Otin kokeeksi ilmaisen tv-kaistan. Eilen olin illalla kurssilla, joten en nähnyt loppuillan ohjelmia. Tänä aamuna katsoin ensimmäisenä eilisen Emmerdalen, sitten Sairaalan ja aloin katsoa K&R. En jaksanutkaan katsoa, joten laitoin kiinni. Enkä aiokaan katsoa. Saisi mokoma sarja jo loppua!
Mitä mahtaa
kertoa sarjasta?
2
371
Vastaukset
- ..^^..
Vaikka et pidäkään kaunareista, ei se tarkoita sitä, etteikö jotkut muut pitäisi. Jos on niin vaikeaa, sulje toki telkku tai vaihda kanavaa niin kuin teitkin. On se kumma, kun on tarvetta tulla tänne parjaamaan sarjaa, jota ei edes seuraa...
- kyllä minä
seuraan aina kun olen telkkarin äärellä siihen aikaan. Mutta huomasin sen tosiasian, ettei sitä viitsi jälkikäteen katsoa tietokoneen näytöltä. Sitä paitsi riittää katsominen kerran viikossa, niin kuitenkin pysyy juonessa mukana. Ja mainittakoon tässä, että eilisen jakson katsoin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1151781
- 881439
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834