totuutta
kukaan uskovainen ei puhu totuutta, koska totuus voi vain olla hiljaisuudessa.
Ilman mielikuvia, käsityksiä omien tai toisten.
Jotka suullaan puhuvat tai kirjoittavat julistavansa totuutta, ovat he tulleet valehtelijoiksi.
Puhutteko
12
254
Vastaukset
- Wittgenstein
totesi (vapaasti lainaten), kaikesta ihmiselle todella tärkeästä on vaiettava, se ei ole sanottavissa.
"Ne, jotka puhuvat, eivät tiedä ja ne, jotka tietävät, eivät puhu."
- Jeesus
" Kun puhutte, niin puhukaa Jumalan antamin sanoin"
Jeesus kirjoitti:
" Kun puhutte, niin puhukaa Jumalan antamin sanoin"
Mitenhän tuo kehotuksesi olisi ymmärrettävä?
- AGABEETUS26
Muikun pyynti aika: Tarkoitan ihan tottuuven mukkaan. Onko nuottaasi tullut paljonkin muikkuja? Pian emäntäsi alkaa kokkailemaan niitä kuuluja muikkukukkoja. Kerroppa hieman noista Savon kansa herkuista Muikuista. Äläppä sitten liioittele noiden muikkujen kokoa?
- muikkumies
jumalan puhuvan.
Mitä muikkuihin tulee mulla on yksi paikka josta saan aina sen saaliin kun haluan, kumma kyllä.
Rahtiasema. - AGABEETUS26
muikkumies kirjoitti:
jumalan puhuvan.
Mitä muikkuihin tulee mulla on yksi paikka josta saan aina sen saaliin kun haluan, kumma kyllä.
Rahtiasema.miehiä. Kaipa sinä siellä Saimaan tienoilla asuskelet, Koska sinulla on nuo muikut aina mielessä?
- AGABEETUS26
muikkumies kirjoitti:
jumalan puhuvan.
Rahtiasema.Kun haluat hiljaisuutta, että kuulet Jumalan puhuvan?
- muikkumies
AGABEETUS26 kirjoitti:
miehiä. Kaipa sinä siellä Saimaan tienoilla asuskelet, Koska sinulla on nuo muikut aina mielessä?
maantieto hakusessa.
- AGABEETUS26
muikkumies kirjoitti:
maantieto hakusessa.
Saimaan vesistöissä? Kyllä Kristittyjen Jumala asuu Vaticaanissa. Tarkoitan nykyään.
Kuinka maantieto hakusessa?
- pakeni kuningasta
luolaan, niin Jumala ei puhutellut häntä siellä maanjäristyksessä, ei ukkosessa jne. vaan hiljaisessa tuulen hyminässä. (2Kun)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1555422
- 1125328
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464982Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302903Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252467- 432134
- 452134
- 231798
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na141554Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101506