Hyvinkään paras parturi?

Pitkätukka1211

Mistä löytyy Hyvinkää paras parturi miehille? Olen käynyt useissa paikoissa, mutta suurin osa partureista on täysin ammattitaidottimia.

65

16475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osataan

      leikata.

      • Huh huh

        Twisterissä on todella huono palvelu!!!! Asiakasta ei kunnioiteta pätkääkään. Asiakkaalle vaan huudetaan, että TÄMÄ ON MUN LIIKE JA MINÄ OLEN AMMATTILAINEN JA SUN TUKKAS EI OLE KELTAINEN, KUN MINÄ SANON NIIN. Tämä siis värjäyksen epäonnistuessa. Itku silmässä lähdin pois. Todella törkeetä käytöstä sain osakseni ja siitä kauhukokemuksesta jouduin vielä sataeuroa maksamaan. IKINÄ enää eivät mulle huuda. Älkää menkö Hyvinkään Twisteriin.


      • Hämmästynyt
        Huh huh kirjoitti:

        Twisterissä on todella huono palvelu!!!! Asiakasta ei kunnioiteta pätkääkään. Asiakkaalle vaan huudetaan, että TÄMÄ ON MUN LIIKE JA MINÄ OLEN AMMATTILAINEN JA SUN TUKKAS EI OLE KELTAINEN, KUN MINÄ SANON NIIN. Tämä siis värjäyksen epäonnistuessa. Itku silmässä lähdin pois. Todella törkeetä käytöstä sain osakseni ja siitä kauhukokemuksesta jouduin vielä sataeuroa maksamaan. IKINÄ enää eivät mulle huuda. Älkää menkö Hyvinkään Twisteriin.

        No mitä sulle tehtiin siellä?


      • tyytymätön asikas
        Huh huh kirjoitti:

        Twisterissä on todella huono palvelu!!!! Asiakasta ei kunnioiteta pätkääkään. Asiakkaalle vaan huudetaan, että TÄMÄ ON MUN LIIKE JA MINÄ OLEN AMMATTILAINEN JA SUN TUKKAS EI OLE KELTAINEN, KUN MINÄ SANON NIIN. Tämä siis värjäyksen epäonnistuessa. Itku silmässä lähdin pois. Todella törkeetä käytöstä sain osakseni ja siitä kauhukokemuksesta jouduin vielä sataeuroa maksamaan. IKINÄ enää eivät mulle huuda. Älkää menkö Hyvinkään Twisteriin.

        Tyytymätön asiakas
        Twisteristä

        Olen käynyt pari kertaa ja kolmatta en mene, ekakerta kokeilin kun niin kamalasti kehuttiin. Petyin leikkaus ala-arvoista, olin kuin kynitty kana joka hius eri pituinen ja sojotti eri suuntiin revittiin jollakin veitsellä, ei saksilla, annoin kyllä omasta mielestäni aika selkeät ohjeet. Olisin tietysti voinut asiakkaana valittaa mutta mitä hyödyttää, olisivatko liimanneet hiukset takaisin. Toisen kerran kokeilin kiharoita ja vituiksi sekin meni, kotiin mennessä aivan suora tukka, ajattelin jos se siitä vielä kihartuisi, turha luulo suora mikä suora.
        Takatukka oli kyllä liiankin kihara mutta päältä ja otsalta aivan suora. Ajattelin jo siinä kiinitys vaiheessa kun vaan tuputteli sitä takatukkaa ja seurusteli ja kikatti muitten työntekijöiden kanssa, että vituisi menee ja niinhän se meni.
        Myös ärsyttäviä höpöttäviä akkoja täynnä ja toiset niin itteensä täynnä että eivät muuta kuin työnlomassa peilaavat itseään. Miten siinä sitten tehdään laadukasta jälkeä. Myös kauhea musa häiritsee, ei kaikki tykkää, soittolista uusiksi ja kunnon musaa ei mitään räminää ja teknoa tai punkkia jota siellä kuulee.
        Onneksi on valinnan vapaus, kiitti mulle riitti.


