Mulla oli viikko sitten aivan tuskainen olo tuolla alapäässä (nainen). Kutitti ja kirveli ja sattui.. Varsinkin pissatessa.
Kävin lääkärissä ja se epäili herpestä. Vaikkakaan mulla ei ollut sellasia rakkuloita vaan vaan punaisia länttejä. Sitten tehtiin pissatesti ja otettiin jotkut vasta-aine verikokeet.
Nyt sitten soittelin sinne kysyäkseni tuloksia, mutta lääkäri ei ollut paikalla. Ja hoitaja kertoi että mulla on joku toinen arvo positiivinen. Mutta ei suostunut kertomaan mikä.. Pitää lääkärin kanssa kuulemma jutella, ja se on paikalla vasta huomenna.
Eli nyt kysyisinkin, mikä arvo se voi olla.. Klamydia tai tippuri? Vai voiko se olla jotain muuta..
Kiitos paljon etukäteen.. Pelottaa huominen.
Auttaisitteko tietämätöntä..?
apuvaa
1
267
Vastaukset
Vaikea vastata kun ei tiedä tarkalleen mitä näytteitä on otettu. Jos on herpes vasta-aineet olleet koholla? Klamydia tai virtsatietulehdus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211791Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531651- 301413
- 691063
- 49966
- 53860
- 23840
- 49821
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?171815Mitä Keskisarja tarkoitti maahanmuuttajien heikkolaatuisuudella? Sanomista vääristellään. Totta kai.
Seurasin A-studiota, jossa Teemu Keskisarja irrotteli verbaalisesti saaden valtavan määrän vihaa niskaansa. Kieltämättä173692