,,,
,,olemme arvokkaita
sieluja ihan jokainen,,
,,pala sitä
maailmankaikkeutta,,
,,ja olemasaolomme lahja
parhain,,
,,,,,
,,suuri kiitollisuus
nousee kaikesta, niin aineettomasta ,
kuin ainellisestakin,,,
,,,,,,,,
,,kiitos, kun olet olemassa
hyvä, rakas ystävä~~Ylitsevuotavaa ovat sanasi,jotka
toisaalta myös hämmentää,
sillä hyvällä tavalla.
Kannatellaan
polkujamme.
- iivee
maan päällä,
sinun sielussasi
tähdet ja enkelit...
se tekee myös runoistasi kauniita ja herkkiä
tiigerin tassu on nyt pehmeän jäljen jättänyt,
mutta arvaanpa että
kynnet jo syyhyävät
raapaisemaan...- tiiger-66
*wirn* ,,,
,,arvauksesi,,,
,,,,,
,,uneen,,,,,,
,,,,,,
,,jospa joskus
toteen,,kin,,
,,,,,
,,kauniita sanoja kumpuaa
sisältäsi
,,,,,ja mieltä lämmittää,,,
,,,,,,,,,
,,kaunis kiitos
ja ihanaa päivän jatkoo** :)
- Into.Lento
tule maistamaan
alkoi aurinko paistamaan
laitoin lautaselle palan taivasta
jälkiruuaksi suut nauttii sokeripilvilaivasta- tiiger-66
Into,
het uamusta niin
kaunihisti riimittää,,
,,ja niin soma pyyntö
,,,tigrun katse,,
hhmmmm,,,on kyllä,,
,,masukin *kurnii*
,,,,maistamaan
,,,,,,vähän maailmankaikkeuden
runsautta,,,
,,,alkais päivä
paistamaan,,,
,,,,,
,,,pirtsakkaa päevän
jatkoa,,, :)
,,,
- lindalinda1
tämä runosi on ehdottoman kaunis.
Elämän ja rakkauden janoa jokaisella
hengenvedolla - pala taivasta lähempänä hän,
vielä tuntematon.
Varsin ymmärrettävä runo pienen ihmisen suuresta
toiveesta. Tässä viihtyy.- tiiger-66
Runosuoni pulppuaa
ja kirjoitan suoraan melkein
koneelle, sit niitä joutuu
parsimaan,,,,
,,kun ei ookkaan tyytyväinen,
tai muuten vaan haluaa
parannella,,,
,,,täytyis kärsivällisemmin,,
,,,,,,,
,,sen oon huomannut, et kuunnellessa
klassisempaa musiikkia ja ollessa
ihan hiljaisuudessa tulee
syvällisempiä runoja,,,,
,,,,,,,,
,, ihana vastauksesi,oiihh,,
painan arkin rintaani vasten
ja hymyillen kiitän sinua
lämpimästi~~ :)
- mertenprinsessa
sydän alkaa hengittää, ihansti sanottu. Kuin voimaruno tilaustyönä minullekin.
Kiitos kaunis nyt jo ilmeisen janoiselle Tiikerille, jolla on iiso pala taivasta pivossaan.- tiiger-66
tigru on,,,
,,hyvin, hyvin,,,
,,,,,
,,hhhhmmmm,,
,,,,,,,,*wirn*
,,,,
,,,ainaski, niin
nälkäinen,,,,,
,,,,,,,,
,,,jtn,,,
,,tallustaa syömään,,,
,,,,,,,,,
,,,, tarjoaa päiväteet
hymyillen
ihanalle ystävällekkin,,,
,,ollos hyvä~~ :))
Sielä on ikuinen kesä.
Oli syksy satoi
olin jääny yksin.
Silloin sain tuon
ei ruusut sielä kuihdu.
Jano vie kohti
"ja tuo Sinua lähemmäks minua"
tiiger-66
pyyhi pois kyynel
taas tähdet tuikkii.Liisa- tiiger-66
voih, Liisa,
se pala mikä sun sydämestä
vietiin,,,,
,,,,sydän särkyi,,
,,,,,,
,, (muistelen taas, kun kerroit sen,
hän sängyllä makasi, yht`äkkiä
olikin pois lämpö kädestä rakkaimman,,,
,,,,
ja tunnen nyt enkelien kosketuksen,,
,,,herkistyy,,,kyynel~~
,, ikuinen kesä,
ruusut kukkii aina,,,
,,,,,,
,,siunausta iltaasi, yöhösi,,
,,oot rakas~~
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654