    • Uudenmaankadulla..

      ...vehkojan Pyrhösestä vähän Hyv.kylään päin, omakotitalossa oik.puolella tietä..oli ainakin joskus kotiparturi ja ilman ajanvarausta, luettavia lehtiäkin löytyi joka lähtöön..:)
      siitä on siis aikaa kun on tullut katsotuksi, onko se vielä olemassa..

    • suosittelen

      S-Markettia vastapäätä Hyvinkäänkadulla.

      • hannakk

        ..Ja itse pidän erityisesti Heidistä siellä, vaikka myös Sari on hyvä :) Ennen oli tuossa Euromarketin viereisessä talossa, joka nyt puretaan ja nykyään kampaamo löytyy entisen Liiviteoksen paikalta Nordean viereltä. Kohtuuhintainen ja hinta-laatusuhde erinomainen. Suosittelen =)!


      • Keesi
        hannakk kirjoitti:

        ..Ja itse pidän erityisesti Heidistä siellä, vaikka myös Sari on hyvä :) Ennen oli tuossa Euromarketin viereisessä talossa, joka nyt puretaan ja nykyään kampaamo löytyy entisen Liiviteoksen paikalta Nordean viereltä. Kohtuuhintainen ja hinta-laatusuhde erinomainen. Suosittelen =)!

        Moi Heidi


      • Muisku
        Keesi kirjoitti:

        Moi Heidi

        Olen kuullut ja tiedänkin että Hyvinkään tietyt parturit yrittää iskeä varattuja miehiä?!?
        Onko tietoa ketkä?


      • sitä sure
        Muisku kirjoitti:

        Olen kuullut ja tiedänkin että Hyvinkään tietyt parturit yrittää iskeä varattuja miehiä?!?
        Onko tietoa ketkä?

        Varattu mies ei lankea vieraisiin naisiin, paitsi jos on itse huo.a.


      • zyyr
        sitä sure kirjoitti:

        Varattu mies ei lankea vieraisiin naisiin, paitsi jos on itse huo.a.

        Tai muija on pihi


    • lyhyt tukka

      No minkälainen on mielestäsi paras tai edes hyvä parturi? Ja minkälaiset asiat laitat ammattitaidottomuuden piikkiin? Vaikea on tuohon kysymykseesi vastata kun ei tiedä mitkä ovat kriteerisi.

    • Trauma...

      Huh! Olen kokeillut Hyvinkään partureita joskus vuosia sitten. Eräskin nuori likka lärpätti puhelimessa minuuttitolkulla, vaikka näki että asiakas odottaa. Parturointityön teki sitten puhtaasti koneella ajaen. Halpa oli kyllä, mutta vitutti pitkään jälkeenpäin peiliin katsoessa.

      Toinen kokemus on miesparturista, joka kyseli koko ajan kaikenlaista mm. työpaikastani. Ovatko kaikki miespuoliset parturit hinttejä?

      Yleinen kuva Hyvinkään partureista on, että niitä ei kiinnosta hittojakaan olla hyviä työssään. Kunhan jotenkin päätä kynivät ja laskuttavat. En ole mikään vaativa asiakas, mutta ei ole aina peilin vika jos tukka on vino.

      • Marika M

        Olen siis nainen mutta käyn Hiuslinjoissa Esalla, joka on sekä parturi että kampaaja. Tekee hyvä jälkeä ja huolella, ympäristö on rauhallinen ja Esa asiallinen ja hyvä tyyppi eli ei tarvitse pelätä typeriä pölinöitä ja kyselyjä. Esa on pitänyt liikettään jo vuosikausia ja hänellä on runsas ja uskollinen vakioasiakaskunta, joten sekin varmasti todistaa jotain :-)


      • Anonyymi
        Marika M kirjoitti:

        Olen siis nainen mutta käyn Hiuslinjoissa Esalla, joka on sekä parturi että kampaaja. Tekee hyvä jälkeä ja huolella, ympäristö on rauhallinen ja Esa asiallinen ja hyvä tyyppi eli ei tarvitse pelätä typeriä pölinöitä ja kyselyjä. Esa on pitänyt liikettään jo vuosikausia ja hänellä on runsas ja uskollinen vakioasiakaskunta, joten sekin varmasti todistaa jotain :-)

        Onko ihan oikea hetero?


