Otin kokeeksi ilmaisen tv-kaistan. Eilen olin illalla kurssilla, joten en nähnyt loppuillan ohjelmia. Tänä aamuna katsoin ensimmäisenä eilisen Emmerdalen, sitten Sairaalan ja aloin katsoa K&R. En jaksanutkaan katsoa, joten laitoin kiinni. Enkä aiokaan katsoa. Saisi mokoma sarja jo loppua!
Mitä mahtaa
kertoa sarjasta?
2
398
Vastaukset
- ..^^..
Vaikka et pidäkään kaunareista, ei se tarkoita sitä, etteikö jotkut muut pitäisi. Jos on niin vaikeaa, sulje toki telkku tai vaihda kanavaa niin kuin teitkin. On se kumma, kun on tarvetta tulla tänne parjaamaan sarjaa, jota ei edes seuraa...
- kyllä minä
seuraan aina kun olen telkkarin äärellä siihen aikaan. Mutta huomasin sen tosiasian, ettei sitä viitsi jälkikäteen katsoa tietokoneen näytöltä. Sitä paitsi riittää katsominen kerran viikossa, niin kuitenkin pysyy juonessa mukana. Ja mainittakoon tässä, että eilisen jakson katsoin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781002
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm82784J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119724
- 59717
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 18508
- 41498