    • ..............................

      Miramare on hyvä paikka.

      Sopivuudesta miehille en tiedä muuta kuin että kyllä siellä tämänkin sukupuolen edustajia näkee.

      Vikahan ei aina ole kampaajassa :)

    • vakipoka

      Oiva

    • vauhtia kehiin

      Aikavaraukset eivät pidä alkuuknaan. Johtunee siitä, että asiakasten vain lärpätetään eikä pidetä yllä työn tahtia. Jos on kiire, niin hopi hopi. Sopisi sillä olla jokin vaikutus, etä seuraava asiakas jo odottaa.

      Jos on varannut ajan vaikkapa kuudelta ja joutuu odottamaan puoli tuntia, niin ottaa se päähän ihan missä tahansa.

    • KYSY HINTAA

      HYVINKÄÄLLÄ ON PARTURIKAMPAAMOJA LIIKAA...

    • abc123456

      Osta koneeseesi pieniä kirjaimia.

    • Entinen asiakas

      Huonoa palvelua sain fedelestä siinä pääkadun varrella Kotipizzaa vastapäätä. En voi suositella paikkaa. Hinnatkin korkeita varsinkin laatuun nähden.

    • 32

      Salon Jenniferissä taisin viimeiseksi käydä. Mielestäni edulliset hinnat ja hyvä asiakaspalvelu. :) Suosittelen!

    • Usein leikattava

      Itsekin olen saanut tympeätä ja epäasiallista palvelua Fedelestä, tämän takia en voi suositella paikkaa kellekään. Olen ollut Margitiin tyytyväinen, Jussintorilla. Hinta-laatusuhde kohdallaan.

    • rdi

      Olen käyny Fedelessä jo vuosia ja ollut tyytyväinen. Erinoimainen nettivaraus-systeemi ja miesten hiustenleikkuussa kanta-asiakaskortti kompensoi hintaa useamman käynnin jälkeen. Useita partureita joista voi valita, omistaja Merja ja parturi Eeva ovat mun lemppareita, mutta kiva kokeilla muitakin siellä, kaikki ammattitaitoisa!

    • siisti mies

      Olen käynyt AVANTI-nimisessä parturi-kampaamossa, kymppitalon alakerrassa. Tosi hyvää jälkeä ja mukava paikka, ei ehkä ihan halvin, mutta ei tarvii ollakkaan.

    • Tyytyväinen

      Hiussaagassa vaikka hinnat eivät ole kaikista halvimmat, mutta se että tekeevät työn hyvin ja ystävällinen ilmapiiri niin saa kyllä täydet pointsit multa! *****
      Mielestäni nonstop parturit ei vaan toimi koska siellä ei osata arvostaa asiakasta!

    • Korvakoru321

      Mites sininen hetki? Missä on näteimmät tytöt?

    • Vain laatu kelpaa

      Missä kohtaa tässä viestiketjussa vastattiin alkuperäiseen kysymykseen Hyvinkään PARAS parturi? Paskoja lueteltiin mutta PARASTA ei nimennyt kukaan.

      • PASKOI

        EI OO HYVIÄ PARTUREITA HYVINKÄÄLLÄ !!!!
        Jäkessä täytyy käydä ;-)) -
        RIKSUN PASKOIN PARTURI ON SE "HYVÄT HERRAT"!
        Surkein leikkaus ikinä ...


    • itsekin asiakas

      Mun mielestä paras on Nina Fedelestä. Ammattitaitoinen ja osaa myöskin sen todella tärkeän asiakaspalvelun taidon :)

    • Sisiisitisiti

      Avanti on tosi hyvä! Kerran leikkasivat hiukan vinoon, mutta kaikilla muilla kerroilla just niin kun pitikin. Se on siinä kymppikerroksisen alakerrassa, jos joku miettii.

    • kuukerin_nelli

      Custom Gurls on todella hyvä. Samaa ei voi sanoa salon esko soinisen putiikista, salon jeniferistä sekä fanionista, täyttä paskaa :D

    • jepjep

      Kauppalankadulla Afrodite&Adoniksessa oli uudet kampaajat, sisustuski uusittu. Oli viel vähän keskeneräsen näköstä ku kävin. Se kenellä kävin oli aika nuori mut on kuulemma kisannu miestensarjoissa ja voittanuki jotku kisat, eli osaa varmasti hommansa. Omasta tukasta tuli ainaki hyvä!

    • Teppo Tyytyväinen

      Paras on jussintorin parturi-kampaamo Margit. Aikoja saa lyhyellä varoitus-ajalla, pää-jehu eli itse margit palvelee aina ystävällisesti ja mielekkäästi... saman firman tiloissa monta parturi-kampaajaa, joista itse olen ollut Mimmun käsiteltävänä. Ihan hyvää jälkeä aina tehnyt ja ystävällinen aina ollut. Hinnatkin kohtuulliset.

    • sdafasasfsdfasfa

      Minäkin olen ollut Margitiin tyytyväinen. Itse Margit on todella mukava ja ystävällinen.

    • aanni88

      afrodite & adoniksessa nuoret mut osaavat kampaajat! eikä oo pahan hintanenkaa :) fedelessä ja custom curlsissa ei niin kehumista..

    • mikko5

      Huonoin on mielestäni twister..
      Ensinnäkin minulla oli toive hiuksieni suhteen, ja esitin toiveen. aikaisemmassa parturissa sain aina toivmani hiustyylin.
      Mutta nyt kesken kaiken hiustenleikkuun, parturi nainen vaihtoi lennosta toiseen asiakkaaseen, ja hirveä pölpötys, ja valitus. joku asiakas toi koiran sisälle parturiin,.. Tämä parturi nainen nimeä mainitsematta kertoi tälle koiran omistajalle omasta lääkeriippuvuudesta, ja tämä nainen joka leikkasi minun tukkaani, leikkasi todella huonosti, ja meinasin lähteä pois keskenkaiken.
      En saanut haluamaani hiustyyliä, vaan tilasin ajan classikolta, ja liisa korjasi hiukseni hyvin.
      Ikinä en mene enään twisteriin, ja en suosittele.... ovat töykeitä, ja eivät kunnioita asiakasta.

      • Asiakasvaan

        Et kai sinä hiljaa istuen hyväksynyt tällaista käyttäytymistä kampaajalta?! Itse olisin nostanut maailman metelin moisesta kohtelusta.Hyvinkäällä on tosiaankin liian monta parturiliikettä.Seinä seinässä ja voivat kuitenkin käyttäytyä näin hävyttömästi.Itse käyn Salon Elitessä Willassa,jossa kaikki tytöt ovat ammattilaisia sekä ammattitaidon,että käyttäytymisen puolesta.Eliteä ei ehkä ollut vielä vuonna 2014.


    • käyn kyllä

      Twisterissäkin on monta työntekijää, turha varmaankin yleistää. Lähes joka paikkaan mahtuu yleensä joku asiakaspalvelija, josta ei pidä.

    • Mad-Mike

      Helposti Salon Elite. Ei tarvitse ajanvarausta ja Eliten tiimi osaa asiansa. Jopa minusta saatiin ihmisen näköinen.

      Salon elite löytyy Kauppakeskus Willasta, Torikadun puolelta.

      www.salonelite.fi

      • otempotraomores

        Ehdottomasti samaa mieltä: Salon Elite


    • artsi_vaan

      Miten tuo Salon Difference Hämenkadulla? Ja entä Parturi-Kampaamo Oiva? Olen käynyt ketjujen liikkeissä ja kyllästynyt kun on aina eri parturi ja jälki vaihtelee tosi paljon.

    • mikkoooooo212121312

      Miramare siltakadulla on loistava paikka miehille. Jo 10.vuotta olen ollut asiakkaana.

    • hygestä

      Hyvinkään Avanti on paras, siellä nyt olen 10 vuotta käynyt, enkä ole koskaa edes ajatellut kampaamon vaihtamista.

      • Pikkujoulut2016

        Virtasen parturi paras, Munckinkadulla :) .
        Maksukin kohtuullinen, 2 markkaa .
        Tosin, taisi olla 70-luvulla ;-)) .


      • PIMPINHÄRNÄÄJÄ

        Ari-Jukka V, oli mun luokal Hämikses.


      • Anonyymi
        PIMPINHÄRNÄÄJÄ kirjoitti:

        Ari-Jukka V, oli mun luokal Hämikses.

        Oltiin sitten samalla luokalla ;-)). Alaluokilla leikittiin sellaista leikkiä, kun - "Hailin hajut", muistatkos?


    • TukkaVähenee

      Salon Elitessä oli torstaina tehokasta kuin Ferrarin varikolla F1-kisoissa: Kun menin sisälle, syöksähti heti yksi tyttö takaseinustalla valmiudessa olevista kolmesta, ja pyysi istumaan tuoliin, leikkaus onistui juuri niin kuin halusin. Jälki oli Ok, ja leikkausaika vajaa 20 minsaa, koska en toivonut mitään erikoista. En koskaan varaa aikaa parturiin, koska haluan tehdä leikkauspäätöksen impulsiivisesti jaennalta suunnittelematta, omiin aikatauluihini sijoittaen. Aiemmin kävin Eskolla, mutta Elite on halvempi. Ja työväki osaa ammattinsa.

    • OnkoYstävällisyysVaikeaa

      Hyvänen aika. Twister on aikas paras, henkilökunta on mielestäni osaavaa ja ei heilläkään ole helppoa, jos teidät valittajat asiakkaikseen saa.

    • Kuusikymppiset

      Twister paras. Hillityn punatukkainen tyttö laittoi värin raitoineen ja leikkasi toiveeni mukaan harmaan ja ohentuneen tukkani. Kiitos hänelle! Hieno lopputulos, ei mummomainen. Mieheni käyttää Eskoa Uudenmaankadulla Salonkadun risteyksessä.

    • asiallinen_ja_nopea

      M room.. Paras miesten parturi

    • Asiakaskantasiakas

      Olen käynyt parisen kymmentä vuotta eri kampaamoissa. Nyt vasta löydettiin miehenkanssa se oma parturi jonne kiva mennä. Omistaja on tukkataikuri joka ei turhia aikaile ja saadaan halvalla parasta. Nopeaa ja taitavaa. Suosittelen! Willassa Salon elite.

      • asdrhth

        Onko MATU?


    • Pukkijamuori

      Itse olen käynyt Emotionin kampaajalla ja mieheni Woxyssä! Woxyssä on tukka taituri! Taidanpa vaihtaa myös sinne! Kiitos mahtavista hiuksista ja palvelusta, komea on nyt miehen tukka!!!
      Willassa emotionin vastapäätä

    • Dyako

      ARMAN PARTURI PARAS PAIKA

      • nenäkarvaa

        MISSÄ ON TÄMÄ ARMAN PARTURI PARAS PAIKA?


    • TukkaLähti

      Arman parturissa on kaksi kundia ja osaavat hommansa, viidellätoista eurolla lähtee tukka niin lyhyeksi että nahka kuultaa joka paikasta. Vahaavatkin lopuksi. Se paika on ihan hyvä ja löytyy nettiä kahlaamalla.

      • Anonyymi

        Kuulostaa hirveältä paikalta. Halpa on yleensä myös huono.
        Oksettavan näköistä, jos nahka näkyy.
        Heteromiehet eivät laita mitään tököttejä päähänsä.


    • Anonyymi

      -Mikä parturi olisi hyvä, kun ikää jo yli 50 v ja tukka vahva.
      Useimmat parturit eivät osaa leikata paksua tukkaani ja usein se aika on liian lyhyt.
      -Olen siis ukko ja en ole Hyvinkäältä löytänyt hyvää parturia, Järvenpäässä olen usein joutunut käymään.
      - Jussilankadulla oli naispuolinen parturi, joka oli ihan kännissä, kun leikkasi, edes pastillit eivät peittäneet sitä viinan hajua hengityksessään :-((. Lopputulos oli arvattavissa, vaan ei kuitenkaan surkeimmista surkein. Ehkä selvänä olisi ollut hyväkin parturi, mene ja tiedä?

      • Anonyymi

        Jussilankadullahan kaikki on kaasussa.


    • Anonyymi

      Studio kleopatrassa ainakin erittäin huono palvelu. Kampaaja valittaa omasta elämästään niin, että olisi tehnyt mieli lähteä kesken kaiken pois. Jälkikään ei imarrellut. Itsekin olisin tehnyt paremman kaupan väreillä. En voi valitettavasti suositella.

    • Anonyymi

      Salon difference on kyllä Hyvinkään paras parturikampaamo

    • Anonyymi

      Miesasiakkaalle ehdottomasti paras on Arman Uudenmaankadulla. Olen käyttänyt monta vuotta ja ollut joka kerta tyytyväinen tulokseen. Kaiken lisäksi vielä nopea ja edullinen.

    • Anonyymi

      Jos et ole tyytyväinen ja parturi vie rahasi (tai kampaaja) käy asianajajalla. Kampaaja poltti hiukseni n 20 v sitten Kauhajoella. Ei susostunut myöntämään virhettään. Vein asian oikeuteen ja pari vuotta viet´rähti ,päätös tuli- Äkkiä oli rahat tililläni mokastaan. Jos olisi myöntänyt virheensä olisi hänen vakyht maksanut kulut.Jääräpäisenä ei myöntänyt ja joutui korvaamaan moninkertaisesti vahingon. Oli sattunut muillekin päänahan polttelua .Mahtoiko aine kanisterissa sittenkään olla sitä mitä piti?Kampaajat /parturit syyllistävät milloin e-pillereitä milloin flunssaa kun taitoa ei ole niin ei ole! Kampaajilla /partureilla on huono kemian opetus. Älä maksa turhasta vaadi korvaus kyse on hiuksista jotka kuuluvat ihmisen päähän. <nimi "kähertäjä" kuvaa hyvin kampaajan polttamaa tukkaa. Katso myös minkälainen on kamp/part tyyli /hiukset onko huono maku yleensä.
      <<<<<<<<<<<<<<<Muista kotivakuutus korvaa asian ajajan jos kunnollinenn vakuutus.Tässä ko kampaaja sairastui vakavasti.Jossain joku rankaisee jos tekee toiselle väärin. Nimim. Kärvennetyt hiukset

    • Anonyymi

      Hyvinkäällä ei ole osaamista partureilla . Kampaajia pari osaavaa. Ei 8 kuukaauden kurssi tee parturi eikä kampajaa. Kysy montako vuotta ollut ko.ammatissa ennekuin istahdat oudon part /kamp tuoliin. Katso myös ko.työntekijän omia hiuksia se kertoo jo paljon oaamisesta. Jos puoli päätä on mustalla sängellä ei voi olla hyvä maku muutenkaan ko.kamp/part. Vanhempi sukulaismieskysyi kun näki puoli pååtå sänkeä "onkohan tuolla flikalla huono näkö kun puoli päätä on kaluttu"? Äitini sanoi näitä "kravaajiksi".Esim. ruohonleikkaajat kaluavat nurmikot karrelle ,äitini sanoi "tuossa asuu "kravaaja" sama pätee partureihin "kravataan päänahkaa myöten pois! YÄK!!!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1819
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    Aihe